2023-12-20, 21:26
Medlem
Forsokskanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jämför du verkligen en google sökning med pedofili?

Ja där snackar vi fucked up
Citera
2023-12-20, 23:15
Medlem
KungPungPats avatar
Jocke och hans bror har nu hängt ut en flashback medlem som ljög om incest i Jockes familj, vilket var droppen eller där skon klämde mest.

Hans bil vandaliserades direkt.. för det är så man jobbar i denna familj som gör att främlingar slår sönder er bil om ni yttrar fel med er yttrandefrihet.. om denna gangsterfamilj som fortfarande försöker med grova förtal för att få främlingar att begå brott.

Den som blev uthängd ska polisanmäla direkt , och får gärna skriva till mig så hjälper jag till tills du får ditt skadestånd från denna familj som leker gangsters mot ungdomar som dom tror att dom får bestraffa genom grovt förtal i syfte att skapa ilska i främlingar som slår sönder bilar.

Man går till domstol och polis om man blir utsatt för brott.

Förtalar man nån som får sin bil vandaliserad direkt så har man såklart lyckats förtala och bevisa det genom vandaliseringen som hände för att förtal går ut på att göra andra arga på ett offer.

Man hajar ju nu att när två offentliga psykopater börjar mucka gräl med främlingar på nätet så slutar det som med Rask.. en bakgård full med kattbajs som folk kastar in på gården medans Rask tror att katter bajsar på gräsmattor och lämnar det så.. pistolkulor på posten osv.

Jag vet nu att många ber för Jockes och Crilles misslycka.. och att det kommer att synas i en snar framtid att dom klev över gränsen ännu en gång med grovt förtal och även hot mot alla som skriver här som Crille nu har visat att om han frågar sina fans så kan han hänga ut fler än incest-snackaren.

Nu är deras mål att övertala tittarna ännu en gång att det inte är ännu ett grovt förtal att göra främlingar på internet så arga på en person att vandaliseringsbrott begicks vilket såklart inte Jocke och Crille kan rå för när dom hänger ut nån i syfte att göra en miljon människor arga på en person.
Citera
2023-12-20, 23:47
Medlem
KungPungPats avatar
Dom ska tas i domstol gång på gång.
Jocke och Rask är redan dömda brottslingar.
Nu är det Crilles tur att få lära sig vad förtal är och hur grovt förtalet han begick var.. och vad lagens långa arm anser om grovt förtal.

Sen är det bara Anjo kvar att bli dömd för sin förtalskonst i dokumentärsform.

Sen är dom 4 brottslingar som begick grova brott på internet medans dom arbetade med youtube och barnslaveri utan att sätta in deras barns youtubevinst på ett konto som dom får vid 18 års ålder.. trots att det fanns lag om det.
Citera
2023-12-21, 18:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Dom ska tas i domstol gång på gång.
Jocke och Rask är redan dömda brottslingar.
Nu är det Crilles tur att få lära sig vad förtal är och hur grovt förtalet han begick var.. och vad lagens långa arm anser om grovt förtal.

Sen är det bara Anjo kvar att bli dömd för sin förtalskonst i dokumentärsform.

Sen är dom 4 brottslingar som begick grova brott på internet medans dom arbetade med youtube och barnslaveri utan att sätta in deras barns youtubevinst på ett konto som dom får vid 18 års ålder.. trots att det fanns lag om det.

Ditt sista stycke:

Om det stämmer att barnen inte fått del av inkomsterna de har genererat lär det stå Jocke och Jonna äckligt dyrt.

Idag/ikväll la Jocke upp en bild på dottern när hon är helt utslagen i hög feber på instastory.
Varför gör man så?

Räcker det inte med att säga att de är på sjukhus, utan att lägga upp en sådan bild?

Pappapappadotter är lika gränslösa vad de beträffar småtjejerna, och det verkar som om vissa kommer undan med det.

Barnen, om ett gäng år, lär ha en hel del att säga och röja tag.
Stackars barn!

Sedan förstår jag inte deras boendeform längre. Bor de inte alls i huset längre?
Citera
2023-12-21, 18:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Ditt sista stycke:

Om det stämmer att barnen inte fått del av inkomsterna de har genererat lär det stå Jocke och Jonna äckligt dyrt.

Idag/ikväll la Jocke upp en bild på dottern när hon är helt utslagen i hög feber på instastory.
Varför gör man så?

Räcker det inte med att säga att de är på sjukhus, utan att lägga upp en sådan bild?

Pappapappadotter är lika gränslösa vad de beträffar småtjejerna, och det verkar som om vissa kommer undan med det.

Stackars barn!

Sedan förstår jag inte deras boendeform längre. Bor de inte alls i huset längre?

Dom bor i huset men är skriven i en liten trea. Vad tycker skattemyndigheterna om det tro?
Citera
2023-12-21, 18:46
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ditt sista stycke:

Varför gör man så?

Stackars barn!

Det finns en ny lag i Amerika som är gjord för att skydda barn från att bli utnyttjade av sina youtubeföräldrar.

Lagen kräver att hälften av Jockes inkomst sparas på konto tills dom fyller 18 år och kanske vill gå under jorden och byta identitet och flytta till annat land vilket dom såklart ska kunna göra om dom inser att dom inte vill vara offentliga med sina kriminella föräldrar.

Lagen kommer definitivt till Sverige också.

Jag vet att Jocke inte bryr sig och att det är knapert i ekonomin redan.. men jag hade iaf som förälder ordnat konto åt barnen och satt in deras pengar där eftersom jag älskar ju barnen vilket betyder att man bryr sig om dom och deras fria vilja och framtid.

