2023-12-14, 05:26
Avslutad
Vad mer än sån där kol kan man anv för att få benz att försvinna snabbare från UP? 30dagar sitter mina ganska garanterat just nu, så för tillfället låtsas jag ha corona, vet inte om jag kommer få ett men psyk gör ju random screening på mig. Svaga bensedin dock så vet inte riktigt om de visar lika länge som sv då det antagligen inte är så mycket dia i dem eller så är det bara sämre generellt.. IDK

Undrar även tjack, påverkar dektektionstiden av hur länge man brukar? Som typ nu, kört i stort sett dagligen 3v - kommmer det då synas mycket längre än det brukar eller ingen direkt skillnad?
Citera
2023-12-14, 05:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Huvudstadenn
Kan man vara ren på sobril 30 mg på urinprov efter 20 dagar? Och subutex på 14 dagar?

Har du bara tagit sobril 30mg o har UP om 20dygn bör det vara noll problem...
Subutex är olika beroende på många faktorer som alla andra droger:
https://www.drugs.com/medical-answers/long-buprenorphine-stay-system-3566034/
Citera
2023-12-14, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Vad mer än sån där kol kan man anv för att få benz att försvinna snabbare från UP? 30dagar sitter mina ganska garanterat just nu, så för tillfället låtsas jag ha corona, vet inte om jag kommer få ett men psyk gör ju random screening på mig. Svaga bensedin dock så vet inte riktigt om de visar lika länge som sv då det antagligen inte är så mycket dia i dem eller så är det bara sämre generellt.. IDK

Undrar även tjack, påverkar dektektionstiden av hur länge man brukar? Som typ nu, kört i stort sett dagligen 3v - kommmer det då synas mycket längre än det brukar eller ingen direkt skillnad?

Så länge du har Corona är det lugnt. Du kan köpa ett test för Corona och droppa i två droppar vatten från kranen på testet så har du ett positivt resultat att visa upp, detta fungerade iaf fint när Coronan härjade som mest och gör förhoppningsvis så fortfarande.
Citera
2023-12-14, 17:57
Medlem
hockexs avatar
Urinprov idag som skickas till Karolinska för analys.
Varit rökfri 5 veckor men dessförinnan blev det 0.5g hasch dagligen i 2 veckor ca.

Vad tror vi?
Citera
2023-12-14, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hockex
Urinprov idag som skickas till Karolinska för analys.
Varit rökfri 5 veckor men dessförinnan blev det 0.5g hasch dagligen i 2 veckor ca.

Vad tror vi?

Min erfarenhet säger mig att det är lugnt men mycket är beroende av olika saker som exempelvis ditt BMI
Citera
2023-12-15, 00:06
Medlem
hockexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Min erfarenhet säger mig att det är lugnt men mycket är beroende av olika saker som exempelvis ditt BMI

BMI 23, tränat ett par år

Tack, får väl se helt enkelt, återkommer.
Citera
2023-12-15, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leonardodicaprio
Hej! Jag var tvungen att lämna endast blodprov idag hos polisen.
Jag har brukat THC vape senast för 7-8 dagar sedan (rökt dagligen i ca 3 veckor innan dess) och har tagit tramadol 150mg i torsdags.

Tror ni det kommer visa positivt svar? Väger runt 80kg.

Köpte en 25/ng thc test sticka och den visade positivt idag på thc, rätt säker på att senast jag rökte var 30 november.

Så det har alltså tagit minst 12 dagar mellan jag rökte och lämnade blod prov, och minst 5-6 dagar innan 150mg tramadol (inte tagit dagarna innan jag tog tramadol)

Tror ni jag klarar det? (Lämnade blodprov den 12de dec.
Senast redigerad av Leonardodicaprio 2023-12-15 kl. 22:37.
Citera
2023-12-16, 06:51
Medlem
Snabbadojors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av friendpilled
Jag tror inte att det är kört egentligen, jag är 99% säker på att det är lugnt men det är den enstaka procenten som får mig att nojja (antagligen i onödan), så jag vill helst inte väcka några misstankar genom att fråga.

Och om det bara är läkaren som kan se provsvaren så kan ju sjuksyrran inte heller veta om provet är positivt eller inte. Eller vad fick du för svar när du frågade?

Varför loggar du inte in på 1177.se och klickar dig fram till Journalen och sedan Provsvar?

Där står alla registrerade provtagningar med.

Och i ditt fall ska det stå "vidimerad utan problem" (typ).
Det kan ta flera veckor innan Du får svaret tillgängligt (på 1177) eftersom en läkare först ska titta på svaren.
Tycker absolut INTE att du ska ringa in och fråga, då ringer det i alla klockor.
Citera
2023-12-16, 11:53
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leonardodicaprio
Köpte en 25/ng thc test sticka och den visade positivt idag på thc, rätt säker på att senast jag rökte var 30 november.

Så det har alltså tagit minst 12 dagar mellan jag rökte och lämnade blod prov, och minst 5-6 dagar innan 150mg tramadol (inte tagit dagarna innan jag tog tramadol)

Tror ni jag klarar det? (Lämnade blodprov den 12de dec.

Mäter dom koncentrationen av THC som dom gjorde på mig när jag fick ta blodprov klarar du det. Har dom börjat med att mäta metaboliter i blodet är du rätt körd. Återkoppla när du får svaret, vore intressant hur dom mäter nu förtiden hos polisen.
Citera
2023-12-16, 12:15
Medlem
Askorbinsyra rent pulver, hjälper det att rena kroppen snabbare med hydrering dvs.
1gram eller mer kan resultera diarré m.m
Att 250mg rek dos C-vitamin

Edit: hade urinprov tidigare men sköt upp på det av ’sjuka’

Ha de bra alla
Senast redigerad av Xc90D5Awdpro 2023-12-16 kl. 12:30.
Citera
2023-12-16, 12:21
Medlem
Tjena!

Jag har tagit lyrica från tis-fre cirka 700/1000mg om dagen, ska pissa nästa onsdag. Klarar jag mig om jag dricker mycket vatten? Väger 64-64 o är 163 lång och har rätt bra ämnesomsättning.

Tacksam för svar!
Senast redigerad av Blacka163 2023-12-16 kl. 12:39.
Citera
2023-12-16, 13:51
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xc90D5Awdpro
Askorbinsyra rent pulver, hjälper det att rena kroppen snabbare med hydrering dvs.
1gram eller mer kan resultera diarré m.m
Att 250mg rek dos C-vitamin

Edit: hade urinprov tidigare men sköt upp på det av ’sjuka’

Ha de bra alla

C vitamin är/askorbinsyra kan hjälpa till att rena kroppen fortare på längre sikt. Det kan även användas för att neutralisera baser, typ tjack. Där gör det underverk till skillnad mot tex thc.

Häller du däremot askorbinsyra i din pisskopp blir provet ogiltigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in