Citat:
Ursprungligen postat av
Ekofett
Vi är biologiska varelser och precis som i djurvärlden, i djungeln, på savannen, på zoo, i hönsgården osv tar det inte lång tid innan hackkycklingen hittas.
Vi är också troende, religiösa varelser. Du är som Jesus. Vi tvättar våra synder genom att plåga dig.
Tack för att du finns för att vi andra skall må bättre, men också för att gruppen skall hålla ihop, på din bekostnad.
Ibland går jag till och med och tänker exakt så.
Citat:
Ursprungligen postat av
SOSMULA
Det är inte så att du inbillar dig? Eller det är dig det är fel på? Kan du ge något exempel som din familj gör och sedan beskriva hur du regerar på det?
Om du nu inte gör det och folk faktiskt är dryga och jävlas med dig är det förmodligen för din reaktion är något utöver det vanliga och är roligt att få fram.
Jag har ett exempel på jävlighet mot dig som kallas för "du". Din kommentar riktar ju bara mot att lägga felet på mig när jag söker svar på min fråga. Det är ju ett tydligt exempel på jävlighet. Nu kan jag fråga dig. Vad får du för vinning att jävlas med mig?
Citat:
Ursprungligen postat av
sebastian66
Det kanske är så enkelt att folk i din närhet vet om att du är könslig. Då kan det vara lite extra krydda och skoj att driva eller skoja med folk. Det finns faktiskt folk som går igång på att kivas eller jävlas.
Men vad gör att det då är svårt att visa fulfingret och sluta umgås med personen undrar man.
Sånt folk brular man välja bort eller ignorerar. Det kanske kan vara något att tänka på i framtiden.
Svenne är lite skadeglad men inte i alla fall. Det finns alltid bra och dåligt folk det är nog något du måste inse,
Jag har redan valt bort mina vänner då dom höll på så mot mig. Arbetskamrater är lite väl svårt att bara lämna då jag måste jobba, om jag nu inte kommer på ett sätt att vara självförsörjande vilket inte låter troligt i dagens läge.