2023-12-21, 02:09
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Lite tröttsamt att vissa tycker att det är demokratiskt att porta en presidentkandidat från att kampanja.

Det blir bara utförsbacke där GOP gör detsamma. Och sen gnäller vänstern om hur högern hotar demokratin.

Noll självinsikt.
Citera
2023-12-21, 02:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Har du belägg för något som du påstår? Det är ju bara en massa påhittat nonsens.
Räcker väl med att titta på hur vänsterextrem media i väst? Eller i tråden för den delen?
Citera
2023-12-21, 02:34
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Inte en chans att Roger Stone är öppen med att de iscensatt en ljugkampanj. De trodde de skulle bli bestulna innan valet, och de trodde de blev bestulna efter.

Att Trump skiter i den demokratiska processen är dina egna påhitt. Finns inget som tyder på det. Om man tror att det begåtts valfusk ska man självklart försöka utreda och gå till botten med det, för demokratins skull.

Att det skulle vara "att möta med samma mynt" att hindra Trump från att ens kunna ställa upp är ett helt hjärndött påstående.

Kolla Roger Stone-dokumentären som ligger på SVTplay och återkom.

Kalla det hjärndött om du vill. Det är så här politik fungerar.
Citera
2023-12-21, 02:46
Moderator
Ancistruss avatar
Politik: utrikes --> Politik: USA
/Moderator
Citera
2023-12-21, 03:01
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Trumps spindoctor Roger Stone är ju helt öppen med att han och Trumps kabinett iscensatte en ljugkampanj som gick ut på att älta att Trump blivit ”bestulen” på valet helt utan några belägg för det så den diskussionen kan vi lägga ner direkt.

Vad Trump tror är helt irrelevant. Det har inget att göra med diskussionen om den demokratiska processen.

Det enda jag menade med mitt första inlägg var att det såklart finns något ironiskt i att en man som skiter fullständigt i den demokratiska processen själv blir drabbad när hans motståndare möter honom med samma mynt.
Här är en 24 min lång kompilation där ledande Demokrater påstår att valet blev stulet av Trump 2016. Kavalkader av påståenden om valfusk, "rysk påverkan" och att Ryssland hjälpte Trump stjäla valet:

Democrats Believe in U.S. Elections?
https://odysee.com/@TheThinkingConservative:7/democrats-believe-in-u.s.-elections:8

På tal om "ljugkampanjer" och konspirationsteorier så har Demokraterna har varit mycket mer rabiata angående detta, så de har inte rätt att peka finger mot Trump när han misstänker valfusk. Hyckleriet är som vanligt monumentalt när globalister och PK-pack ska lufta sina synpunkter.
Citera
2023-12-21, 03:03
Medlem
AxxxxEEEEelllLLllLs avatar
väntat demokraterna vill ha ww3, globalisterna livrädda för trump
Citera
2023-12-21, 03:05
Bannlyst
Citat:
Trumps spindoctor Roger Stone är ju helt öppen med att han och Trumps kabinett iscensatte en ljugkampanj som gick ut på att älta att Trump blivit ”bestulen” på valet helt utan några belägg för det så den diskussionen kan vi lägga ner direkt.

Vad Trump tror är helt irrelevant. Det har inget att göra med diskussionen om den demokratiska processen.

Det enda jag menade med mitt första inlägg var att det såklart finns något ironiskt i att en man som skiter fullständigt i den demokratiska processen själv blir drabbad när hans motståndare möter honom med samma mynt.
Varför ljuger du? Valet stals utav Demokraterna, detta har nyligen bekräftats då 20k röster bara i Fulton County manipulerats med.

Ingen normalbegåvad tror att Biden vann valet, om Biden får 120 miljoner väljare nästa val köper du då att valet gått rätt till?
Citera
2023-12-21, 03:06
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Här är en 24 min lång kompilation där ledande Demokrater påstår att valet blev stulet av Trump 2016. Kavalkader av påståenden om valfusk, "rysk påverkan" och att Ryssland hjälpte Trump stjäla valet:

Democrats Believe in U.S. Elections?
https://odysee.com/@TheThinkingConservative:7/democrats-believe-in-u.s.-elections:8

På tal om "ljugkampanjer" och konspirationsteorier så har Demokraterna har varit mycket mer rabiata angående detta, så de har inte rätt att peka finger mot Trump när han misstänker valfusk. Hyckleriet är som vanligt monumentalt när globalister och PK-pack ska lufta sina synpunkter.

Båda läger är ju lika goda kålsupare. Man kan tycka att svensk politik är smutsig men det är ingenting mot staterna. Det är inget nytt heller. Titta bakåt på Nixon till exempel.
Citera
2023-12-21, 03:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Lite tröttsamt att vissa tycker att det är demokratiskt att porta en presidentkandidat från att kampanja.

Det blir bara utförsbacke där GOP gör detsamma. Och sen gnäller vänstern om hur högern hotar demokratin.

Noll självinsikt.
De är för korkade alt för förblindade av sin sinnessjuka besatthet/hat mot Trump så detta har idioterna inte ens tänkt på.

De fattar intr själva att de ökar polariseringen något enormt som kan leda till ett inbördeskrig.

Frågan är varför? De har inte en chans i en väpnad konflikt då vänsterns vapen hade bestått utav dildos och strap-ons
Citera
2023-12-21, 03:08
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Båda läger är ju lika goda kålsupare. Man kan tycka att svensk politik är smutsig men det är ingenting mot staterna. Det är inget nytt heller. Titta bakåt på Nixon till exempel.
Nja jag skulle vilja påstå att Demokraterna varit värre och jag tror Trump hade mer belägg för sina påståenden, medan teorierna om "rysk påverkan" var löjliga och grundlösa.
Citera
2023-12-21, 03:09
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trump24
Varför ljuger du? Valet stals utav Demokraterna, detta har nyligen bekräftats då 20k röster bara i Fulton County manipulerats med.

Ingen normalbegåvad tror att Biden vann valet, om Biden får 120 miljoner väljare nästa val köper du då att valet gått rätt till?

Kolla Roger Stone-dokumentären på SVT-play och återkom.
Citera
2023-12-21, 03:11
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Nja jag skulle vilja påstå att Demokraterna varit värre och jag tror Trump hade mer belägg för sina påståenden, medan teorierna om "rysk påverkan" var löjliga och grundlösa.

Som svensk fattar jag inte varför man väljer sida i detta överhuvudtaget. Vi kan ändå inte påverka skiten. Låt dem tramsa där borta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in