Citat:
Ursprungligen postat av
knash
7 demokrattillsatta domare förlitar sig på demokraternas partiska J6-kommiées narrativ.
Det är inte rättvist och högsta domstol kommer komma till den uppfattningen.
Domare dömer bara på bevis och med vittnen som berättar att brott begåtts.
Det du skriver är bara skräp i sammantaget.
Citat:
Ursprungligen postat av
DeValera
Nej USA är inte en demokrati om det inte är fritt fram för medborgare att ställa upp i val.
Vilket statskupp menar ni? Inbördeskriget var väl inte direkt någon statskupp utan ett utbrytningsförsök. Har väl inte varit något sedan dess.
Kanske inte donalds skulle brutit mot konstitutionen då och försökt sig på samhällsomstörtande verksamhet

Det är ingen hjälp för dig att du skriver nonsens.
Citat:
Ursprungligen postat av
DeValera
Nu begär jag inte att du ska förstå grundläggande demokratiska principer, det vore för mycket begärt om vi ser till kvaliteten på de inlägg som du producerar här på Flashback.
President Trump är inte fälld i domstol, än mindre åklagad för det som demokratiska partiaktivister i Colorado och Maine påstår att President Trump har begått.
Demonstrationen kan knappast definieras som uppror/kuppförsök.
President Trump hade inte någon kontroll över dessa demonstranter.
Vi kommer att få se att Högsta Domstolen kommer att olagligförklara dessa taffliga försök till statskupp som Colorado och Maine gör sig skyldiga till.
Jo, vi förstår konstitutionen och vi vet också att donaolds har deltagit i samhällsomstörtande verksamhet.
Citat:
Ursprungligen postat av
1ulvius9
Inte Usa men demokraterna.
Att försöka påverka varenda val med rysslandskonspirationer, censur och inte tillåta motståndare att ställa upp går längre än Putin.
Konstitutionen verkar du glömma av här, antar det är medvetet då den berättar att en som deltagit i samhällsomstörtande verksamhet mot USA får inte vara med på röstsedeln.
Rätt intressant att ni fascister glömmer av den punkten varje gång

Men det är lugnt, jag påminner så gärna så.
Citat:
Ursprungligen postat av
Torsus
Jag ser stora problem med det här"
Förutom att det är konstigt att han tas bort från valsedlarna innan han har någon dom emot sig så ser jag följande framför mig:
Om han sedan vinner valet och blir president så lovar jag att han kommer att hämnas. Huvuden kommer att rulla
Det spelar Putin och andra skurkstater rakt i händerna. Det kommer att heta: "jaså ni anklagar oss för valfusk? Ni då, som tar bort kandidater från valsedlarna!"
De har baserat beslutet på vittnen och bevis, kanske donalds inte skulle försökt med en statskupp.
DU har aldrig tänkt på det?
Och hämnas, menar du att donalds ska ge sig på politiker som inte gjort något fel?
För om du säger det, så berättar du att donalds är en fascist, då det är så fascister gör.