2023-12-18, 14:27
Medlem
Owlman59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SOSMULA
Var geuint bara intresserad över ett exempel. Att din familj ger förslag på alternativ som dom vet att "triggar" dig var ju inte så mycket info. Du verkar dock ha väldigt kort stubin om min kommentar får dig att tro att jag vill jävlas med dig

Jag hade ett intresse för film och teater förut som jag slutat med för längesen och en gång fråga min pappa mig om det finns någon chans att jag skulle återta det intresset. Jag svara då att det kan finnas möjlighet men att det är väldigt svårt att hitta nytt sällskap till det då det inte går att utöva ensam. Han svara då med att jag kan återgå till mitt gamla sällskap jag gjorde det med förut fast han vet mycket väl att jag hatar dom mer än pesten och att jag hellre går över ett minfält än att gå tillbaka till dom.
Citera
2023-12-18, 14:30
Medlem
FB-Wannabes avatar
Börja med att beställa tid till någon diagnosanalys, dom kan hitta ett antal bokstäver.
Citera
2023-12-18, 14:33
Medlem
SOSMULAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Owlman59
Jag hade ett intresse för film och teater förut som jag slutat med för längesen och en gång fråga min pappa mig om det finns någon chans att jag skulle återta det intresset. Jag svara då att det kan finnas möjlighet men att det är väldigt svårt att hitta nytt sällskap till det då det inte går att utöva ensam. Han svara då med att jag kan återgå till mitt gamla sällskap jag gjorde det med förut fast han vet mycket väl att jag hatar dom mer än pesten och att jag hellre går över ett minfält än att gå tillbaka till dom.

Det kan vara att han inte känner till djupet av ditt missnöje med det tidigare sällskapet eller att han hoppas på att det har förändrats sedan du sist var involverad. Kanske är så att han föreslå bekanta för att han tror att det har löst sig mellan er. Skulle han dock känna till hela situationen så låter han bara obrydd och som han inte förstår sig på dina känslor.

Människor är dumma i huvudet och det är svårt att säga varför folk gör som de gör. Kommunikation är viktigt. Har du konfronterat din pappa och pratat ut om det?
Citera
2023-12-18, 14:34
Medlem
Owlman59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FB-Wannabe
Börja med att beställa tid till någon diagnosanalys, dom kan hitta ett antal bokstäver.
Nu visar ju du att du gillar att jävlas med mig genom att sätta psykstämpel på mig. Då borde väl du ha svarte på min fråga. Varför gillar du att jävlas med mig?
Citera
2023-12-18, 14:35
Medlem
Citat:
Har flera exempel på när andra varit jävliga mot mig. Kan vara allt från främlingar, arbetskamrater och även familj. Vänner har jag ju inga kvar då jag valde att lämna dom och när ni ser rubriken på det här inlägget förstår ni säkert varför.
När jag väl tänker efter har det pågått väldigt länge, i princip hela mitt liv. Vad är det egentligen som är så roligt att jävlas med mig? Ingen får ju ut någon vinning utav det. Är det roligt att se mig må dåligt och vara irriterad? Har svårt att tänka mig att jag blivit omringad av ren slump av massvis med sadister. Därför söker jag om det kan finnas någon specifik anledning hur det kommer sig att just jag blir en sådan måltavla.

Exempel på när andra varit jävliga mot mig...

Främlingar brukar oftast ta för lång tid på sig och dryga ut sitt ärende när dom ser att jag står i kö bakom dom.

När det kommer till familj och arbetskamrater brukar dom tycka om att ge mig förslag på alternativ som dom vet att det absolut inte finns på min karta. Hur irriterande är inte detta?

Varför gillar är det så många som gillar att jävlas med mig? Vad är det som gör det så roligt att få mig irriterad?

Bara att läsa ditt inlägg får mig att vilja retas med dig, pilutta dig.

Får jag gissa: du har tighta byxor jävligt hårt uppdragna i röven, andas gärna lite hetsigt när du blir det minsta stressad och glor på folk som du tycker gör "fel"?
Senast redigerad av pyroclasm 2023-12-18 kl. 14:37.
Citera
2023-12-18, 14:38
Medlem
Owlman59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyroclasm
Bara att läsa ditt inlägg får mig att vilja retas med dig, pilutta dig.

