2023-12-16, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eldrattan
C vitamin är/askorbinsyra kan hjälpa till att rena kroppen fortare på längre sikt. Det kan även användas för att neutralisera baser, typ tjack. Där gör det underverk till skillnad mot tex thc.

Häller du däremot askorbinsyra i din pisskopp blir provet ogiltigt.

Jaså så mot oxytocin med oxy 2ggr totalt mängd 300mg 100mg förra veckan och i torsdags 200mg
blev efterklok såklart sen men just nu så ’kryar jag på mig’

Aldrig fått mitt pink analyserat så länge det är positivt på amfetamin lisdex och benzo
Xanor och iktorivil stilnoct på stickan 2sist nämnda och lisdex så
då pratar vi om i början av 2000talet 2005 då det var lättare att få hjälp, haft dessa ett bra tag.
Får lämna i snitt 6-7ggr per år, några år sedan vet ej varför men klarat alla

Men att metoder har ändrats hit och dit får en att tänka om🥶 bara jag klarar mig denna vecka och slippa köra dit så 😇
Jaså nja manipulation, nä =) aldrig haft ett, kan bli suspekt=) be mig köra igen dit
Nästa dag mellan måndag och fredag
Kanske skippar askorbinsyra helt
och kör på hydrering och basta motionera + hoppas att
Slippa köra dit under dessa 5dagar

Sen är jag färdig med denna tråd ☺️
Citera
2023-12-16, 15:36
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xc90D5Awdpro
Jaså så mot oxytocin med oxy 2ggr totalt mängd 300mg 100mg förra veckan och i torsdags 200mg
blev efterklok såklart sen men just nu så ’kryar jag på mig’

Aldrig fått mitt pink analyserat så länge det är positivt på amfetamin lisdex och benzo
Xanor och iktorivil stilnoct på stickan 2sist nämnda och lisdex så
då pratar vi om i början av 2000talet 2005 då det var lättare att få hjälp, haft dessa ett bra tag.
Får lämna i snitt 6-7ggr per år, några år sedan vet ej varför men klarat alla

Men att metoder har ändrats hit och dit får en att tänka om🥶 bara jag klarar mig denna vecka och slippa köra dit så 😇
Jaså nja manipulation, nä =) aldrig haft ett, kan bli suspekt=) be mig köra igen dit
Nästa dag mellan måndag och fredag
Kanske skippar askorbinsyra helt
och kör på hydrering och basta motionera + hoppas att
Slippa köra dit under dessa 5dagar

Sen är jag färdig med denna tråd ☺️

Just i ditt fall kan nog askorbinsyra vara guld värt. Tjack som du uppenbart glufsar i dig kan c vitamin reducera detektionstiden väldigt mycket.
Citera
2023-12-16, 16:52
Medlem
Citat:
C vitamin är/askorbinsyra kan hjälpa till att rena kroppen fortare på längre sikt. Det kan även användas för att neutralisera baser, typ tjack. Där gör det underverk till skillnad mot tex thc.

Häller du däremot askorbinsyra i din pisskopp blir provet ogiltigt.

Edit:
då undrar man ifall askorbinsyra rensar bort Elvanse’s restprodukter, haha
Kanske inte men kul om kroppen blev så ren att man får starkare effekt av samma dos 110mg😀

har det på recept=) lisdex, slarvade nog med att säga det😅men att den kanske förfinar effekten? 😋 med hjälp av lite askorbinsyra med saft samtidigt pinka ut receptbelagda läkemedel restprodukter nä inget önsketänkande här, som jag behöver i 5 dagar =) ironiskt nog då oxyt kommer visa positivt säkert alla dagar i veckan
Senast redigerad av Xc90D5Awdpro 2023-12-16 kl. 17:00.
Citera
2023-12-16, 18:11
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xc90D5Awdpro
Edit:
då undrar man ifall askorbinsyra rensar bort Elvanse’s restprodukter, haha
Kanske inte men kul om kroppen blev så ren att man får starkare effekt av samma dos 110mg😀

har det på recept=) lisdex, slarvade nog med att säga det😅men att den kanske förfinar effekten? 😋 med hjälp av lite askorbinsyra med saft samtidigt pinka ut receptbelagda läkemedel restprodukter nä inget önsketänkande här, som jag behöver i 5 dagar =) ironiskt nog då oxyt kommer visa positivt säkert alla dagar i veckan

Yes sir! Jag rekommenderar dock avgiftning för din del. Så kommer vara återhållsam med tips på hur du klarar dina drogprover.
Citera
2023-12-17, 06:24
Medlem
Hej!

Vilka är rutinerna för drogtest i Postnord? Jag har hört att det finns salivtest men hur görs det? Vilka dagar? Jag frågar detta eftersom detektionstid för saliv för den mäst av droger är (1-2 dagar) riktigt korta så det kanske går att festa på helgerna och gå till jobbet på måndagar utan att oroa sig?

