2023-12-19, 19:29
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Nej, jag menar "KinkyOve tar ordet vedervärdig till nya nivåer". Publicerades 2022-01-26.

Många gäddor, som Kinky-Brian, kan man ju garva åt mitt i all peddotragik men KinkyOve är liksom bara rakt igenom vidrig.

Grove-Ove heter bonnläppen
Citera
2023-12-19, 19:34
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MudOven
Grove-Ove heter bonnläppen

Nej, jag pratade om KinkyOve som publicerades 2022-01-26.
Citera
2023-12-19, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sablaskit
Hmm, det är ju säkert föer gäddor med på den listan. Har du länk till listan?

Nej, jag har inte kvar listan. Det var 30 år sedan.

Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Var det 1992, när rätten tvingades visa eländet offentligt, och folk dök upp iklädda mopedhjälmar? Om jag minns artikeln rätt var det endast en känd journalist som lyckades få ut det innan det stoppades.

Stämmer alldeles utmärkt!
Överst på listan över de som hade begärt ut materialet fanns "Strix Television Robert Aschberg redaktionen" och du minns helt rätt, det var den enda kopian som lämnades ut innan det stoppades. Istället löste man det så att man ordnade visningar av bevismaterialet och precis som du skriver var det minst en person som kom dit i integralhjälm för att slippa visa sitt ansikte.

Hursomhelst så minns jag tydligt att ett av namnen på listan var en man med samma efternamn som gädda 333 och med bostadsort någonstans i Lekeryd/Forserum/Anebytrakten.
Senast redigerad av Detroit1 2023-12-19 kl. 19:42.
Citera
2023-12-19, 20:28
Medlem
dead-arsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarklangaren
Dalby... Skickade fint jul sms till hans fru också om att "din man är riks kändis nu"
PM om du vill ha all info.

Är extra irriterad eftersom mina döttrar brukar leka i hans område med kompisarna.

Det tar emot att inte åka över o knacka på dörren och filma han, men vill hålla mig undan eventuell trubbel.

Grisigt gjort. Alltså några glåpord på stan mot gäddor har jag inget emot men skicka SMS till hans fru? Är du stolt över dig själv?
Citera
2023-12-19, 20:34
Bannlyst
Jag förstår inte att gädda 200 har 1300 följare på facebook.
Han titulerar sig som artist.
Citera
2023-12-19, 20:48
Medlem
vitalsignss avatar
Citat:
Japp, jag är väldigt stolt över det, för dessa svin ska fan brännmärkas, och hans kärring ska fan få veta vad det är för gris hon lever med.

Vad fan är ditt jävla problem, tar du sådana odjur som han under dina vingar?

Du är ju sjuk, vuxna män som gör sånt här mot barn, de ska fan kölhalas!

Hon visste mer än vad du vet långt innan han var publiucerad.
Citera
2023-12-19, 21:05
Medlem
Citat:
Jag håller med. Jävligt fittigt att kontakta anhöriga på det viset. Vore befogat om vederbörande går ut och offentligt försvarar sin gädda eller dylikt, men annars är det vidrigt gjort.

Alltså fy Fan. Lägg av med sådant. Jävla tönt. Hur kan du ens skicka till anhörig? Du är ju sjuk.@knarklangaren
Citera
2023-12-19, 21:09
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Breitling123
Alltså fy Fan. Lägg av med sådant. Jävla tönt. Hur kan du ens skicka till anhörig? Du är ju sjuk.

Jag antar att du citerade fel person.

Citat:
Vill du att vi ska hemlighetshålla och skydda dessa labila sexuellt frustrerade snuskgubbar för att du tycker att det är synd om dem? Hade det varit din dotter så hade du skrikigt halsen av dig och gråtit ut i sociala medier. Dessa personer är en samhällsfara och om polisen inte kan offentligt hänga ut dem på tv, så får vanliga med medborgare som mig själva upplysa medborgarna om faror i vardagen, och antagligen rädda en och en annan minderårig att bli ett offer.

Du orerar och docerar i helt fel tråd. Men du är en idiot som trakasserar anhöriga. Bra, då vet vi det.
Citera
2023-12-19, 21:11
Medlem
hellb0unds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detroit1
Nej, jag har inte kvar listan. Det var 30 år sedan.

Stämmer alldeles utmärkt!
Överst på listan över de som hade begärt ut materialet fanns "Strix Television Robert Aschberg redaktionen" och du minns helt rätt, det var den enda kopian som lämnades ut innan det stoppades. Istället löste man det så att man ordnade visningar av bevismaterialet och precis som du skriver var det minst en person som kom dit i integralhjälm för att slippa visa sitt ansikte.

Hursomhelst så minns jag tydligt att ett av namnen på listan var en man med samma efternamn som gädda 333 och med bostadsort någonstans i Lekeryd/Forserum/Anebytrakten.

Den där listan måste ju finnas kvar någonstans. Gissar på att denna gädda har hållt på med peddo i bra många år av sitt liv. Jag tror inte de kommer upphöra för att han nu åkte dit av dumpen.
Citera
2023-12-19, 21:15
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Ny gädda snart: https://rumble.com/v426889-december-19-2023.html
Citera
2023-12-19, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Breitling123
Alltså fy Fan. Lägg av med sådant. Jävla tönt. Hur kan du ens skicka till anhörig? Du är ju sjuk.@knarklangaren
Om det nu är så viktigt för dig att posta i tråden, känns det viktigt alls att du citerar rätt inlägg eller……nej?
Citera
2023-12-19, 21:21
Medlem
Citat:
Jag antar att du citerade fel person.

Du orerar och docerar i helt fel tråd. Men du är en idiot som trakasserar anhöriga. Bra, då vet vi det.

Helt enig. Tragisk person.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in