Citat:
Ursprungligen postat av
Skurmoppen
Bara några frågor som säkert inte finns några klara svar på men undrar ändå vad som ligger bakom att:
1: L fortfarande inte har tagit bort bilder/ändrat sin instagram (blivit rådd av advokat/polis? Skiter i? Annan anledning?)
2: De tiktok videos som Anjo påstår är re-postade av L - pratar han då om nutid ellet före allt detta uppdagades?
3: Tror ni L kommer fortsätta gå under jorden - eller tror ni det någonsin kommer ett ”statement”/video/svar från henne?
4: Vad händer om det inte väcks åtal mot Chrippa - tror ni polisen tar upp Klanens anmälningar mot L som de påstår de gjort? Och vad kan det isf mynna ut i?
Bara lite tankar så där på natt-kvisten.
1. Eftersom det är en pågående utredning har hon nog blivit rekommenderad att inte röra något ännu.
2. Som jag fattat det är det videos hon liksom delar, och att det ska skett nu, men det är ju alltid tveksamt när informationen kommer ifrån Anjo.
3. Nej, när utredningen och domen är klar kommer hon nog komma ut och berätta sin historia av vad som hände. Jag tror enda anledningen att hon är tyst nu är för att hon blivit rekommenderad att vara tyst under utredningen, och ev enda tills domen fallit.
4. Om Klanen har riktiga bevis (inte den skit Anjo visade upp) så kan det absolut bli en utredning och eventuellt åtal emot Linnea. Men jag är mycket tveksam på deras bevis, det dem har visat upp som "bevis" hittintills kommer inte leda till varken utredning eller åtal