2023-12-27, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Hur och när undvek jag den?

Det får du väl berätta själv, men du har ju redan sagt att du inte har blivit krigsplacerad i militär tjänst. Du lyckades alltså undvika det.
Citera
2023-12-27, 19:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
Det får du väl berätta själv, men du har ju redan sagt att du inte har blivit krigsplacerad i militär tjänst. Du lyckades alltså undvika det.
När skedde detta? Hur gjorde jag?
Citera
2023-12-27, 19:47
Medlem
Citat:
När skedde detta? Hur gjorde jag?

Det har du väl inte berättat än, men du har berättat att du inte är krigsplacerad i militär tjänst.
Citera
2023-12-27, 19:53
Avslutad
Citat:
Det har du väl inte berättat än, men du har berättat att du inte är krigsplacerad i militär tjänst.
Jag skulle alltså få en särskild krigsplacering som du vet vilken det var men den lyckades jag undvika på något sätt?

Men du vet inte när och hur detta skedde?
Citera
2023-12-27, 19:55
Medlem
Citat:
Jag skulle alltså få en särskild krigsplacering som du vet vilken det var men den lyckades jag undvika på något sätt?

Men du vet inte när och hur detta skedde?

Du har ju inte berättat när det skedde som sagt.
Men du lyckades ju undvika krigsplacering i militärtjänst.
Som jag sagt är det mycket enkelt att undvika denna plikt om man inte tycker det är viktigt att försvara landet.
Citera
2023-12-27, 19:59
Avslutad
Citat:
Du har ju inte berättat när det skedde som sagt.
Men du lyckades ju undvika krigsplacering i militärtjänst.
Som jag sagt är det mycket enkelt att undvika denna plikt om man inte tycker det är viktigt att försvara landet.
Nej hur ska jag kunna berätta om nåt krigsplaceringsförsök som bara skett i din fantasi.
Citera
2023-12-27, 20:02
Medlem
Citat:
Nej hur ska jag kunna berätta om nåt krigsplaceringsförsök som bara skett i din fantasi.

Jag har ju tvärtom sagt att du inte har gjort några som helst försök att få en militär krigsplacering.
Du tycker helt enkelt inte det är viktigt att försvara landet och vill inte riskera ditt liv för det.
Jag förstår dig och känner lika som du.
Citera
2023-12-27, 20:10
Avslutad
Citat:
Jag har ju tvärtom sagt att du inte har gjort några som helst försök att få en militär krigsplacering.
Du tycker helt enkelt inte det är viktigt att försvara landet och vill inte riskera ditt liv för det.
Jag förstår dig och känner lika som du.
Jaha, vad ska man göra för att få en krigsplacering då?
Citera
2023-12-27, 20:15
Medlem
Citat:
Jaha, vad ska man göra för att få en krigsplacering då?

Om man inte tycker Sverige eller svenska kvinnor är värda att försvaras så gör man förstås ingenting för att bli det. Dvs. som du och jag.
Citera
2023-12-27, 20:19
Avslutad
Citat:
Om man inte tycker Sverige eller svenska kvinnor är värda att försvaras så gör man förstås ingenting för att bli det. Dvs. som du och jag.
Men hur gör man? Måste man muta nån?
Citera
2023-12-27, 20:20
Medlem
Flaskpostenss avatar
Citat:

När skedde detta? Hur gjorde personen?
Citera
2023-12-27, 20:20
Medlem
Citat:
Men hur gör man? Måste man muta nån?

Du ser, du har inte ens kollat upp hur man gör. Så lågt är ditt intresse av att försvara Sverige och de svenska kvinnorna.

Jag förstår dig, det är ju inte värt att försvara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in