2023-03-20, 16:58
Medlem
Leopardbananens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bacchanalia
Har någon förresten testat Mistress Jessica på ST? Hon ser ju riktigt fin ut och erbjuder en del roliga tjänster.
Största frågan är väl om hon erbjuder vanligt sex också eller enbart dominansgrejer.

Jag besökte henne våren 2019. Hon bor långt utanför allfarväg i Barkarby. Bökigt att ta sig dit kommunalt. Hon var häftig på många sätt, men ej vanligt sex erbjuds, man får sköta det själv under träffen om man vill. Dvs onanera. Två anledningar till att jag inte återkommer är att 1: Hon avslutade träffen efter drygt två timmar när jag hade betald för tre. Snopet då jag även hade med blommor och parfym samt en flaska bubbel. 2: Hon har på en mask hela tiden, vilket jag tyckte blev lite störande. Andra kanske inte tycker det. Kan därför inte säga att det är värd ett besök.
Citera
2023-03-20, 17:02
Medlem
Leopardbananens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av busibrallan
hur försökte hon pressa pengar?

Jag skrev till henne på Wa med mitt registrerade telefonnummer. Jag vet att det var korkat. Hon svarade direkt att hon skulle berätta för min fru om hon inte fick pengar. Jag ignorerade att svara. Jag skulle aldrig låtit mig utpressa då jag skulle mått sämre av det än om någon berättade, Jag har mött andra som har försökt ungefär samma sak, men risken är rätt liten att de gör det.
Citera
2023-03-20, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leopardbananen
Jag skrev till henne på Wa med mitt registrerade telefonnummer. Jag vet att det var korkat. Hon svarade direkt att hon skulle berätta för min fru om hon inte fick pengar. Jag ignorerade att svara. Jag skulle aldrig låtit mig utpressa då jag skulle mått sämre av det än om någon berättade, Jag har mött andra som har försökt ungefär samma sak, men risken är rätt liten att de gör det.

Som Majabell som finns på olika sidor som har sina fultrix
Citera
2023-03-20, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leopardbananen
Jag besökte henne våren 2019. Hon bor långt utanför allfarväg i Barkarby. Bökigt att ta sig dit kommunalt. Hon var häftig på många sätt, men ej vanligt sex erbjuds, man får sköta det själv under träffen om man vill. Dvs onanera. Två anledningar till att jag inte återkommer är att 1: Hon avslutade träffen efter drygt två timmar när jag hade betald för tre. Snopet då jag även hade med blommor och parfym samt en flaska bubbel. 2: Hon har på en mask hela tiden, vilket jag tyckte blev lite störande. Andra kanske inte tycker det. Kan därför inte säga att det är värd ett besök.
Aha såpass alltså. Tråkigt. Man gillar ju tjejer som gör lite speciella grejer och har sexiga outfits. Men man vill ju ha sex också.
Nåja, tack för svar!
Citera
2023-03-21, 21:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av busibrallan
Hon är saknad men inte glömd
Saknar henne lika mycket som Baby Cita som tyvärr också lämnat branschen. De gav båda oförglömliga upplevelser.
Upprepar frågan. Någon som träffat Janice eller Nancy Diamond och vill ge ett utlåtande?
Citera
2023-03-22, 12:35
Medlem
är Paulj på RS samma köpedam i ny skepnad som ställer till med problem när hon scannat av reg nr på bil?
Citera
2023-03-22, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tottesmocken
Tjena bröder. Ngn av er som träffat lizzie95 och som kan berätta härom. Här el via privat meddelande.

Tack på förhand.

Om du scrollar lite bakåt i tråden så finns lite basinfo.
Citera
2023-03-22, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
är Paulj på RS samma köpedam i ny skepnad som ställer till med problem när hon scannat av reg nr på bil?

Det är inte samma tjej det är mig ni anklagar för att göra det och jag använder mig inte av rosa längre.

Ibland har man inget val när man blir blåst av kunden och inte får pengar

Nej rickebus ända sedan dag ett har du smutskastat dessa tjejer i Roslagen utan något på fötterna

Du har inte varit med om detta själv du sprider rykten för att du är bitter och missnöjd av någon anledning

Sluta spekulera ta kontakt med nån tjej du är intresserad av och sluta försök få andra tjejer i samma område att få dåligt rykte om sig
Citera
2023-03-22, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus

Träffat denna madamen i Brottby inte samma madam som den du påstår hon byter platser ibland
Citera
2023-03-22, 19:50
Moderator
BlueSwedes avatar
Sluta tjafsa och chatta i tråden.
Alternativt, ta det i PM
Mod
Citera
2023-03-22, 21:08
Medlem
Som jag skrivit i tidigare inlägg så bor jag långt från Stockholm och besöken där är tyvärr inte så ofta, utan då försöker jag hitta ”guldkorn” med härliga fikastunder när väl chansen ges. Har berättat tidigare om mina träffar under de gångna åren och då var jag lite nyfiken på att fika med Alis som finns på både ST och RE. Flera här rekommenderade att jag skulle fika med både henne och hennes kompis Larya. Träffade först Alis och fick en skön fika med henne, trevlig och enkel att ha att göra med, erfaren och initiativ rik så det blev aldrig tråkigt…, sedan har jag träfat dem tillsammans, och kan bara instämma i tidigare berättelser, de vet vad de gör och gör det bra tillsammans, var helt slut och tömd efter den dubbelfikan

Men ibland kanske man ska vidga vyerna och utforska nya marker…, har tittat lite på följande..., båda är mörka/mulatt och det lockar lite extra

Jag har sett att någon i tråden har frågat tidigare, men Zara Petit som finns på både RS och ST har väckt mitt intresse, finns flera goda omdömen på ST och bilderna ser ju mycket lovande ut tillsammans med att det mesta erbjuds. Ingen här som har erfarenhet? Profilen är ju ganska ny, drygt en månad på ST, men ändå såpass många bra omdömen utav flera ”gamla” användare på sidan.

En annan profil jag upptäckt på RS som har funnits i flera år men gått mig förbi är Spermqueen. Har sökt här men inte hittat nåt, kanske haft annat namn tidigare? Någon som har erfarenhet och vill dela med sig? Främst med singelträff, har ju fina omdömen i sin gästbok, och verkar erfaren med det mesta.

Har inte varit i kontakt med någon av dem, utan tänkte kolla här om det finns erfarenheter först…
Citera
2023-03-26, 18:29
Medlem
En söt negress på RE är melaniee, nån som testat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in