Nej ditt dumma spån, vi har inte ens mobiliserat så det är ingen som har lyckats undvika någonting.
Jo du och samtliga kvinnor i tråden har undvikit krigsplacering i militär tjänst, så det är uppenbarligen inte svårt att undvika då ni alla har lyckats.
Det viktiga är försvarskänslan. Alla behövs. Oavsett om det är i fronten eller om man tillverkar något för försvaret viktigt därhemma eller utför ett arbete som står utanför direkt försvarsrelaterat men är oumbärligt som poliser eller sjukvårdare.
Alla behövs. Oavsett. Det är alltid ett fåtal i fronten jämfört med vad som behövs bakom dem.
Jo du och samtliga kvinnor i tråden har undvikit krigsplacering i militär tjänst, så det är uppenbarligen inte svårt att undvika då ni alla har lyckats.
Din korkade lilltös, de flesta har undvikit krigsplaceringar ö h t.
Din korkade lilltös, de flesta har undvikit krigsplaceringar ö h t.
Ja det är som jag säger mycket lätt att undvika, bra att du tagit in det nu.
Men det är också lätt att skaffa en militär krigsplacering om man som du tycker det är viktigt att försvara landet.
Ja det är som jag säger mycket lätt att undvika, bra att du tagit in det nu.
Men det är också lätt att skaffa en militär krigsplacering om man som du tycker det är viktigt att försvara landet.
Och hur ska jag ska undvika den krigsplacering jag får och vad ska jag göra istället?