Citat:
Ursprungligen postat av
Mcconney
OK, här kommer det litmus-test jag alltid brukar använda när någon skriver ord som woke,homofiler,transor,blattar,etc. Enbart för att differentiera respondenten från infowars/rumble foliehattar som får sina argument från videoklipp och poddar med känslofyllda argument.
Finns det bevis för att systematiskt valfusk förekom i 2020 till den grad att joe biden illegitimt vann valet i 2020?
om ja,
utveckla då gärna ditt argument med hjälp av en källa i text.
Nej, jag anser inte att det finns några bevis för valfusk. Jag utesluter inte att det förekom (seriöst, skulle det förvåna någon?), men jag skulle heller aldrig stå på något torg med en megafon och skrika om det.
Är min åsikt plötsligt legitim nu, eller hur funkar det? Många verkar ha svårt att greppa konceptet med konservativt lagda människor som
inte helt i blindo omfamnar precis allt som är konservativt -- det är ungefär som att det finns demokrater som inte gillar homofili, transvurm, illegal massinvandring och annat woke, men som aldrig skulle rösta på pedo-Biden. Men jag lovar, de finns, precis som konservativa som är ateister, pro-life och anti-gun (vilket nog är vad jag skulle anses vara om jag var jänkare. Jag skulle röstat på GOP, men jag hade fan inte velat ha Trump som president om det fanns ett annat alternativ.
Nu tror jag han har bekräftat att han inte ställer upp i presidentvalet, men Josh Hawley levererar gång på gång, och jag hade kunnat se honom som en värdig kandidat. Kanske om några år. (Om Staterna finns kvar då. Jag tror väldigt, väldigt, väldigt mycket hänger på nästa års val; om demokraterna vinner och massinvandringen fortsätter så kommer det att totalt - och menar
totalt - sänka ett land som redan håller på att spricka i sömmarna).
Min
schadenfreude är förvisso påtaglig, men som jag ser det så kommer Kina garanterat ta över som världsmakt #1 om demokraterna tillåts ytterligare fyra år vid rodret, och det skulle kunna leda till att USA och dess inflytande minskar, och om vi då slipper källan för precis allt woke-trams så kommer den nationalistiska vågen som sveper över Europa växa sig så stor att muslimerna i Europa med all rätt kommer börja svettas. Kina som världspolis skiter blankt i vad Europa gör med sina svartskallar, och utan Ers Moraliska Höghet USA kommer vi ha friare händer till att bedriva den politik som Europas vita majoritet faktiskt vill se, och make no mistake, vi är trötta på gurglande muslimer som återfinns varje stad, by och håla.
Oavsett vem som vinner så ser jag det fina i kråksången. Det vore dessutom jävligt komiskt om en eventuell demokratseger (och då en seger för just homofili, LBGTQXYZ, massinvandring och woke) visar sig vara den droppe som får bägaren att rinna över och ser USA går under p.g.a. sitt eget godhetsknarkande, och till följd lär vi se en gigantisk europeisk nationalistisk våg som inte längre har någon världspolis som är intresserad av att förtrycka den. Love this shit. Jag tror det börjar i Frankrike och sprider sig vitt och brett. Från Ierapetra i söder till Kiruna i norr. Make Europe Great Again, typ.