Citat:
Ursprungligen postat av
FredochFrid
Nej, jag har inte bestämt något på förhand, han har gång efter gång bevisat vilken bluff och vilket urbota praktarsle han är, därmed har jag landat i slutsatsen.
Vadå "ni" förresten? Jag representerar ingen, jag är en ensam svensk. Däremot illustrerar ni (Mirning och TomSowell) på ett lysande sätt hur Trump förgiftat vår värld och vår tids politiska samtal med sin förminskande och konspiratoriska argumentationsteknik och retorik. Tror ni jag skulle skrämmas till tystnad av att ni kallar mig idiot, haha? Jävla lämlar.
Jaja .. skönt att veta vem som har rätt och vem som har fel.
Kan man inte argumentera i sak så kan man alltid anklaga meningsmotståndaren med epitet om ditt eller datt.
Det är rimligt att vilja se Trump inför domstol om man nu tror han gjort något fel.
Det är inte normalt att bara hoppas någon skall in i fängelse direkt utan rättegång tycker jag, men det är klart hade jag vetat att någon var skyldig så hade jag också önskat personen bara hamna i fängelse.
(Det är alltid skönt att vet att man är på den moraliskt korrekta sidan i all fall)