2023-12-30, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Oj förlåt ordrättare, jag råkade använda fel uttryck men det kanske var för svårt att förstå. Så då rättar jag mig själv; erkände han just sig själv som SJUK i huvudet??
För om man ser honom som det och han varnar för att att testa honom för att han kommer agera utifrån det är ju bara det ett tecken på att han är väldigt labil och att något inte står rätt till.
Hahaha ordrättare? Du råkade inte använda fel uttryck. Handlar väl snarare om att du inte kan läsa ordentligt? Personligen skiter jag i det och förstod mycket väl. Men lite ironiskt när du ska slänga skit mot Anjo och snubblar så grovt Önskar dig bättre lycka nästa gång!

Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Jafan helt rätt, dags att publicera bilder på andras barn i syfte att göra narr av de. Men det är klart, skriver man som ett sär och även tycker det är ok att göra som Anjo gjorde så är man ju inte mer än 15 i skallen.
Bra comeback. Snyggt. Tar åt mg.
Varför skriver du publicera bilder? Det är väl samma sekvens han cirkulerar kring det vill säga skärmdumpar från klippet. Men samma scen fast några grader till vänster för kameralensen kanske räknas som olika bilder i din värld?

Vadå i syfte att göra narr av de? Haha det är ju rulla-klippet-snubben som lagt upp klippet själv?!

Förstår inte varför folk här är så butthurt över att en som honom får ta lite skit efter alla år av att inkludera människor som säkerligen inte vill vara med på hans kanal. Anjo bad väl honom sluta ta upp honom flertalet gånger och då får man väl köra fulknepen för att han ska hålla käften. Välkommen till internet. Jiddra inte ifall du inte kan ta emot jidder.

Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Han har inte bara re-postat klippet i sin helhet, han använder det som profilbild och banner på sin Youtube-kanal. Han har försökt göra Cluees son till en meme, detta genom att göra en låt av klippet som finns på Anjos TikTok. Vad har hans son gjort Anjo? Visst, gå på hårt mot Cluee som säkert gjort massa fel genom åren, men hans son är helt oskyldig.
Men herregud! Det är en kiddo som får en tårta i ansiktet. Det finns miljontals såna klipp på internet. Då får han väl lära sin son att bjuda på att ha blivit smackad? Sluta gör en så stor grej av det. Tror ni verkligen han nu blir mobbad i skolan för att ett klipp hans farsa ursprungligen postat, cirkulerar på en annan kanal? Rulla-Klippet är bara arg för att han inte kan kontrollera situationen. Knappast att hans son finns som en tshirt...
Senast redigerad av massooddon 2023-12-30 kl. 15:44.
Citera
2023-12-30, 15:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av massooddon
Hahaha ordrättare? Du råkade inte använda fel uttryck. Handlar väl snarare om att du inte kan läsa ordentligt? Personligen skiter jag i det och förstod mycket väl. Men lite ironiskt när du ska slänga skit mot Anjo och snubblar så grovt Önskar dig bättre lycka nästa gång!

Varför skriver du publicera bilder? Det är väl samma sekvens han cirkulerar kring det vill säga skärmdumpar från klippet. Men samma scen fast några grader till vänster för kameralensen kanske räknas som olika bilder i din värld?

Vadå i syfte att göra narr av de? Haha det är ju rulla-klippet-snubben som lagt upp klippet själv?!

Förstår inte varför folk här är så butthurt över att en som honom får ta lite skit efter alla år av att inkludera människor som säkerligen inte vill vara med på hans kanal. Anjo bad väl honom sluta ta upp honom flertalet gånger och då får man väl köra fulknepen för att han ska hålla käften. Välkommen till internet. Jiddra inte ifall du inte kan ta emot jidder.

Men herregud! Det är en kiddo som får en tårta i ansiktet. Det finns miljontals såna klipp på internet. Då får han väl lära sin son att bjuda på att ha blivit smackad? Sluta gör en så stor grej av det. Tror ni verkligen han nu blir mobbad i skolan för att ett klipp hans farsa ursprungligen postat, cirkulerar på en annan kanal? Rulla-Klippet är bara arg för att han inte kan kontrollera situationen. Knappast att hans son finns som en tshirt...

