Citat:
Ursprungligen postat av
taenok
Demokraterna ägnar sig åt valfusk på industriell skala
Och SC kommer visa att "lagen" i detta fall består av totalitära antidemokrater.
Och du har inget av substans någonsin, bara konstanta försök till usla härskartekniker.
Sakligheten berättar du hade inte ett enda rätt där i detta inlägget.
Jag minns när jag sade för nått år sedan nu och när valfuskförsöket uppdagades i Georigia och hur jag sade det finsn helt garanterat mer valfusk försök landet om.
Och nu vet vi att det är så också, och jag misstänker det finns mer ställen til där donalds försökt valfuska.
Men det saknar betydelse för aktiveringen av denna lag, då det finns ingen tvekan om att donalds har deltagit i samhällsomstörtande verksamhet som tex valfusksförsök.
Rätt komiskt att du samtidigt berättar att du inte vet vad härskarteknik är.
EN intressant sak är att när Colorado visar sitt mål, så innehåller den bevis och det räcker för denna dom oavsett om vad man tycker om den.
Citat:
Ursprungligen postat av
Dinnyachef
Kryp. Era försök att porta Trump från att ställa upp i valet kommer inte fungera! Ni har verkligen visat vilka ni är! Bra nu åker handskarna av! J6 kommer släppas. Sen börjar häxjakten på alla krypdemokrater!
Ja, det är jag helt säker på att en häxjakt kommer koma mot demokrater, för det ser vi mot Joe(Häxjakt = inga bevis.)
Dock om man skippar dina hot och istället tittar sakligt på frågan.
Så inser man att donalds har försökt att valfuska på mer än ett ställe, och det ser du inget problem med?
Citat:
Ursprungligen postat av
WordWarrior
Skitsnack att ingen dom behövs. Källa på det!
Ja, läs lagen så har du svaret redan.
Och lagen är då källan, och den är också angiven.
Men det är lugnt, vet du aldrig ens kommer bry dig om läsa den lagen.
Och då är vi på samma punkt, även om du läser den.
Saken är som politiker ska du hålla dig borta ifrån samhällsomstörtande verksamhet, som statskuppsförsök, valfuskförsök och andra saker som är olagligt med valen.
Och är det så att man är ändå, så är risken att någon försöker denna lag och denna gången var det för mycket för dom att ignorera.
Och rent krasst så hade det räckt med samtalet med raffenberger och där donalds pressade att "hitta" röster så hen kunde vinna.
Bara för ni donalds fans stoppar huvudet i sanden, så försvinner inte denna faktan.
Citat:
Ursprungligen postat av
DRAVKCAB
Därför att dessa människor varken tror på grundläggande rättsordning eller demokrati samt att ingen dom kommer produceras om insurrection för att det inte finns tillstymmelse eller uns av sanning som stödjer detta. Att kritisera val är inte olagligt, iså fall borde Hillary Clinton sitta bakom lås och bom genom hennes samhällsomstörtande verksamhet gentemot den kandidaten hon förlorade emot. Inte bara ifrågasatte hon valet hon försökte avsätta den legitimt valde presidenten genom att producera lögner som FBI jobbat i åratal med och som slutligen avfärdades till en kostnad av hundratals miljoner samt medförde stor skada till förtroendet för FBI.
Det är så den lagen fungerar, börja prata om annat är till ingen hjälp, då ingen du pratar om har sysslat med samhällsomstörtande verksamhet som här.