Citat:
Ursprungligen postat av
Tandan
Haha Ja så va det På Arendorffs tid minsann! Ja vårt öde är bra hånfullt.
Att vi har magnetism i kroppen kan tyda på att våra medvetanden är elektromagnetiska dvs inte synliga.
Det som hände var att vi fick några injektioner på sjukhus när vi var bäbisar.. injektioner som gör att vi glömde bort tidigare liv och att livet inte tar slut vid döden.
Jag hittade mitt vaccinkort från när jag var bäbis och det var hela 6 st vaccininjektioner innan jag hade fyllt ett år.
På 80 talet var det så många med idag är det väl fler?
Alla bäbisar blir inte misshandlade på det viset med kvicksilverinjektioner som bäbis.. så vissa kommer ju ihåg tidigare liv och kan berätta om detta.
Att börja tro på döden och att man är den fysiska kroppen är helt ologiskt med tanke på vetenskapen som faktiskt säger att inget egentligen kan försvinna bara omvandlas till något annat.. så är vi medveten energi som styr fysiska kroppar på dagen men är oss själva på nätterna som medvetna prickar i drömmar där vi skapar fysiska fantasier utan att använda kroppen som ligger i sängen medvetslöst medans du medvetet drömmer utan den men ändå i den.
Det i sig bevisar väl att döden inte är ett slut.. eftersom sömnen är kusin med döden sägs det.. men drömmar bevisar att det är möjligt att vara medveten även efter kroppen somnar på kvällarna.. så varför skulle medvetandedelen som inte ens behöver sova.. varför skulle den sluta existera för att kroppen är designad med en tidsgräns?
Klart att medvetandedelen är för evig i olika kroppar.. där bara den fysiska ruttnar.