Citat:
Ursprungligen postat av
Dopy
Jag tror att jag nämnt att jag är från norrland, och egen företagare. Men det finns väl några 100 000 såna personer, om inte mer...
Det finns hackare , och flashbacks användare har alla hängts ut genom listor som troligen finns på darknet idag.
Därför blir det möjligt för förtalarna att efterfråga nåns identitet, eftersom dom sitter inte bara i flashbacks servrar, dom har även lagts ut på internet och laddats ner av diverse folk som kan ge ut identiteterna i hemlighet.
Jag tror personligen att Jocke planerar att börja en ny skådespelarperiod som påminner om fejkpranks-perioden när youtubers i Amerika anställde billiga skådespelare för att fejka pranks på gatorna.. samtidigt som Jocke också fejkade pranks utan inhyrda skådespelare.
Nu har han räknat ut att trolljakt är möjligt att göra utan förtal, bara han anlitar skådespelare som troll som får ha censur för deras ansikten när Jocke drar dom i örat framför kameran.
Folk kommer tro att det på riktigt händer förtal vilket ger visningarna utan förtalsrisk.
Dom vågar bara förtala dom som inte försvarar sig med hjälp av polis och domstol.. så du har nog inget att oroa dig över.