Själv så hade jag inte behövt en lag som tvingar mig till det.

Visst kommer barnen ha rätt till pengar som Jocke redan har slösat bort.. och det är väl då han hade puttat ner ungarna för ett stup för att dom blev odugliga som slavar när dom ville ha sina pengar och starta sina eventuella privatliv separerade från Jockes kändisskap och brott.
Senast redigerad av KungPungPat 2023-12-21 kl. 19:04.
Citera
2023-12-21, 19:19
Avslutad
Citat:
Det finns en ny lag i Amerika som är gjord för att skydda barn från att bli utnyttjade av sina youtubeföräldrar.

Lagen kräver att hälften av Jockes inkomst sparas på konto tills dom fyller 18 år och kanske vill gå under jorden och byta identitet och flytta till annat land vilket dom såklart ska kunna göra om dom inser att dom inte vill vara offentliga med sina kriminella föräldrar.

Lagen kommer definitivt till Sverige också.

Jag vet att Jocke inte bryr sig och att det är knapert i ekonomin redan.. men jag hade iaf som förälder ordnat konto åt barnen och satt in deras pengar där eftersom jag älskar ju barnen vilket betyder att man bryr sig om dom och deras fria vilja och framtid.

Själv så hade jag inte behövt en lag som tvingar mig till det.

Visst kommer barnen ha rätt till pengar som Jocke redan har slösat bort.. och det är väl då han hade puttat ner ungarna för ett stup för att dom blev odugliga som slavar när dom ville ha sina pengar och starta sina eventuella privatliv separerade från Jockes kändisskap och brott.
Nä, det hade inte behövts en lag för självklara grejer här heller.
Det kan verkligen sluta i en tragedi, om det vill sig riktigt illa.
Citera
2023-12-21, 19:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Dom bor i huset men är skriven i en liten trea. Vad tycker skattemyndigheterna om det tro?

Det är lite den bilden jag har fått också.

Hur vågar de leva så öppet med att de myglar? Är det något slags storhetsvansinne?
Citera
2023-12-21, 19:25
Avslutad
Citat:
Det är lite den bilden jag har fått också.

Hur vågar de leva så öppet med att de myglar? Är det något slags storhetsvansinne?

Dom är ju kändisar och då gör man vad man vill
Citera
2023-12-21, 19:40
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Nä, det hade inte behövts en lag för självklara grejer här heller.
Det kan verkligen sluta i en tragedi, om det vill sig riktigt illa.

Ja man bråkar ju inte med psykopaters inkomst från barnslaveri i Sverige.
Jocke hade nog viljat mörda ungarna om dom ville ha egna liv som inte är offentliga.

Synd om dom. Tänk att födas med en kamera och föräldrar som vill göra kändisar av dig.. fast du kanske hade viljat vara anonym och kunna leka med andra barn istället, som vanliga barn får.

H3 Podcast skaffade också barn men dom har inte med sina barn i videos ens eftersom dom älskar ju sina barn.

Jockes ursäkt för barnslaveri är ju att det inte går att undvika att barnen blir kändisar lol.

Men ingen vet ju ens hur H3 barnen ser ut eftersom föräldrarna vill inte att folk ska veta hur dom ser ut.

H3 hatar familjekanaler och påstår att dom utnyttjar barn, något som Jocke hade protesterat mot.

Drömmer om dagen när H3 podcast tar upp Jockiboi som erkänt sexchattar med minderåriga, vilket är mer än vad folk blir uthängda som pedofiler för i Amerika.

Hade varit roligt när Jocke sen försöker stänga ner H3 som är den populäraste podcasten i Californien.
Citera
2023-12-21, 19:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Dom är ju kändisar och då gör man vad man vill
Möjligt!

Tills de trampar på ’värdegrunden’ 🤣
Citera
2023-12-21, 19:46
Avslutad
Citat:
Ja man bråkar ju inte med psykopaters inkomst från barnslaveri i Sverige.
Jocke hade nog viljat mörda ungarna om dom ville ha egna liv som inte är offentliga.

Synd om dom. Tänk att födas med en kamera och föräldrar som vill göra kändisar av dig.. fast du kanske hade viljat vara anonym och kunna leka med andra barn istället, som vanliga barn får.

H3 Podcast skaffade också barn men dom har inte med sina barn i videos ens eftersom dom älskar ju sina barn.

Jockes ursäkt för barnslaveri är ju att det inte går att undvika att barnen blir kändisar lol.

Men ingen vet ju ens hur H3 barnen ser ut eftersom föräldrarna vill inte att folk ska veta hur dom ser ut.

H3 hatar familjekanaler och påstår att dom utnyttjar barn, något som Jocke hade protesterat mot.

Drömmer om dagen när H3 podcast tar upp Jockiboi som erkänt sexchattar med minderåriga, vilket är mer än vad folk blir uthängda som pedofiler för i Amerika.

Hade varit roligt när Jocke sen försöker stänga ner H3 som är den populäraste podcasten i Californien.

Det borde inte ha undgått Jocke hur det har gått för barnskådespelare i Hollywood och hur tex Astrid Lindgrens barnskådespelare har backat ur offentligheten som vuxna.
De har mått dåligt av all uppmärksamhet.
Narkotika, psykisk ohälsa och självmord är vardagsmat för dessa som inte hittar en annan väg ut.

Hur kan man som förälder vilja det här för sina barn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in