2023-12-21, 08:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Jasså se där, har hon servat många av dessa individer? vilken syn Dumbi svänga sina lurviga på cardinal.
Dela gärna med dig av dina godbitar du sitter på, är det därför hon har sånt agg nu gentemot invandrare?
Har aldrig trott på att hon är ¨stolt¨ flata som hon brukar säga och aldrig varit med snubbar.

Då kanske hon kan bo hos någon av dom när hon blir vräkt.

Jag köper heller inte att hon är flata, det känns som det är något hon säger. Mellan raderna har jag tolkat det som en slags (medveten eller omedveten) rädsla för män?
2023-12-21, 08:52
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Jag köper heller inte att hon är flata, det känns som det är något hon säger. Mellan raderna har jag tolkat det som en slags (medveten eller omedveten) rädsla för män?

Ja något i den stilen, tror t.o.m hon har sagt någongång att hon är generellt rädd för män.
Kanske därför hon så gärna vill att jag ska vara en kvinna, så hon vågar näbba emot 😂

Tror helt ärligt hon ör asexuell.
2023-12-21, 09:48
Medlem
Muppetys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaKaTzU8-2
(Svar) Ja Emelie såg så rädd ut för sin vän Chrille när jag såg dom tillsammans på läkargården idag och sedan gick dom ner tillsammans i stan och drack kaffe och hon vatten och sedan kom polisen och bevakade galningarna på Stortorget idag också så dom vågade inte gå ut på flera timmar ifrån resturangen.! 😆😅😂
Var det därför polisen var på Stortorget igår? Såg att det var nått på gång där... Varför bevakar de de dem? För drogmissbruk?
2023-12-21, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Tänk att Chrille är så pass smart att han inte läser vad som skrivs om honom. Bumbi har nog tvingat fjanten att ansöka om Förvaltare eller en Gode man. Då framgår det inte lika tydligt att Chrille är snäppet smartare än vad tokan Dumbo är.
Med tanke på inlägget jag citerar så blir nya namnet på Chrille Dumbos slav eller Dumbos ja-sägare 😁
(Svar) Ja vem är smartast igentligen och det är nog igen av dom igentligen utan Chrille går nog sin egen väg och struntar i vad Emelie säger att dom ska göra.! Har sett dom bråka i verkligheten och dom är lika envisa båda två och höjer rösten ordentligt alltså inte kul och se dom vara elaka emot varandra. Så mer kärlek och respekt till båda mina idoler Chrille och Emelie For Ever ni är bäst.! 😃😀😄😁😉
2023-12-21, 10:56
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Emelie Berqvist alltså är på tapeten. Finns mycket godbitar att dela av sig med sedan tiden på Cardinal och hon dras till omskurna flyktingpojkar.

Berätta mer, spill the tea.
2023-12-21, 11:12
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Vilken skola gick hon i på högstadiet?
2023-12-21, 13:14
Medlem
GunillaRothchilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Vilken skola gick hon i på högstadiet?

Hon är sämre på matte än en 12-åring och kan knappt stava till enkla ord. Hennes läsförmåga är katastrofal också. Om hon gick i skolan lär det ha varit i en särklass.
Senast redigerad av GunillaRothchild 2023-12-21 kl. 13:24.
2023-12-21, 13:17
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
(Svar) Ja vem är smartast igentligen och det är nog igen av dom igentligen utan Chrille går nog sin egen väg och struntar i vad Emelie säger att dom ska göra.! Har sett dom bråka i verkligheten och dom är lika envisa båda två och höjer rösten ordentligt alltså inte kul och se dom vara elaka emot varandra. Så mer kärlek och respekt till båda mina idoler Chrille och Emelie For Ever ni är bäst.! 😃😀😄😁😉

Du är en öppen bok.
2023-12-21, 13:38
Medlem
Von.pigpelts avatar
Har det varit tyst från pillerpundarn på tuben nu på senaste?
Är hon blockad från att gå live?

Eller är det TikTok hon manipulerar sig fram på nu dessa dagarna?
Eller börjar hon inse att hon inte är omtyckt på nätet?
Har hon blivit informerad av polisen ännu att folk som hon hotat har anmält henne?

Är det bara jag som uppskattar när hon filmar taket eller golvet? Riktigt skönt att slippa se åbäket under tiden hon svamlar på. Räcker med en tragedi i taget.
2023-12-21, 13:55
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Har det varit tyst från pillerpundarn på tuben nu på senaste?
Är hon blockad från att gå live?

Eller är det TikTok hon manipulerar sig fram på nu dessa dagarna?
Eller börjar hon inse att hon inte är omtyckt på nätet?
Har hon blivit informerad av polisen ännu att folk som hon hotat har anmält henne?

Är det bara jag som uppskattar när hon filmar taket eller golvet? Riktigt skönt att slippa se åbäket under tiden hon svamlar på. Räcker med en tragedi i taget.

Jag håller med, det känns nästan som om hon medvetet håller sig borta av någon anledning. Hon är alldeles för ensam för att inte ha ”sällskap” från liven annars. Det måste vara att hon antingen fått reda på att hon blivit anmäld eller att hon till och med fått begränsningar på sin youtube-kanal och/eller TikTok. Annars är hon ju live hela dagarna.
2023-12-21, 14:21
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Jag håller med, det känns nästan som om hon medvetet håller sig borta av någon anledning. Hon är alldeles för ensam för att inte ha ”sällskap” från liven annars. Det måste vara att hon antingen fått reda på att hon blivit anmäld eller att hon till och med fått begränsningar på sin youtube-kanal och/eller TikTok. Annars är hon ju live hela dagarna.

Ja något är ifrån det vanliga med muppen, kollade hennes insta var 14h sedan hon la ut en riktigt osmaklig bild i vanlig ordning (likt gräddrumpans klädsel.) och skev vi ses inatt.

https://imgur.com/a/nIme8fD
2023-12-21, 15:24
Medlem
Citat:

En liten upplysning, eftersom Dumbos hjärncell kämpar på och verkligen försöker verka smart. När du citerar någon, så ser det bara korkat ut att skriva (svar), vi vet att det är ett svar när vi blir citerade 😁

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in