Hörni, Angående JENS:
Följt denna tråden sen ish 3 avsnitt tillbaka utan att kommentera, så jag ber om ursäkt i förväg om denna kommentar blir en aning längre än vad som är behagligt
Till saken. Jag förstår inte att folk dissar Jens så radikalt här. I mina ögon underskattar ni honom. Särskilt kring detta med att Alexandra spelar i en annan liga o att han borde stannat kvar på jorden, ungefär så. Hon är absolut supersöt, hon har ett fint ansikte, så jag förstår hur ni tänker om man bara går på det YTLIGA. Det har oxå påpekats att han ska vara "efterbliven o socialt inkompetent" o behöver nån likasinnad ungefär så.
Och jag själv är tjej, 30 år, öppen & kommunikativ, glad, generellt brukar folk gilla min personlighet/utstrålning, ungefär så. Och jag ser inte illa ut, (det nämns som sagt här för att det har pratats om utseende-nivå skillnader). Och jag skulle absolut ha kunnat tänka mig att dejta Jens. Jag kanske skulle känt annorlunda om jag hade träffat människan irl, givetvis. Men av TV tiden att döma, så anser jag honom VERKA vara otroligt snäll (egentligen, fail med de andra tjejerna men det vet vi redan) omtänksam o mjuk till sättet.
Kanske inte skarpaste kniven i lådan MEN han verkar iaf vara emotionellt intelligent. Vilket man kommer långt på med en tjej då många killar saknar just den delen. Den skapar trygghet o får en att känna sig sedd.
Så- är folk verkligen så ytliga att man inte kan vara på olika nivåer utseendemässigt o ändå vilja vara tillsammans? För mig är det helt sjukt, för så var det när man var 15 år, inte som vuxen. Det viktigaste är väl att det finns en kemi, bra sex, en god vän relation med krydda och att man har jävligt kul. Spelar det då någon roll om utseendet inte väger lika mellan de bägge parterna? Jag hajjar inte. Har aldrig hållt med mina vänner i detta.