Då var det dags igen! Kåta Lotta och Daniel Norberg guidar oss genom kvällen, från 19.30 fram till julafton. I rimstugan sitter Arantxa Alvarez, David Hellenius och Edward Af Sillen. Kvällens kock är gapiga Tina Nordström.
Övriga gäster i år: Lisa Nilsson, Viktor Norén, Lasse Stefanz, David Lindgren, Theoz, One more time, Dad harmony och Marsha Songcome. Flertalet lär dock vara bandade.
Upplever ni också att det fokuserades alldeles för mycket på att folk ska ringa på de där dyra numrena jämfört med förr? Vill minnas att det var jättemånga chanser på sitt lottnummer, nu var det knappt något sånt.... sen scientologljudet när de visar stora hjulet, snacka om hjärntvätt. men men fick tillbaka investeringen iallafall.
Någon som vet vad risken är att man kommer fram när man ringer vid bingo?
Den stiger med 100% första gången sen sjunker den till nästan noll.
Haha. Det är min humor det. Tänkte på julrimmet som var nu. Hörde inte allt då jag gick ur rummet. Men var väl för något spel? Kommer ihåg när jag fick spelet Super Mario på julafton. Någon gång på 80-talet. Och farfar trodde det hette Super Mario? Som en fråga. Han var född 1903 så han kunde inte engelska.