2023-12-19, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Det är nog svårt att låta bli att kolla vad som skrivs om en, så det kan jag förstå, liksom jag förstår varför man vill undvika det.

Hörde det senaste avsnittet av podden.

Jag tycker att både Jocke och Jonna är ok att titta på, så jag följer dem, och oftast så är det rätt underhållande.
Det finns dock detaljer som stör mig, och det är ju hur han mjölkar ur sin barndom precis överallt, så fort han får chansen.
Jag hoppades att han ville undvika sig själv och sitt nu när hans socpapper har ägt podden i en hel evighet.
Men icke!

Hör han inte själv hur tjatigt det är?

T.o.m. när han blev inbjuden till Bianca (en show med mest humor), så tar han med sig sina socpapper.

Jag hoppas Jocke vill släppa fram mer av Jonna och han Jonas.

Man måste ha i åtanke också att Jocke har haft en trasig uppväxt och då blir man samtidigt en trasig individ också som kan göra saker som ter sig ytterst märkliga för omgivningen.
Citera
2023-12-19, 23:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Man måste ha i åtanke också att Jocke har haft en trasig uppväxt och då blir man samtidigt en trasig individ också som kan göra saker som ter sig ytterst märkliga för omgivningen.
Det lär han ha haft, men att älta det förgångna är inte speciellt nyttigt.
Jocke ältar extremt mycket, samt att han även drar in pengar på det.
Det sistnämnda väger nog in en del, vilket gör att det stinker lite om det.

Att Jocke bär den där offerkoftan är inte speciellt klädsamt, men han tjärnar ju sitt levebröd med den, så då kanske det är värt det? 🤔

Jonna är en fantastisk kvinna, och jag är glad för Jocke skull att han har henne, och barnen.
Så varför låta det mörka förgångna ta över?
Citera
2023-12-20, 02:45
Medlem
geek12s avatar
I en vlogg från Chrippa så ser man i bakrunden Joakim sitta o suga på Jonnas bröst ( alltså hon har tröja på sig såklart ) mitt framför Anjo + 2 barn vid bordet. Herregud.
Citera
2023-12-20, 02:59
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
I en vlogg från Chrippa så ser man i bakrunden Joakim sitta o suga på Jonnas bröst ( alltså hon har tröja på sig såklart ) mitt framför Anjo + 2 barn vid bordet. Herregud.

Han klädde ju av sig naken också när andra familjers barn var där.. eftersom det var för drygt att gå in och byta till badbyxor.. pluss att det bara är massa barn där och vuxna idioter som inte säger till Jocke att gå in och byta om som en vuxen gör men inte Jocke.

Jag tänkte det när jag såg det att mina ungar hade aldrig mer kommit dit om husägaren tycker att det är rimligt att vara naken bland barn.

Snart hävdar han väl att han är som ett barn som har blivit rånad på sin barndom och därför har han övernattningspartyn med barn som han sover i samma säng som, och att han ska bygga ett tivoli för barn som har det svårt.. som en annan välkänd proffspedofil gjorde när kändisskapet gjorde att föräldrar ville att deras barn skulle umgås med superstjärnan.
Citera
2023-12-20, 04:03
Medlem
Dopys avatar
Citat:
vilken vlogg?
Citera
2023-12-20, 13:08
Medlem
KlanLedarNs avatar
Citat:

Det är en sinnessjuk människa... Pappa-gris (Anjo) kanske måste låna ut frun till jockiboii en stund om dagen för att dom skulle få åka med på resan? Likadant med Linnea! LYD Jockiboii annars är du slut på internet!!!
Citera
2023-12-20, 19:22
Avslutad
Varför går inte Jocke in å stöttar sin bror i drevet mot honom?

Kan det vara så att Jocke, innestår inne, gillar det?
Citera
2023-12-20, 19:24
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Varför går inte Jocke in å stöttar sin bror i drevet mot honom?

Kan det vara så att Jocke, innestår inne, gillar det?
Han säger att han inte vill bli inblandad i det...
Citera
2023-12-20, 19:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Han säger att han inte vill bli inblandad i det...
Lika feg som jag förväntar mig, tyvärr.

Hade någon av mina närmaste blivit utsatt för osanningar (vilket det påstås) så skulle jag aldrig tillåta det här.

F.ö följer jag vad du skriver i broderns (Chrippa) tråd men kan inte kommentera där.

Jag håller med dig i allt.
Citera
2023-12-20, 20:16
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Lika feg som jag förväntar mig, tyvärr.

Hade någon av mina närmaste blivit utsatt för osanningar (vilket det påstås) så skulle jag aldrig tillåta det här.

F.ö följer jag vad du skriver i broderns (Chrippa) tråd men kan inte kommentera där.

Jag håller med dig i allt.
Jocke försöker personligen undvika drama, istället låter han någon annan göra smutsjobbet åt honom.
Får se om han låter sina små attackhundar hjälpa Chrippa.
Om jocke är smart pratar han själv med chrippa innan chrippa åker dit för förtal eller olaga hot.

Tack
Citera
2023-12-20, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jag kollade upp stugan eftersom Chrippa påstod att den kostade orimligt mycket att hyra. Det tog mig seriöst max 5 minuter att hitta stugan, och konstatera att Chrippa ljög som vanligt.
Jag såg Jocke hålla Batman i famnen i en video.
Reglerna för stugan tog mig 2 minuter att läsa. Kollade upp det eftersom dem skitigt i Chrippas säng, och jag ville kolla om det fanns med i reglerna om ersättning ifall man skadade egendomen.

Om andra väljer att mejla uthyrarna angående hunden är det deras eget val.
Men tycker du inte det är bra om ägaren till stugan får veta att det varit husdjur i huset så dem kan sanera innan nästa hyresgäst? så ingen allergiker riskerar en allergisk reaktion?
Bryr du dig verkligen så lite om ifall andra människor råkar illa ut? saknar du totalt empati och respekt för andra människor?

Tro mig, min kommentar om reglerna ang husdjur kommer inte förstöra för Jocke. Du verkar verkligen tro att Jocke är extremt känslig, som om han vore en fjäder, och om det blåste för mycket skulle han bli skadad.
Du kan vara lugn, Jocke är vuxen, han klarar nog mer än du tror, och jag tror absolut han klarar av att ta ansvar för ifall han tagit med en hund till en stuga där man inte får ha husdjur.
Vad tror du kommer ske pga det? tror du jockes företag kommer gå i konkurs och jocke kommer hamna på psyk akuten ifall företaget får veta att det varit en hund i stugan eller?
Du är helt besatt killen.
Att du ens orkar.
Inser du inte det själv så läs igenom ditt svar igen.
"Jag är inte pedofil, jag tog bara på henne i 2 min"
Som om tiden skulle förändra något, du har fortfarande begått handlingen.
Citera
2023-12-20, 21:21
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cartne
Du är helt besatt killen.
Att du ens orkar.
Inser du inte det själv så läs igenom ditt svar igen.
"Jag är inte pedofil, jag tog bara på henne i 2 min"
Som om tiden skulle förändra något, du har fortfarande begått handlingen.
Jämför du verkligen en google sökning med pedofili?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in