Citat:
Ursprungligen postat av
EagleOwl
Jag har läst genom delar av tråden och till min stora fasa så verkar sanningen vara någonting helt annat. Här häckar säkert runt 100 snubbar som följer en "alkohliserad mytoman" där ni granskar varenda ord som han säger. Ni lägger ner mycket tid och energi på att följa hans videor på tuben. sedan så träffas ni här där ni kan tävla i vem av er som är den mest graciösa.
Ett "ljugande fyllo" eller hans över hundra trogna följeslagare här på flashback, vem är mest patetisk?
När män, små män går ihop i större grupper för att ge sig på en annan man, det visar på en stor ynkedom. Riktiga män beter sig inte så. Män har förståelse över andras tillkortakommanden. Små män måste exempelvis mobba och snacka skit om någon för att han är skelögd.
Ibland så vore det bättre att byta ut dataskärmen mot en spegel.
Mängd slemproppar som är fullständigt oförmögna att se att det allt som oftast tas upp och avhandlas väsentligheter som verkligen berör de flestas av oss liv.
Långt emellan ryggrader i det här landet, därför är vi på väg åt hv med musik medans dumpster dykanden pervon ägnar sida upp och sida ned åt Bergmark's tandhälsa och sexliv istället för ämnen. Allt är inte för alla och som alltid finns det sådant där åsikter går isär, men hyggligt mycket är värt ett bättre öde än den absoluta merparten av posterna i den här tråden.
Jag vet inte om en del av skaran bedriver karaktärsmord för att ingen ska fundera över budskapet eller om de verkligen har en som jag ser det en tämligen vidrig personlighet, tyvärr inte mycket som förvånar längre.
Citat:
Ursprungligen postat av
Loveletter666
Jag tycker Håkan är bra, som en internet ikon för svenska folket. I framtiden eller i nästa värld så kommer folk kommanihpg honom som den som inte vek sig i första taget - gällande satans djävulskap
Tror jag
Jag håller med.
-
Från en tidigare post:
Min åsikt om ett av Håkan Bergmark's alster på YouTube som förde mig hit om vi lämnar en som jag ser den mycket sjukliga fixering av hans sexliv m.m.
(FB) Håkan Bergmark