Citat:
Jag har inte tillhandahållit dessa bevis, så varför du pratar om mig är en gåta.(Eller nej det är det inte, för när argumenten försvinner så brukar det bli ad hominem som detta liknar.)
Oavsett vad SCOTUS säger, så är lagen applicerad som den ska.
Vad som händer i SCOTUS vet jag inte ens, visst är det så att de kan göra det dom slutet du önskar, lika väl som bifalla och så väl som att inte ta upp det.
Men säger dom nej, så vore det skoj och höra motiveringen och med tanke på att de även lämnar över sin avskedsansökan.
Och säger dom nej, så kan Demokraterna göra samma som donalds försökte med och då har ni sagt att detta är okey och så även SCOTUS.
Men då vet vi redan hur det hade gråtits över detta fast det är exakt samma sak.
Dock är en sak helt säker, det finns mer bevis än nödvändigt för aktivering av denna lag.
Oavsett vad SCOTUS säger, så är lagen applicerad som den ska.
Vad som händer i SCOTUS vet jag inte ens, visst är det så att de kan göra det dom slutet du önskar, lika väl som bifalla och så väl som att inte ta upp det.
Men säger dom nej, så vore det skoj och höra motiveringen och med tanke på att de även lämnar över sin avskedsansökan.
Och säger dom nej, så kan Demokraterna göra samma som donalds försökte med och då har ni sagt att detta är okey och så även SCOTUS.
Men då vet vi redan hur det hade gråtits över detta fast det är exakt samma sak.
Dock är en sak helt säker, det finns mer bevis än nödvändigt för aktivering av denna lag.
SCOTUS är valda på livstid. De kan, tror jag, ställas inför impeachment precis som POTUS. Men jag vågar påstå att ingen från SCOTUS har fått sparken. De har antingen dött på posten eller avgått av personliga skäl.
Även om SCOTUS är viktad med övervikt för GOP, så tar ingen av medlemmarna lätt på sin uppgift där. De som tillsatts av Trump kommer inte att överge sina ideal bara för att hjälpa honom. Tycker de att Colorado har gjort fel så kommer de att ta upp ärendet och säga det. Tycker de att lagen har tillämpats på rimligt sätt så kommer de att ta upp det och säga det. Det de inte kommer att göra, är att vägra ta upp det och vägra yttra sig.
Så hur tror jag att den här soppan slutar? Jag tror att SCOTUS kommer att riva upp Colorados beslut. Om jag får formulera mig fritt på ett sätt som de inte kommer att göra så kommer innebörden vara "vill ni inte ha honom, rösta inte på honom." Skulle de säga att Colorado har gjort rätt så riskeras kravaller och att "domstolen avgör valet".
Konstitutionen täcker ju inte detta så jättebra, det är ju lite av en gråzon. Man kan säga att demokraterna har en poäng, men man kan också säga att de tolkar konstitutionen som fan tolkar bibeln.