Anjo har själv sagt att han inte har något problem med att Cluee gör nyheter om honom flera gånger, tills nu när han sa att "mina barn är mer mogna om dom här är", sedan dess ser Anjo det som fritt fram att ge sig på en 9-åring. Anjo får ge sig på ClueeNews bäst fan han vill, men hans barn måste lämnas utanför.
Citera
2023-12-30, 15:58
Medlem
Citat:
Anjo har själv sagt att han inte har något problem med att Cluee gör nyheter om honom flera gånger, tills nu när han sa att "mina barn är mer mogna om dom här är", sedan dess ser Anjo det som fritt fram att ge sig på en 9-åring. Anjo får ge sig på ClueeNews bäst fan han vill, men hans barn måste lämnas utanför.
Vill du adoptera hans son eller varför är du så mån att kriga om detta? Snacka om att det har blivit din hjärtefråga i livet. Lugna dig. Barn dör i krig och du gnäller om ett glatt barn som fått en tårta i ansiktet. Gå vidare.
Citera
2023-12-30, 16:07
Avslutad
Citat:
Vill du adoptera hans son eller varför är du så mån att kriga om detta? Snacka om att det har blivit din hjärtefråga i livet. Lugna dig. Barn dör i krig och du gnäller om ett glatt barn som fått en tårta i ansiktet. Gå vidare.

Och det ska komma från dig? Både Anjo och Cluee har varit några av mina favoritkreatörer på Youtube under flera år, men när Anjo får hybris och tror han är störst, bäst och vackrast så behöver han komma ner på jorden igen. Jag tänker göra vad jag kan för att få Anjo att lämna hans barn utanför den här konflikten, när det väl sker lovar jag att lämna den här tråden.
Citera
2023-12-30, 16:15
Medlem
Citat:
Och det ska komma från dig? Både Anjo och Cluee har varit några av mina favoritkreatörer på Youtube under flera år, men när Anjo får hybris och tror han är störst, bäst och vackrast så behöver han komma ner på jorden igen. Jag tänker göra vad jag kan för att få Anjo att lämna hans barn utanför den här konflikten, när det väl sker lovar jag att lämna den här tråden.
Ja det kan definitivt komma från mig som inte försvarar hans son in i döden. Bryr du dig ens lika mycket om din egen familj? På snudd till pedofilvarning kring din obsession att du kan vara så besatt av en annan pappas sons välmående du har absolut noll relation eller koppling till. Det finns tusentals andra barn bara i Sverige och miljontals barn världen över som blir mobbade eller far illa dagligen. Men nyhetskanalens son - han har du allt bestämt dig ska vara ditt egna lilla barn mentalt som du ska göra allt för din lilla snuskiga riddare... Och fram till dess lämnar du inte tråden - hahaha okej..... Kanske är det inte adoption utan giftermål med sonen du suktar efter i framtiden. För i såna fall förstår jag att du är mån om att hans psykiska hälsa är tipp topp. Nu när jag inser hur obehaglig din besatthet är så tror jag inte ens sonen själv uppskattar att du är hans personliga internetriddare som fäktas med en ståkuk på Flashback å hans vägnar. Men jag har ju haft fel förut!
Senast redigerad av massooddon 2023-12-30 kl. 16:21.
Citera
2023-12-30, 16:21
Avslutad
Citat:
Ja det kan definitivt komma från mig som inte försvarar hans son in i döden. Bryr du dig ens lika mycket om din egen familj? På snudd till pedofilvarning kring din obsession att du kan vara så besatt av en annan pappas sons välmående du har absolut noll relation eller koppling till. Det finns tusentals andra barn bara i Sverige och miljontals barn världen över som blir mobbade eller far illa dagligen. Men nyhetskanalens son - han har du allt bestämt dig vara ditt lilla egna barn mentalt som du ska göra allt för Och fram till dess lämnar du inte tråden - hahaha okej..... Kanske är det inte adoption utan giftermål med sonen du suktar efter i framtiden. För i såna fall förstår jag att du är mån om att hans psykiska hälsa är tipp topp. Nu när jag inser hur obehaglig din besatthet är så tror jag inte ens sonen själv uppskattar att du är hans personliga internetriddare som fäktas med en ståkuk på Flashback å hans vägnar. Men jag har ju haft fel förut!