Det finns mycket information på nätet men denna fråga är till Postnord.

Jag hoppas bara de som har erfarenhet svarar!
Citera
2023-12-18, 18:47
Medlem
Citat:
Yes sir! Jag rekommenderar dock avgiftning för din del. Så kommer vara återhållsam med tips på hur du klarar dina drogprover.

Precis min tanke, att undvika problem 👿
Dom har inte ringt idag, 4dagar kvar 🫣
Nyckeln till friheten 😑😝
Även om det gäller sticka och Inge analys som det har varit dom senaste åren
är paranoid mest för
att Körkortet inte påverkas tillsammans med med mina läkemedel
Hydrering med kaffe ☕️ 4 långa dagar kvar
Citera
2023-12-19, 11:02
Medlem
Kalsongbatongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av repairY
Hej!

Vilka är rutinerna för drogtest i Postnord? Jag har hört att det finns salivtest men hur görs det? Vilka dagar? Jag frågar detta eftersom detektionstid för saliv för den mäst av droger är (1-2 dagar) riktigt korta så det kanske går att festa på helgerna och gå till jobbet på måndagar utan att oroa sig?

Det finns mycket information på nätet men denna fråga är till Postnord.

Jag hoppas bara de som har erfarenhet svarar!
Administrativa arbetare vet jag endast tar vid misstanke. Antagligen terminalarbetare också. Chaufförer och brevbärare som rattar fordon vet jag ej. Känner jag postnord rätt så skulle du iallfall få veta i förväg när du har test och inte bli slumptestad. Du kanske kan kolla med ST eller SEKO facket om hur det funkar dom borde ju ha koll tänker jag.
Citera
2023-12-19, 22:50
Medlem
svampen211s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benzinen1997
Hur många dagar från sista linan till urinprov när du blev negativ ?
Haha var ju evigheter sen, tror det var innan jag skulle börja laro och tror fan det var typ 3 dagar. Dock har jag för mig jag inte använt mycket frekvent så att säga. Men vet att det gick ut snabbare än någonsin för tjack verkar sitta på mig skit länge. Men då vet jag det handla om ett par dagar.
Citera
2023-12-20, 10:21
Medlem
Tänkte dela med mig av en riktigt bra länk där det står mycket matnyttigt om ämnet. Jag kan dock inte garantera allt då jag inte läst igenom hela men det jag läst är riktigt bra!

Punkter som tas upp!

* Hur man klarar ett urintest.
* Hur man klarar ett muntest/ salivprov.
* Klara ett drogtest med kort varsel.
* Förvara urin inför drogtest.
* Hur man klarar ett hårtest.
* Dopingtest
* Testa THC halt.
+ mycket mycket mer!

https://www-wikihow-com.translate.goog/Pass-a-Urine-Drug-Test?_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=sv&_x_tr_hl=sv&_x_tr_pto =rq#/Image:Pass-a-Urine-Drug-Test-Step-6-Version-4.jpg
Senast redigerad av brasnyggman 2023-12-20 kl. 10:30.
Citera
2023-12-20, 18:20
Medlem
Har test på fredag där de kommer vara strax 5 dagar efter att jag drog kokain ca 0,4gram.

Det är förmodligen analys de skickas på cutoff 150ug cutoff

Kommer man klara sig eller borde man försöka fuska? Detta e genom psykiatrin för adhd utredning. Tror ni de kommer stoppa utredning vid utspätt prov?
Citera
2023-12-20, 19:52
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brexitman
Har test på fredag där de kommer vara strax 5 dagar efter att jag drog kokain ca 0,4gram.

Det är förmodligen analys de skickas på cutoff 150ug cutoff

Kommer man klara sig eller borde man försöka fuska? Detta e genom psykiatrin för adhd utredning. Tror ni de kommer stoppa utredning vid utspätt prov?

Jag läste någonstans att psykatrin har egentligen inte rätt att ta drogprov för tex adhd utredning. Det har att göra med att alla är berättigad lika vård. Eftersom allmänvården inte tar drogprover för medicinsk vård så kan inte inte psykatrin kräva det för adhd utredning heller. Så stå på dig!
Citera
2023-12-21, 00:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Så länge du har Corona är det lugnt. Du kan köpa ett test för Corona och droppa i två droppar vatten från kranen på testet så har du ett positivt resultat att visa upp, detta fungerade iaf fint när Coronan härjade som mest och gör förhoppningsvis så fortfarande.

Hade turen att det samföll med julen och lite värre grejer som hänt i mitt liv så behövde ej uppvisa eller lämna UP, bara telefon möte så jag kan pusta ut...

Hur länge sitter tjack om man använder kontinuerligt? Kört nästan dagligen 2mån nu, så detektionstid lär väl vara avsevärt längre än ett 5g race? Eller går det snabbt ur ändå?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in