2023-12-21, 21:35
Medlem
RyggradslosIndivids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NerMedDig
Riktigt korkat av skatboet att lägga upp så vågade videos på Instagram och YouTube när hon redan har sumpat bort ett konto på vardera plattform. Speciellt på YouTube där hon egentligen är portad från att ha en kanal och lägga upp sin skit.

Sumpar hon ytterligare ett Instagram-konto samt ytterligare ett YouTube-konto så har hon bara Twitch kvar att försöka livea från. Men vi alla vet att hon är för dum för att förstå sig på tekniken på Twitch.

Snart får hon väl köra liveshow direkt på stortorget i Ängelholm. Kanske samla in lite mynt i hennes röda, trötta mössa.

Att Youtube väljer att godkänna hennes överklagan på videon hon postade som var överträdelser på?! Anmälde direkt igen….
2023-12-21, 21:37
Medlem
Bara att fortsätta anmäla youtubevideo igen. Skabbet ska ner!
2023-12-21, 21:41
Medlem
godofasgaards avatar
Åbäket la upp videon på Instagram nu jag anmälde den direkt
2023-12-21, 21:42
Medlem
RyggradslosIndivids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godofasgaard
Åbäket la upp videon på Instagram nu jag anmälde den direkt

Anmäler från alla håll och kanter, bort ska hon och det är NU!!!
2023-12-21, 22:00
Medlem
Luzzjes avatar
Hur kan hon vara stolt? Hon lägger upp äckliga videos som är sexuellt suggestiva på en plattform där barn hänger? Hur kan man tycka att det känns bra?

Eftersom att du är här inne och läser hela tiden Emelie så kan jag säga såhär: man blir som man umgås. Du umgås med en p*dofil och du är snart inte mycket bättre själv. Riktigt jävla äcklig är du.

Du kan skratta nu, men vi är snart ikapp dig igen. Jag har kontakter på svenska Youtube och jag har pratat med dom om dig. Vänta du bara 👍
2023-12-21, 22:01
Medlem
Miys avatar
Jättebra att man anmäler skabbet men sluta uppmana varandra innan tråden blir låst, man kan nästan tro att ni skaffat flashback.org häromdagen jäkla noobs. Läs reglerna och håll käften nu.
2023-12-21, 22:09
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Jättebra att man anmäler skabbet men sluta uppmana varandra innan tråden blir låst, man kan nästan tro att ni skaffat flashback.org häromdagen jäkla noobs. Läs reglerna och håll käften nu.

Måste hålla med här, man får hålla tillbaka begäret helt enkelt.
Dom flesta kan läsa mellan raderna här inne ändå.
Kan man inte det får man inte vara med och leka.
2023-12-21, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaKaTzU8-2
. // (Svar) Ja Chrille är smartare än vad Emelie är för han lär sig iallafall av sina egna misstag innan de är försent men det gör ju fortfarande inte Emelie. Man kan ju undrar hur hennes uppväxt och uppfostran var som liten jämfört med Chrille,s föräldrar som ju faktiskt bryr sig om honom trotts att han har svårt att släppa Emelie ju så bryr sig hans föräldrar ordentligt och de säger ju hur snäll person faktiskt Chrille är men dum mot sig själv alltså.! Men tycker vi ska vara tacksamma över att Chrille faktiskt fortfarande är ju bara sig själv och ändå står han kvar stolt och stark.!!!!!

Peddo-chrille är verkligen smart ja. Han som hävdade att en fjortonåring han sexcattat med och raggat på var "pedofil" mot honom. Chrille är nog nästan smartast av alla på det lokala dagcentret...
2023-12-21, 23:13
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IndjansoldatHerkko
Peddo-chrille är verkligen smart ja. Han som hävdade att en fjortonåring han sexcattat med och raggat på var "pedofil" mot honom. Chrille är nog nästan smartast av alla på det lokala dagcentret...

Haha det citatet kommer ju gå till historien. ”Hon var pedofil mot mig.” Sa den 41 åriga mannen om den 14åriga tösen.
2023-12-21, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Haha det citatet kommer ju gå till historien. ”Hon var pedofil mot mig.” Sa den 41 åriga mannen om den 14åriga tösen.
Och icke attt förglömma när han sa att det va hon som började ju! Hon skrev ju först. 🤡🤢🤮
2023-12-21, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Haha såg hennes nya story nu!

Står dock på instagram att det var instagram själva som tog bort det.

Men skabbet läser här fortfarande iallafall. Nå Bumbi, får du vara med systrarna botox i jul eller får du vara ute i hundkojan med vovven?

Haha så jävla kul när hon sa "dem på Flashback" hur fan vet hon det om hon inte är härinne och läser?! 🙃
2023-12-21, 23:50
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dramaqueen-1
Och icke attt förglömma när han sa att det va hon som började ju! Hon skrev ju först. 🤡🤢🤮

Hur har barnet mage att förföra en vuxen man på det sättet? Att inte föräldrarna gör något åt saken…
(IRONI!! FÖR ER DAGCENTER SOLDATER SOM LÄSER I TRÅDEN.)

Det är så sjukt efterblivet, det som är mest skrämmande är att detta har utspelat sig. 😂
Måste fan lyssna på den liven nu bara för det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in