2023-12-20, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Blev det inte Mimmi och Erik? Jag somnade ifrån programmet

Nix, de hade träffats på något dansställe men inte så mycket mer.
2023-12-20, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bensprattel
Du får väl lägga ut en bild!

http://www.bilddump.se/bilder/202312...6.150.204.jpeg
2023-12-20, 22:26
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Du får väl lägga ut en bild!
Här har du Mimmi i all sin prakt? https://www.instagram.com/mimmi__j/
https://www.instagram.com/mimmi_95/?hl=en
2023-12-20, 22:34
Medlem
Hörni, Angående JENS:

Följt denna tråden sen ish 3 avsnitt tillbaka utan att kommentera, så jag ber om ursäkt i förväg om denna kommentar blir en aning längre än vad som är behagligt

Till saken. Jag förstår inte att folk dissar Jens så radikalt här. I mina ögon underskattar ni honom. Särskilt kring detta med att Alexandra spelar i en annan liga o att han borde stannat kvar på jorden, ungefär så. Hon är absolut supersöt, hon har ett fint ansikte, så jag förstår hur ni tänker om man bara går på det YTLIGA. Det har oxå påpekats att han ska vara "efterbliven o socialt inkompetent" o behöver nån likasinnad ungefär så.
Och jag själv är tjej, 30 år, öppen & kommunikativ, glad, generellt brukar folk gilla min personlighet/utstrålning, ungefär så. Och jag ser inte illa ut, (det nämns som sagt här för att det har pratats om utseende-nivå skillnader). Och jag skulle absolut ha kunnat tänka mig att dejta Jens. Jag kanske skulle känt annorlunda om jag hade träffat människan irl, givetvis. Men av TV tiden att döma, så anser jag honom VERKA vara otroligt snäll (egentligen, fail med de andra tjejerna men det vet vi redan) omtänksam o mjuk till sättet.
Kanske inte skarpaste kniven i lådan MEN han verkar iaf vara emotionellt intelligent. Vilket man kommer långt på med en tjej då många killar saknar just den delen. Den skapar trygghet o får en att känna sig sedd.

Så- är folk verkligen så ytliga att man inte kan vara på olika nivåer utseendemässigt o ändå vilja vara tillsammans? För mig är det helt sjukt, för så var det när man var 15 år, inte som vuxen. Det viktigaste är väl att det finns en kemi, bra sex, en god vän relation med krydda och att man har jävligt kul. Spelar det då någon roll om utseendet inte väger lika mellan de bägge parterna? Jag hajjar inte. Har aldrig hållt med mina vänner i detta.
2023-12-20, 22:54
Medlem
Crapmagics avatar
"Bra sex med Jens" i TV4

Citat:
Ursprungligen postat av Xltvr
Stämmer det att Mariette är SD:are? Myshetsfaktorn sjunker ju totalt, hoppas för bådas skull att de är ense rent politiskt och angående att alla människor inte är lika mycket värda. Hade så hoppats på den andra, tyckte deras kemi fullkomligt lyste.
Människor? borde du inte skriva "alla folk inte lika mycket värda?" för tydlighetens skull, för myshetsen försvinner ifall vi människor utanför dem skulle vara lika mycket värda i deras relation

Citat:
Ursprungligen postat av intedinkille
Läste i tråden att man skulle söka på ”vad hände sen” då hittade jag det.

Tyvärr ingen Sigrid 🥹
Du får hålla till godo med detta!
Citat:
Unknown Bög - Det var inte kul att bli dumpad på sophögen
Linda - Det har gått riktigt bra ändå!
Unknown Bög - Det har gått ganska bra, jag har förlovat mig
Linda - Förlovad också!, men säg då för guds skull! att hon är här!
Varenda jävla återblick har Linda snokat i välgörenhets-paret i Mochambiqe, snart borde
inslaget sponsras av Unesco nu när dom byggt en metropol av den där byn
Senast redigerad av Crapmagic 2023-12-20 kl. 23:08.
2023-12-20, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mojma
Hörni, Angående JENS:

Följt denna tråden sen ish 3 avsnitt tillbaka utan att kommentera, så jag ber om ursäkt i förväg om denna kommentar blir en aning längre än vad som är behagligt

