2023-12-26, 12:49
Medlem
Bazecoons avatar
Då är årets inköp klart. Allt är köpt ifrån fyrverkeri outlet.

Airbombs:

8x Thunder airbomb 5 - pack
1x Blazt airbomb 6 - pack
4x Cha bu duo 10 - pack
4x Warning 6 - pack
4x Airbomb Kaliber 16 (8 st pack totalt)

Airbombs 30mm :
1x Bullet 4 - pack
3x Thunder 4 - pack
1x Skybomb 3 - pack

50 mm:
Jack hammer 6 - pack

Bombtårter:
3 x Tigers
1x Merlin
1x Gold
1x Boss

övrigt:
1x Tornado wirbel 4 - pack
1x Tanks 6 - pack
1x Cuckoo cuckoo

Är Nöjd med köpet. Älskar ju airbombs så det blir mycket av den varan. =) Det blir premiär med 50mm, Har max haft 45mm för många år sedan. Ska bli kul med något nytt.
Senast redigerad av Bazecoon 2023-12-26 kl. 12:52.
Citera
2023-12-26, 12:54
Medlem
RostigHyvels avatar
Finns en återförsäljare i Malmö som säljer en tårta som heter artillery cannonade, det är från Linders. Har någon testat den?
Citera
2023-12-26, 15:40
Medlem
Alla nya airboms slut hos knallhatten redan igår..
Inga dumbum, air pirat osv 🙁

Känns som han promotar dom hårt för att de ska ta slut direkt, lockvaror som inte finns länge.

Förra året va dumbum också slut dag 1.
Citera
2023-12-26, 16:11
Medlem
Harrybs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davveh
Alla nya airboms slut hos knallhatten redan igår..
Inga dumbum, air pirat osv 🙁

Känns som han promotar dom hårt för att de ska ta slut direkt, lockvaror som inte finns länge.

Förra året va dumbum också slut dag 1.

Var där för några timmar sedan, och Pirat fanns på hyllan då.
Citera
2023-12-26, 16:26
Medlem
lasse-bengtssons avatar
Hmm var köper man Kina special, mini kina samt thunder king nuförtiden??

Dessa rackarna https://encrypted-tbn0.gstatic.com/i...w9U2BaGOXS0A&s

Samt
https://img.ilcdn.fi/FknBX5KWK6s8gP0...80255ba5e4.jpg
Senast redigerad av lasse-bengtsson 2023-12-26 kl. 16:31.
Citera
2023-12-26, 16:42
Medlem
Årets inköp blev följande!

Tårtor/Compounds:
1x Boss (Fyrverkeri Outlet)
1x Wild Thing (Fyrverkeri outlet)
1x Jolly Roger (Fyrverkeri outlet)
1x Witam (Funke)
1x Explosive 50mm (Fyrverkeri Grossen/Extreme Fireworks)

Bomber:
12x Jack Hammer 50mm (Fyrverkeri outlet/Extreme Fireworks)
8x Night Bomb 38mm (Fyrverkeri outlet)
8x Titan Bomb 30mm (Rojken Fireworks)
4x Sky Bomb 30mm (Vulcan)

Och ett mycket stort antal olika 20mm Airbombs
God fortsättning!
/mSquid
Citera
2023-12-26, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harryb
Var där för några timmar sedan, och Pirat fanns på hyllan då.

Frågade två olika bakom kassan och båda sa att de va helt slut. Och de va inte tal om att få in mer.
Hyllplastsen va borta och de låg annat där och prislappar bortplockade.
Citera
2023-12-26, 17:43
Medlem
Harrybs avatar
Citat:
Frågade två olika bakom kassan och båda sa att de va helt slut. Och de va inte tal om att få in mer.
Hyllplastsen va borta och de låg annat där och prislappar bortplockade.

Märkligt, är 99% säker på att jag såg dom där. För övrigt så var det riktigt bra rullning hos Knallhatten, under den korta tiden jag var där krängde han två utav Sveas Anything Else's Sux compounds.

Den bästa kunden jag såg, inte som handla mest. Men som var så jävla älskvärd. Det var ett äldre par, gissar på 75+. Plockade tårtor för runt 2000kr, och dom diskutera vilka som kunde vara bra och om filmerna på tårtorna. Väldigt välklädda för övrigt, härligt att se att traditioner inte försvinner bara för åldern kryper sig på en.
Citera
2023-12-26, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harryb
Märkligt, är 99% säker på att jag såg dom där. För övrigt så var det riktigt bra rullning hos Knallhatten, under den korta tiden jag var där krängde han två utav Sveas Anything Else's Sux compounds.

Den bästa kunden jag såg, inte som handla mest. Men som var så jävla älskvärd. Det var ett äldre par, gissar på 75+. Plockade tårtor för runt 2000kr, och dom diskutera vilka som kunde vara bra och om filmerna på tårtorna. Väldigt välklädda för övrigt, härligt att se att traditioner inte försvinner bara för åldern kryper sig på en.

Jag tror tyvärr att de var något annat du såg.
Dumbum 30 skulle de eventuellt få in mer av imorgon.

Lyckades iaf knipa en Mustang på outlet, prismatchat mot fyrverkeri fabriken i Ljungby som har den för 1495:-, sen pyroboys rabattkod på det så gick den loss på 1350:-.
Svårslaget tror jag.
Citera
2023-12-26, 18:36
Medlem
Citat:
Jag tror tyvärr att de var något annat du såg.
Dumbum 30 skulle de eventuellt få in mer av imorgon.

Lyckades iaf knipa en Mustang på outlet, prismatchat mot fyrverkeri fabriken i Ljungby som har den för 1495:-, sen pyroboys rabattkod på det så gick den loss på 1350:-.
Svårslaget tror jag.
Körde precis samma deal på fyrverkerioutlet, va där vid öppning och såg en framför köpa en Mustang också men jag knep den sista iaf!

Men måste verkligen berömma personalen i Linköping som verkar vara extremt kunniga om vad de säljer. Har inte en enda gång stött på någon som verkligen vet vad de pratar om tills nu, riktigt roligt!
Senast redigerad av KAPOW-powaaa 2023-12-26 kl. 18:40.
Citera
2023-12-26, 19:38
Medlem
Bazecoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KAPOW-powaaa
Körde precis samma deal på fyrverkerioutlet, va där vid öppning och såg en framför köpa en Mustang också men jag knep den sista iaf!

Men måste verkligen berömma personalen i Linköping som verkar vara extremt kunniga om vad de säljer. Har inte en enda gång stött på någon som verkligen vet vad de pratar om tills nu, riktigt roligt!

Jo det är inget problem med deras bemötande. men det kunde vara bra om dom kunde packa varorna innan dom öppnar så slipper man stå en extra halv timme i butiken. Tycker jag. Och på det Räkna rätt eftersom jag var tvungen att återvända till butiken föratt hämta airbombs som dom inte hade packat ner. Så nästa gång kan bli drop in som vanligt eftersom det verkar funka bättre känner jag. Annars bra att dom finns för Linköping har inte haft så mycket fyrverkeri butiker att välja på dom sista 10 åren.
Senast redigerad av Bazecoon 2023-12-26 kl. 19:43.
Citera
2023-12-26, 20:50
Medlem
Då var första inköpet för i år gjort. Tänkte dra till en Funke återförsäljare i morgon och göra det stora inköpet.
https://imgur.com/a/Xlh4mUS
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in