Citat:
Ursprungligen postat av
Offervilja
Världen är en fruktansvärt hemsk plats. Det går inte att lita på någon. Jag tänkte tidigare att nationalister är bättre människor än andra, men det är de ju inte. Hur sjuk är inte jag då som skrivit så mycket positiva saker om Dan Eriksson och Det fria Sverige, samtidigt som jag inte själv velat varit medlem eller donerat några pengar till föreningen eftersom jag inte litar ett dugg på Finlands-Dan. Sedan tänker jag också på alla djur som blir plågade av människor i världen. Earthlings är den värsta filmen som jag har sett i mitt liv. Jag ångrar att jag har sett den dokumentären. Det finns många som inte tror på att jag har donerat ungefär 180 000 kronor till den nationella rörelsen, men det har jag faktiskt gjort. Dan Eriksson är en oerhört hänsynslös människa. Haha, Fahlander-gubbens inlägg ska ni läsa, det var den sortens gubbars inlägg som Danne brukade trycka gilla på på Twitter när de hatade mig för mitt Ingrid & Conrad-hat. Jag hatar sådana där gamla gubbar. Jag kommer ihåg en tid då alla älskade Ingrid & Conrad. Dan Eriksson och Stefan Jacobsson borde betala tillbaka de pengarna som jag donerat till dem. Glömmer heller aldrig NMR:arnas besvikelse och Robin Palmblads ångestskrik när de förstått att Ingrid Sionistqvist och Daniel Frändebög valt Motgift framför dem. Då mådde NMR:isarna riktigt dåligt. Jag bryr mig inte så mycket om Dans nya bil (min pappa som inte är så snäll men som jag tycker är lite lik Joe Strummer har nog mer än tio stycken bilar), det som jag är arg och besviken på Dan för är hans samarbete med Ingrid & Conrad och förnedringen av Flashbackmästarna. Dan har valt Fahlander-gubben och Eva-Marie framför mig, trots att jag under en lång period donerade 4000 kronor i månaden till den nationella rörelsen.
Det var väldigt så viktiga I&C hade blivit för NMR vid den tiden. Man såg i stort sett på duon som avgörande för ett helt nationellt uppvaknande, de bytte t.o.m. ut slagorden där ett tag:
"Utan Tyko Göteborg - ingen revolution!"
När beskedet sedan kom (alla andra fattade ju att det var Motgift de skulle välja) var de populära radiopratarna plötsligt värdelösa, skulle hålla käften och inte uttala sig om ämnen de inte förstod sig på, "Äsch! Vi går vår egen väg" som Öberg uttryckte det. Surt, sa' räven.
Dan däremot gnuggade korvfingrarna och visste att utnyttja det hela.
DFS är som den elaka snubben som lockar till sig brudarna för att sedan dumpa dem, medan NMR är den snälle nörden som aldrig blir vald.
I filmen Black Jack motsvarar trummisen Tommy DFS , medan Kaj är NMR.