2023-12-20, 15:35
Medlem
zoombos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av time2go
Jag går i tankarna att skaffa IPTV, men jag är lite fundersam på varför så mycket information samlas in? Epost är jag helt med på att det behövs för kontakt och få inloggningsuppgifter m.m. Men jag ser inte syftet till varför man behöver uppge namn och telefonnummer?

Jag skulle passa mig för en sådan aktör. Det finns liksom ingen vits med att dom behöver ha dessa uppgifter och enda gången jag kan tänka mig att dom är i stånd att använda dem är om dom skulle åka dit och då på ett enkelt sätt skulle kunna ge polisen kundregistret för att försöka få ett lindrigare straff.

Jag menar, hela den här verksamheten är ju tänkt att gå under den polisiära radarn och då är det lika bra att parterna vet så lite om varandra som möjligt. Mailadress bör räcka och den kan man som bekant vara helt anonym bakom.
Citera
2023-12-20, 16:52
Medlem
Citat:
Jag går i tankarna att skaffa IPTV, men jag är lite fundersam på varför så mycket information samlas in? Epost är jag helt med på att det behövs för kontakt och få inloggningsuppgifter m.m. Men jag ser inte syftet till varför man behöver uppge namn och telefonnummer?

Du kan skriva vad som helst som namn och telefonnummer, det behöver inte vara korrekt info.
Citera
2023-12-20, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zoombo
Jag skulle passa mig för en sådan aktör. Det finns liksom ingen vits med att dom behöver ha dessa uppgifter och enda gången jag kan tänka mig att dom är i stånd att använda dem är om dom skulle åka dit och då på ett enkelt sätt skulle kunna ge polisen kundregistret för att försöka få ett lindrigare straff.

Jag menar, hela den här verksamheten är ju tänkt att gå under den polisiära radarn och då är det lika bra att parterna vet så lite om varandra som möjligt. Mailadress bör räcka och den kan man som bekant vara helt anonym bakom.

Här är en fördel att handla via kina. Ofta köper man också via fingerad annons där. Tex på order bekräftelse "tp-kabel 12m" betyder abbonnemang 12 månader. Då är säljare och köpare överns om att just 12m kabel såldes och levererades och inget annat om någon myndighet frågar
Citera
2023-12-20, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kakkaduva
Du kan skriva vad som helst som namn och telefonnummer, det behöver inte vara korrekt info.

jo det kan man. Men tänkte om de skickar inloggningsuppgifter eller använder telefonen för att verifiera eller något. Jag får klura lite och överväga mina alternativ noggrant.
Citera
2023-12-20, 18:28
Medlem
Prisonxs avatar
Hur ser porren ut för er alla från respektive leverantör ni har (obs uppge ej vilken ni har) allt mitt är uppladdat från 2021 och därefter inte alls. Saknar massor som Gloryholeswallow osv mest massa milfporr som finns vilket inte intresserar mig iaf. Någon som har Gloryholeswallow hos sin leverantör förresten då det är min favorit?

Finns det iptv leverantörer bara för den nyaste och bästa porren som släpps, typ någon som är inriktad på just den delen som huvudfokus och inte sport, film och serier som dom flesta verkar marknadsföra med flaggan i topp?

Porren idag är dyr och skulle jag säga trumfar sporten om man ska ha tillgång till allt det bästa av allt skvättande som finns där ute och jag börjar bli less på att betala på alla dessa sajter..

Tacksam för era svar
Citera
2023-12-20, 20:00
Medlem
Citat:
jo det kan man. Men tänkte om de skickar inloggningsuppgifter eller använder telefonen för att verifiera eller något. Jag får klura lite och överväga mina alternativ noggrant.

Nej det gör dom inte, skriv in nått strunt bara till namn och telefonnummer
Citera
2023-12-20, 21:33
Medlem
Poddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prisonx
Hur ser porren ut för er alla från respektive leverantör ni har (obs uppge ej vilken ni har) allt mitt är uppladdat från 2021 och därefter inte alls. Saknar massor som Gloryholeswallow osv mest massa milfporr som finns vilket inte intresserar mig iaf. Någon som har Gloryholeswallow hos sin leverantör förresten då det är min favorit?

Finns det iptv leverantörer bara för den nyaste och bästa porren som släpps, typ någon som är inriktad på just den delen som huvudfokus och inte sport, film och serier som dom flesta verkar marknadsföra med flaggan i topp?

Porren idag är dyr och skulle jag säga trumfar sporten om man ska ha tillgång till allt det bästa av allt skvättande som finns där ute och jag börjar bli less på att betala på alla dessa sajter..

Tacksam för era svar

Kan tyvärr inte hjälpa dig, men:

Intressant, aldrig trott att betalporr ger mer än det som finns gratis. Vad är det man får i betalporren jämfört med någon random gratis sida?
Citera
2023-12-21, 09:54
Medlem
Är det någon mera som har N1 och inte har någon bild på SVT1 och SVT2 Fhd även kanal5 Fhd är svarta. Det är bara hd kanalerna som fungerar hos mig
Citera
2023-12-21, 10:36
Medlem
[quote=Prisonx|86758907] Massa text/QUOTE]

Det där får du kolla på nått porr-forum var det bästa pirat-materialet laddas upp, för jag kan tydligt se att porr-ambitionerna är låga på de flesta iptv-abonemang (Om man jämför med dina ställda krav på titlar och omfattning)
Citera
2023-12-21, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nytomta
Är det någon mera som har N1 och inte har någon bild på SVT1 och SVT2 Fhd även kanal5 Fhd är svarta. Det är bara hd kanalerna som fungerar hos mig

Problem med FHD, kör också nordicCrap.
Varit så några dagar…
Citera
2023-12-21, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Varit så några dagar…
Här också...
Citera
2023-12-21, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Varit så några dagar…
Märkligt att ni har problem med FHD TV 1 o 2 & kanal 5 FHD? Jag kör N1 oxå och har inga problem alls..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in