Citat:
Ursprungligen postat av
Sinestro
Skrev jag inte att Ryssland kommer att vinna kriget?
Att ta Ukraina är inte jämförbart med att ta USA.
Det är inte Ryssland som omringat USA med militärbaser, det är tvärtom, är det pga att Ryssland är överlägsna menar du? Lars Bern var dock ännu värre, som menade att Ryssland är mycket starkare än både USA och NATO på samma gång.
Jodå, visst gjorde du det, vilket bara gör din idioti ännu mer uppenbar.
USA, dvs dess judiska överhet, har genom subversion på ytan tagit över större delen av världen sedan andra världskriget, vilket nu är på god väg att falla samman. Pisslandet "Förenta Staterna" håller på att kollapsa, och deras motståndare skrattar medan de förser judesvinen tillräckligt med rep för att hänga sig själva.
Om du räknar i konkreta råvaruresurser, militärteknik och användbar tillverkningsindustri så råder det ingen som helst tvekan att Lars Berns uttalande stämmer, du lider av svåra vanföreställningar om du tror annorlunda. Omvärlden har sedan flera år genomskådat teatern, skrämselpropagandan och försöken till desperata mutor. Det går ej att vända skeppet nu.
Självklart är det en helt annan sak att ta Ukraina än att ta USA, att du ens skriver på det sättet visar ju med all önskvärd tydlighet att du ej förstår varför jag skrev som jag gjorde. Varför vinner Ryssland detta proxykrig då tänker du? Borde väl inte vara något som helst problem för stora starka USA tillsammans med NATO att ge ryssen på truten i ett skitland som detta, eller?