Citat:
Hahaha ordrättare? Du råkade inte använda fel uttryck. Handlar väl snarare om att du inte kan läsa ordentligt? Personligen skiter jag i det och förstod mycket väl. Men lite ironiskt när du ska slänga skit mot Anjo och snubblar så grovt Oj förlåt ordrättare, jag råkade använda fel uttryck men det kanske var för svårt att förstå. Så då rättar jag mig själv; erkände han just sig själv som SJUK i huvudet??
För om man ser honom som det och han varnar för att att testa honom för att han kommer agera utifrån det är ju bara det ett tecken på att han är väldigt labil och att något inte står rätt till.
För om man ser honom som det och han varnar för att att testa honom för att han kommer agera utifrån det är ju bara det ett tecken på att han är väldigt labil och att något inte står rätt till.
Önskar dig bättre lycka nästa gång!
Citat:
Bra comeback. Snyggt. Tar åt mg. Varför skriver du publicera bilder? Det är väl samma sekvens han cirkulerar kring det vill säga skärmdumpar från klippet. Men samma scen fast några grader till vänster för kameralensen kanske räknas som olika bilder i din värld?
Vadå i syfte att göra narr av de? Haha det är ju rulla-klippet-snubben som lagt upp klippet själv?!
Förstår inte varför folk här är så butthurt över att en som honom får ta lite skit efter alla år av att inkludera människor som säkerligen inte vill vara med på hans kanal. Anjo bad väl honom sluta ta upp honom flertalet gånger och då får man väl köra fulknepen för att han ska hålla käften. Välkommen till internet. Jiddra inte ifall du inte kan ta emot jidder.
Citat:
Men herregud! Det är en kiddo som får en tårta i ansiktet. Det finns miljontals såna klipp på internet. Då får han väl lära sin son att bjuda på att ha blivit smackad? Sluta gör en så stor grej av det. Tror ni verkligen han nu blir mobbad i skolan för att ett klipp hans farsa ursprungligen postat, cirkulerar på en annan kanal? Rulla-Klippet är bara arg för att han inte kan kontrollera situationen. Knappast att hans son finns som en tshirt...
Han har inte bara re-postat klippet i sin helhet, han använder det som profilbild och banner på sin Youtube-kanal. Han har försökt göra Cluees son till en meme, detta genom att göra en låt av klippet som finns på Anjos TikTok. Vad har hans son gjort Anjo? Visst, gå på hårt mot Cluee som säkert gjort massa fel genom åren, men hans son är helt oskyldig.
Senast redigerad av massooddon 2023-12-30 kl. 15:44.
Senast redigerad av massooddon 2023-12-30 kl. 15:44.
På snudd till pedofilvarning kring din obsession att du kan vara så besatt av en annan pappas sons välmående du har absolut noll relation eller koppling till. Det finns tusentals andra barn bara i Sverige och miljontals barn världen över som blir mobbade eller far illa dagligen. Men nyhetskanalens son - han har du allt bestämt dig ska vara ditt egna lilla barn mentalt som du ska göra allt för
din lilla snuskiga riddare... Och fram till dess lämnar du inte tråden - hahaha okej..... Kanske är det inte adoption utan giftermål med sonen du suktar efter i framtiden. För i såna fall förstår jag att du är mån om att hans psykiska hälsa är tipp topp. Nu när jag inser hur obehaglig din besatthet är så tror jag inte ens sonen själv uppskattar att du är hans personliga internetriddare som fäktas med en ståkuk på Flashback å hans vägnar. Men jag har ju haft fel förut!