Om vi ska prata om besatthet, vad tycker du om Anjos besatthet av att hänga ut folk på sin Youtubekanal? Jag tror att han gjorde 16 videos om Emelie Bumbi, men du tycker inte Anjo är besatt att vara en internetriddare själv? Men det ser du inte något problem med? Att hänga ut ett oskyldigt barn tror jag dom flesta kan hålla med om är fel på alla sätt, men det verkar svårt för dig att förstå.
Citera
2023-12-30, 16:27
Medlem
Citat:

Oh oj oj, jag erkände att jag använde fel uttryck. Jag läste vad det stod men råkade skriva dum i stället för sjuk?! Vad gör dig så upprörd? Oavsett så var det ju i princip ett eget erkännande av honom att han då är SJUK i huvudet och att om man testar honom är han labil nog att agera på det. Han bör nog söka hjälp om det är något han varnar folk för.
Just där var det inte att slänga skit utan enbart en reflektion av hans eget material.
Och om du ser det som att jag snubblade så grovt så be my guest 🙌..är bara glad att jag inte gräver ett så djupt hål som din favorit Anjo gör just nu. Du kanske ska ge honom en kram? 🙂
Citera
2023-12-30, 16:27
Medlem
Citat:
Om vi ska prata om besatthet, vad tycker du om Anjos besatthet av att hänga ut folk på sin Youtubekanal? Jag tror att han gjorde 16 videos om Emelie Bumbi, men du tycker inte Anjo är besatt att vara en internetriddare själv? Men det ser du inte något problem med? Att hänga ut ett oskyldigt barn tror jag dom flesta kan hålla med om är fel på alla sätt, men det verkar svårt för dig att förstå.
Ja Anjos besatthet av Bumbi är en egen kategori. Men där handlar det om att hänga ut en riktig bedragare så det är väl bara bra att han varnar om ett sånt psykfall vilket verkar ha räddat generösa vänner som dragit i bromsen innan det är för sent. Dock bara sett 3 st av de första avsnitten så ingen aning hur mycket mer som återupprepas men de 3 avsnitten gav en tydlig bild av vilken smutsig människa Bumbi är. Hon förtjänar bara det värsta och får gärna pajkastas 100 videos till för min del. Skit ska skit ha. Inklusive rulla-klippets son

Så nej. Jag ser inget problem med det. Problemet här är att du för en kamp för döva öron åt någon du inte har en relation med och är redo att göra allt för att han ska sluta? Hör du inte hur cringe din besatthet är? Tusentals bara i Sverige mår piss pga bekräftad mobbning och annat. Och du har hittat någon som du bara misstänker kan må dåligt av att fått en tårta i ansiktet som filmats å nu lagts ut på nytt, som du ska kriga för. Det är inget annan än weird...
Senast redigerad av massooddon 2023-12-30 kl. 16:29.
Citera
2023-12-30, 16:32
Medlem
Citat:

Jag förstår att det är svårt att se detta när man är 15 år mentalt.
Citera
2023-12-30, 16:34
Avslutad
Citat:
Ja Anjos besatthet av Bumbi är en egen kategori. Men där handlar det om att hänga ut en riktig bedragare så det är väl bara bra att han varnar om ett sånt psykfall vilket verkar ha räddat generösa vänner som dragit i bromsen innan det är för sent. Dock bara sett 3 st av de första avsnitten så ingen aning hur mycket mer som återupprepas men de 3 avsnitten gav en tydlig bild av vilken smutsig människa Bumbi är. Hon förtjänar bara det värsta och får gärna pajkastas 100 videos till för min del. Skit ska skit ha. Inklusive rulla-klippets son

Så nej. Jag ser inget problem med det. Problemet här är att du för en kamp för döva öron åt någon du inte har en relation med och är redo att göra allt för att han ska sluta? Hör du inte hur cringe din besatthet är? Tusentals bara i Sverige mår piss pga bekräftad mobbning och annat. Och du har hittat någon som du bara misstänker kan må dåligt av att fått en tårta i ansiktet som du ska kriga för. Det är inget annan än weird...

Anjo har gjort en serie om psykisk ohälsa som har fått två säsonger, men är efter detta beredd att hänga ut ett oskyldigt barn för att han är arg på hans farsa, hur tycker du det låter? Snacka om dubbelmoral, men det ser du inte heller något problem med.
Citera
2023-12-30, 16:35
Medlem
Citat:
Anjo har gjort en serie om psykisk ohälsa som har fått två säsonger, men är efter detta beredd att hänga ut ett oskyldigt barn för att han är arg på hans farsa, hur tycker du det låter? Snacka om dubbelmoral, men det ser du inte heller något problem med.

Jo enligt 0 kupongens tankesätt så är det fritt fram att hänga ut oskyldiga barn om man inte kommer överens med dennes förälder/ föräldrar.
Citera
2023-12-30, 19:19
Medlem
Necropoliss avatar
Hahahah banjo har lagt ut en trailer inför sin ”hämnd” jag kan bara se framför mig, en 35(?) årig 3barnsfar sitter o gör en bild på sig själv med ”lysande” ögon och tänker ”fyyyfaaaan va tuff ja ser ut nu” 😂😂 herregud.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in