Citat:
Ursprungligen postat av
EagleOwl
Enklare att bara dissa och gå vidare!?
Kan inte förstå hur ni orkar bry er!
Ganska enkelt att vända på frågan, varför tar du strid för Håkan i ett anonymt forum på internet?
För egen del sällar jag mig till övriga argument du bemöts av, dvs att han försöker slå mynt och göra sig berömd på offer från Estoniakatastrofen utan något som helst belägg. Att han dessutom gått full vatnik sedan den fullskaliga invasionen av Ukraina och sprider konspirationsteorier om det ena och det andra (som han dessutom försöker ta egen cred för) gör honom inte större i mina ögon, snarare tvärtom. Sammankopplat med detta har han en överlägsen självbild, mobbar sina motståndare (och även sina följare), gör andras idéer till sina och tror på allvar att hans youtube-kanal är on par med riktiga nyhetskanaler, även mera framgångsrika alternativa kanaler. Det stör mig tillräckligt mycket för att engagera mig.
Sexuella preferenser intresserar mig inte alls. Håkans utseende intresserar mig inte heller, däremot finns delar av hans fysik som skvallrar om alkoholism och osunt leverne, vilket absolut hänger ihop med det han säger och gör. Det är uppenbart att de som stödjer Håkan ekonomiskt även underblåser och förstärker hans missbruk.
Hur orkar du bry dig?