Till saken. Jag förstår inte att folk dissar Jens så radikalt här. I mina ögon underskattar ni honom. Särskilt kring detta med att Alexandra spelar i en annan liga o att han borde stannat kvar på jorden, ungefär så. Hon är absolut supersöt, hon har ett fint ansikte, så jag förstår hur ni tänker om man bara går på det YTLIGA. Det har oxå påpekats att han ska vara "efterbliven o socialt inkompetent" o behöver nån likasinnad ungefär så.
Och jag själv är tjej, 30 år, öppen & kommunikativ, glad, generellt brukar folk gilla min personlighet/utstrålning, ungefär så. Och jag ser inte illa ut, (det nämns som sagt här för att det har pratats om utseende-nivå skillnader). Och jag skulle absolut ha kunnat tänka mig att dejta Jens. Jag kanske skulle känt annorlunda om jag hade träffat människan irl, givetvis. Men av TV tiden att döma, så anser jag honom VERKA vara otroligt snäll (egentligen, fail med de andra tjejerna men det vet vi redan) omtänksam o mjuk till sättet.
Kanske inte skarpaste kniven i lådan MEN han verkar iaf vara emotionellt intelligent. Vilket man kommer långt på med en tjej då många killar saknar just den delen. Den skapar trygghet o får en att känna sig sedd.

Så- är folk verkligen så ytliga att man inte kan vara på olika nivåer utseendemässigt o ändå vilja vara tillsammans? För mig är det helt sjukt, för så var det när man var 15 år, inte som vuxen. Det viktigaste är väl att det finns en kemi, bra sex, en god vän relation med krydda och att man har jävligt kul. Spelar det då någon roll om utseendet inte väger lika mellan de bägge parterna? Jag hajjar inte. Har aldrig hållt med mina vänner i detta.

Håller med dig ang Jens. Sen var han dryg mot Sabina när han dumpade henne, men han kanske var kär första gången i sitt liv. Bonde är ett krävande jobb och det är inte så enkelt att dejta och träffa ev partner när din familj är dina kollegor.

Sabina verkar också vara en toppentjej. Kul att hon tuffat till sig. Egentligen är Sabina och Jens personlighetsmässigt en bra match, en driver framåt och en är lite lugnare men båda är snälla. Problemet med för snälla personer är att man lätt bli utnyttjad av sin välvilja, så om ens partner utnyttjar det blir det lätt pannkaka.

Sen anser inte jag att snällhet är lika med dumhet, det är ett personlighetsdrag. En snäll person måste lära sig av livserfarenhet att tänka på sig själv.
2023-12-20, 23:36
Medlem
Mycket klokt. Jag är själv snäll och har inte tänkt på det omvänt, att man behöver lära att tänka mer på sig själv. Väl uttryckt!
2023-12-21, 00:08
Medlem
Citat:
Nix, de hade träffats på något dansställe men inte så mycket mer.
Tack för svaret!
2023-12-21, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanastra
Isaksson har bytt ut sin mitsubishi outlander mot en BMW
Haha kul att nån mer än jag fortfarande ser henne som Linda Isaksson. Pratar man med random pöbel har dom ingen aning.
2023-12-21, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muwltiplier
Bobblehead-Eric verkar ha vunnit Mimmis hjärta trots allt. Gillade Jimmy, en riktigt rar kille.
tror nog att Mimi är rarare än denne Jimi=bee good.

Det var helt rätt att Mimi dumpade Jimi o Erik. Inga lämpliga karlar nån av dem.

Nu berättar Jimi att grabbarna
ska ha en vänskaplig-återträff. Nyheter24.
Han, J, verkar inte hantera dumpningen vidare bra. En bitter typ.

Önskar Mimi lycka till-men hon borde ha valt Martin.
Hennes nye date verkar likna Martin,men färskingen har skägg.
Inga skäggiga karlar passar Mimi- så han får raka bort sin borst.
2023-12-21, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mickiisen
http://www.bilddump.se/bilder/202312...6.150.204.jpeg
Mimi är mycket söt.
2023-12-21, 00:55
Medlem
Mysiga de två bögarna var tillsammans.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto