2023-12-23, 23:36
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AterstallTorrmark
Vann 100 spänn, så plus minus noll.

Klassiker. Min 85 åriga far köpte mig en triss adventskalender. Vann 150kr. Det den kostade. Och han.... Äh.

Nu kan du ju spela igen... Nästa gång. Men det är bara jul en gång om året.
Citera
Medlem
Varför skulle inte minderåriga kunna få såväl spela och ringa in ?

Minns när Ingvar hade programmet så var det en 10-årig tjej som vann en miljon på färgfemman . Och mig veterligen har barn vunnit så länge programmet sänts.

Förstår inte det här tramset faktiskt
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PastorBolognese
Upplever ni också att det fokuserades alldeles för mycket på att folk ska ringa på de där dyra numrena jämfört med förr? Vill minnas att det var jättemånga chanser på sitt lottnummer, nu var det knappt något sånt.... sen scientologljudet när de visar stora hjulet, snacka om hjärntvätt. men men fick tillbaka investeringen iallafall.

Någon som vet vad risken är att man kommer fram när man ringer vid bingo?
Risken är väl att du får hjärtstillestånd om du kommer fram men chansen att nå dit är låg..
Citera
2023-12-23, 23:37
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Då var det dags igen! Kåta Lotta och Daniel Norberg guidar oss genom kvällen, från 19.30 fram till julafton. I rimstugan sitter Arantxa Alvarez, David Hellenius och Edward Af Sillen. Kvällens kock är gapiga Tina Nordström.

Övriga gäster i år: Lisa Nilsson, Viktor Norén, Lasse Stefanz, David Lindgren, Theoz, One more time, Dad harmony och Marsha Songcome. Flertalet lär dock vara bandade.

Kvällens hålltider för bingospel:

20:01:55 Ettans Bingo!

20:34:36 Tvåans Bingo!

21:11:57 Treans Bingo!

22:19:41 Fyrans Bingo!

23:07:07 Femmans Bingo!

https://www.bingolotto.se/uppesittarkvall/halltider/

Ska ni spela, enbart titta eller inget alls...? Vad tror ni om gästerna?

För mycket djävla trams. Det enda positiva var Lisa Nilsson, sjunger som en gudinna.
Citera
2023-12-23, 23:38
Medlem
Hannitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Visst är det ett märkligt fenomen, sen så kan det komma nummer 37-38 eller 40, men inte just den som man har väntat på, som i ditt fall hela 15 nummer

Ja, så är det alltid. I min familj var vi tre stycken som hade fyra kryss på ID.4:an på 4:ans bingo. Trodde NÄSTAN att någon av oss skulle ta hem den. 3 olika nummer på sista men inget av dem dök såklart upp.
Citera
2023-12-23, 23:39
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Det missade jag. Fan. Borde inte han bygga lego? Vilken jävla fjant. Jag skriver bara Patrik Sjöberg.

Ingick nog i dealen han fick berätta han skrivit en bok. Förnedringstv i syn prydno.
Citera
Bannlyst
När detta är slut måste alla på Flashback strema ”Die hard” 👊🎅🏻
Citera
Medlem
PingPongZongs avatar
Tänkte på den här tjejen som är döpt efter ett diskmedel. Ajax. Är inte hon populär längre? Hon borde ju vara med nu när det är jul.
Citera
2023-12-23, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PastorBolognese
Upplever ni också att det fokuserades alldeles för mycket på att folk ska ringa på de där dyra numrena jämfört med förr? Vill minnas att det var jättemånga chanser på sitt lottnummer, nu var det knappt något sånt.... sen scientologljudet när de visar stora hjulet, snacka om hjärntvätt. men men fick tillbaka investeringen iallafall.

Någon som vet vad risken är att man kommer fram när man ringer vid bingo?

Man blir äcklad. De är rena säljare som tjatar hål i huvudet.

Vad är det, sammanlagt 15 min bingo och 4 timmar reklam och promotion.
Citera
2023-12-23, 23:40
Medlem
CuteTwink-I-wass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulf-Knulldell
Inte ett skit i år heller, nu drar jag o knullar.

Bra initiativ!!!
Citera
2023-12-23, 23:41
Medlem
PingPongZongs avatar
Härligt med dansbandsmusik. Det är Bingolotto musik det. Jävla texter. Men det svänger ju.
Citera
2023-12-23, 23:42
Medlem
braatthas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe89
Lotterna är skapade så! Man är inte nära
Precis, inget är av slumpen alla lotter är ju redan klara så även nummerna i dragningen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in