Citat:
Vägen till medvetande nås inte igenom övertygelse, det nås igenom att göra sin egen research vilket jag har gjort, jag vet dessutom att dela med mig av min research inte gör någon nytta för ditt medvetande snarare leder det till argumentation, men jag råder dig att läsa på om det jag talar om, det finns alltid två sidor av ett mynt.
Så länge salt förvaras torrt kan det hålla i evigheter, behövs inget cyanid för det
Mcdonalds salt är också smaskens! Det innehåller aluminiumextrakt, aka Sodium Silicoaluminate,
Får det lov att vara lite cyanid och aluminium till dina pommes?
Studera alla kemiska ämnen som tillsätts i maten för vad dom faktiskt är så kan vi prata om du fortfarande tror det ligger i mänsklighetens bästa intresse, många saker är så sjuka att man tappar hakan, sen får du jätte gärna säga att det är ofarligt i "mindre" mängder, det tror jag inte ett
skvätt på.
Många "mindre" mängder leder till att du t.ex (Micropartiklar, plast) käkar ett kreditkort i veckan.
Nu talar vi bara om plasten, föreställ dig allt annat skit.
We consume up to a credit card’s worth of plastic *every* week
https://edition.cnn.com/2022/10/31/u...eek/index.html
Studera globala mål och vad stora globala myndigheter pratar om, Där talas öppet om att poppulationen är det största "problem" vi har,
Att sänka medelåldern är ett effektivt verktyg för att tackla "problemet" och det nås inte igenom hälsosammare mat kan jag glatt förklara för dig.
Vänliga hälsningar,
Foliehatten
Så länge salt förvaras torrt kan det hålla i evigheter, behövs inget cyanid för det

Mcdonalds salt är också smaskens! Det innehåller aluminiumextrakt, aka Sodium Silicoaluminate,
Får det lov att vara lite cyanid och aluminium till dina pommes?

Studera alla kemiska ämnen som tillsätts i maten för vad dom faktiskt är så kan vi prata om du fortfarande tror det ligger i mänsklighetens bästa intresse, många saker är så sjuka att man tappar hakan, sen får du jätte gärna säga att det är ofarligt i "mindre" mängder, det tror jag inte ett
skvätt på.
Många "mindre" mängder leder till att du t.ex (Micropartiklar, plast) käkar ett kreditkort i veckan.
Nu talar vi bara om plasten, föreställ dig allt annat skit.
We consume up to a credit card’s worth of plastic *every* week
https://edition.cnn.com/2022/10/31/u...eek/index.html
Studera globala mål och vad stora globala myndigheter pratar om, Där talas öppet om att poppulationen är det största "problem" vi har,
Att sänka medelåldern är ett effektivt verktyg för att tackla "problemet" och det nås inte igenom hälsosammare mat kan jag glatt förklara för dig.
Vänliga hälsningar,
Foliehatten
Du glömde studierna jag efterfrågade? För det är väl inte så att du byggd din åsikt på något annat än vetenskapliga studier? *host host*