2023-12-08, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AM320
Som jag skrivit i tidigare inlägg så bor jag långt från Stockholm och besöken där är tyvärr inte så ofta, utan då försöker jag hitta ”guldkorn” med härliga fikastunder när väl chansen ges. Har berättat tidigare om mina träffar under de gångna åren och då var jag lite nyfiken på att fika med Alis som finns på både ST och RE. Flera här rekommenderade att jag skulle fika med både henne och hennes kompis Larya. Träffade först Alis och fick en skön fika med henne, trevlig och enkel att ha att göra med, erfaren och initiativ rik så det blev aldrig tråkigt…, sedan har jag träfat dem tillsammans, och kan bara instämma i tidigare berättelser, de vet vad de gör och gör det bra tillsammans, var helt slut och tömd efter den dubbelfikan

Men ibland kanske man ska vidga vyerna och utforska nya marker…, har tittat lite på följande..., båda är mörka/mulatt och det lockar lite extra

Jag har sett att någon i tråden har frågat tidigare, men Zara Petit som finns på både RS och ST har väckt mitt intresse, finns flera goda omdömen på ST och bilderna ser ju mycket lovande ut tillsammans med att det mesta erbjuds. Ingen här som har erfarenhet? Profilen är ju ganska ny, drygt en månad på ST, men ändå såpass många bra omdömen utav flera ”gamla” användare på sidan.

En annan profil jag upptäckt på RS som har funnits i flera år men gått mig förbi är Spermqueen. Har sökt här men inte hittat nåt, kanske haft annat namn tidigare? Någon som har erfarenhet och vill dela med sig? Främst med singelträff, har ju fina omdömen i sin gästbok, och verkar erfaren med det mesta.

Har inte varit i kontakt med någon av dem, utan tänkte kolla här om det finns erfarenheter först…

Spermqueen vill du inte ha att göra med. Lovar runt men håller tunt. Stay away
Citera
2023-12-09, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mysigpojke
Såg förövrigt att Mirandaofsweden verkar ha gått bort om man ska tro hennes Rosa... Väldigt tragiskt om det är sant hon var ändå ung.

Tyvärr så är det rätt så vanligt med ohälsa bland sexarbetare. Nu vet jag inte vad som drabbade Miranda då jag inte kände henne eller någonsin träffat henne. Men som en generell uppmaning till alla här at ta hand om tjejerna på Rosa och inte lägga mer sten på bördan. Jag har hört alldeles för många gånger från sexarbetare att de försöker sluta med droger, och det funkar tills någon kund lyckas pressa dem att ta något, eller kunder som varit våldsamma/elaka/vägrar betala, vilket bara ökar deras utsatthet.
Citera
2023-12-12, 01:29
Medlem
menar du mira bern från st så var försiktig med outcall hon har en rysk pimp som skjutsar henne och kollar vart du bor etc
Citera
2023-12-14, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mysigpojke
På ST, blond smal tjej. Verkar vara många blonda östeuroper på gång just nu.
Har också snöat in mig på Beehappy, hon är en bit äldre än en själv men din recension samt hennes profil gjorde ju en sugen på ett riktigt porrligg. Svårt att hålla tassarna ifrån.

Såg förövrigt att Mirandaofsweden verkar ha gått bort om man ska tro hennes Rosa... Väldigt tragiskt om det är sant hon var ändå ung.

Ja beehappy är bra!

Och fyfan vad tragiskt med Miranda. Var tvungen att kolla in på Rosa och det är ju fler som bekräftar detta så det verkar tyvärr stämma. Det förklarar varför jag inte fått tag på henne igen. Hoppas hon finner frid. Antar att det blir någon typ av utredning när en så ung person går bort (vet iofs inte dödsorsaken). Hoppas man slipper förhör från farbror blå om man skulle råka finnas i hennes mobil.
Citera
2023-12-17, 21:15
Medlem
Purewisdoms avatar
Vad är grejen med alla dessa ads på RE med 15 min incall för 800kr? Sådär snygga tjejer tar inte så lite. Är det någon sorts spam? Om inte - har någon träffat en tjej med sån profil och vare bara catfish?
Citera
2023-12-18, 15:20
Medlem
Någon som träffat Sophie(24) på ST?
Citera
2023-12-18, 19:47
Medlem
olovpalmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dengamleD

"muskellinda" annonserar på RS.
Intressant lite annorlunda eskort. Verkar vara kroppsbyggare. Någon som har något att dela med sig av gällande henne?

Citat:
Ursprungligen postat av busibrallan
kan säga hon gillar sin sysselsättning...minst sagt
Vart har Muskellinda tagit vägen?Är hon kvar på RS eller på annan sida?
Citera
2023-12-19, 23:32
Avslutad
Någon som har erfarenhet av en tjej som kallar sig Lucie Yoga?
Citera
2023-12-21, 11:32
Medlem
Någon som har träffat MollyN på rs?
Citera
2023-12-27, 11:36
Medlem
Sugen på Elle/RS. Någnong som har information eller utlåtandet?
Citera
2023-12-27, 14:02
Medlem
Hej,

Någon som träffat LeaStockholm som finns på rosa? Hade varit trevligt med något omdöme 😊
Citera
2023-12-28, 11:27
Medlem
Är det någon som har träffat Brigitte New eller Augusta på RE? Är riktigt sugen att träffa någon av dem
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in