Din kommentar visar ju bara att jag har rätt. Folk gillar att jävlas med mig.

Citat:
Ursprungligen postat av SOSMULA
Det kan vara att han inte känner till djupet av ditt missnöje med det tidigare sällskapet eller att han hoppas på att det har förändrats sedan du sist var involverad. Kanske är så att han föreslå bekanta för att han tror att det har löst sig mellan er. Skulle han dock känna till hela situationen så låter han bara obrydd och som han inte förstår sig på dina känslor.

Människor är dumma i huvudet och det är svårt att säga varför folk gör som de gör. Kommunikation är viktigt. Har du konfronterat din pappa och pratat ut om det?

Jag önska jag kunde nå fram med min kommunikation men den når aldrig fram hur mycket jag än försöker.
Citera
2023-12-18, 14:41
Medlem
FB-Wannabes avatar
Citat:
Nu visar ju du att du gillar att jävlas med mig genom att sätta psykstämpel på mig. Då borde väl du ha svarte på min fråga. Varför gillar du att jävlas med mig?
Nej! Gillar inte att jävlas med dig. Bara ett förslag.
Kollade precis din posthistorik
Tar du några piller?
Citera
2023-12-18, 14:44
Medlem
Owlman59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CpBerta
hahahahah

Läste hans andra trådar, något är lite galet här

Citat:
Ursprungligen postat av FB-Wannabe
Nej! Gillar inte att jävlas med dig. Bara ett förslag.
Kollade precis din posthistorik
Tar du några piller?

Så det är det ni brukar tillägna eran tid åt, att läsa andra inlägg från andra som söker svar eller lösning på sina problem och sen bara tracka. Har ni inget liv eller?
Citera
2023-12-18, 15:09
Medlem
Bassplays avatar
Låter som inbillning och att du tror alldeles för mycket kretsar runt dig.
Citera
2023-12-18, 15:10
Medlem
Citat:
Har flera exempel på när andra varit jävliga mot mig. Kan vara allt från främlingar, arbetskamrater och även familj. Vänner har jag ju inga kvar då jag valde att lämna dom och när ni ser rubriken på det här inlägget förstår ni säkert varför.
När jag väl tänker efter har det pågått väldigt länge, i princip hela mitt liv. Vad är det egentligen som är så roligt att jävlas med mig? Ingen får ju ut någon vinning utav det. Är det roligt att se mig må dåligt och vara irriterad? Har svårt att tänka mig att jag blivit omringad av ren slump av massvis med sadister. Därför söker jag om det kan finnas någon specifik anledning hur det kommer sig att just jag blir en sådan måltavla.

Exempel på när andra varit jävliga mot mig...

Främlingar brukar oftast ta för lång tid på sig och dryga ut sitt ärende när dom ser att jag står i kö bakom dom.

När det kommer till familj och arbetskamrater brukar dom tycka om att ge mig förslag på alternativ som dom vet att det absolut inte finns på min karta. Hur irriterande är inte detta?

Varför gillar är det så många som gillar att jävlas med mig? Vad är det som gör det så roligt att få mig irriterad?
Om många människor beter sig illa mot dig skulle jag nog vända mig till dig själv och fundera på hur du är som person och hur du beter dig mot andra. Det är nog där du hittar orsaken till andras beteende mot dig
Citera
2023-12-18, 15:11
Bannlyst
Att uttalat ”jävlas” med främlingar är inget en människa med självbevarelsedrift gör idag, är du född på fel sida om millennieskiftet så är du med största sannolikhet en narcissistisk pillermissbrukare som ”lider” sv 7 olika hitte-på-diagnoser….

Du är sjuk i huvudet om du tror att människor är ute efter dig och medvetet utsätter dig för någon slags terror, alla människor du möter är upptagen med sitt egna liv..
Citera
2023-12-18, 15:21
Medlem
ragingcows avatar
Jag är själv en väldigt känslig person och det verkar folk uppfatta snabbt och passa på och trycka ner en. Var hackkyckling av mina sk "vänner" i gymnasiet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in