2023-12-15, 20:54
Medlem
Gaupes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av obscenitet
Jag tror spontant inte att det är omöjligt med någon slags påverkanskampanj som stöds av dem. Det är ju delvis via propaganda det här kriget kommer att vinnas. Så ja med tanke på hur mycket tid hon lägger på det här kriget så kan det vara ett aktivt samarbete.

Jag tror att hon än så länge bara är en nyttig idiot som sprider Hamaspropaganda av ingen annan anledning än att hon tillhör ”vänstern”, och då är det helt enkelt så man gör. Hon gör det dock lite mer än andra, eftersom hon är mentalt skör.
Dock är det ju ingen omöjlighet att hon, i sin iver att ”hjälpa”, kan hamna djupare ner i kaninhålet om möjligheten att härbärgera eller ekonomiskt stötta (med andras pengar då såklart) någon ”palestinsk flykting/frihetskämpe” skulle uppenbara sig, via nåt aktivistnätverk. Då kanske Ladyn skulle dyka upp på nån lista över intressanta personer hos SÄPO.
Citera
2023-12-15, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggvarelse
Natashja är bara en flerbarnsmamma som reagerar på slakten av palestinska barn, hon har själv påbrå från Medelhavsregionen och kan såklart sympatisera med barn som liknar henne själv till utseendet eller syskon/kusinbarn från släkten i Grekland. Det är ju helt naturligt. Förstår att judar och svenska barnlösa incelgoys inte fattar grejen och tror att hon är psykotisk. Normala kvinnor reagerar kraftigt på att någon är elak mot barn. Det ingår liksom i kvinnans biologiska väsen, att värna och försvara barn och annat skyddslöst och hjälplöst.
Judar och araber ser ju i princip likadana ut. Ingendera av dem liknar sydeuropéer. Inte ett dugg.
Citera
2023-12-16, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaupe
Jag tror att hon än så länge bara är en nyttig idiot som sprider Hamaspropaganda av ingen annan anledning än att hon tillhör ”vänstern”, och då är det helt enkelt så man gör. Hon gör det dock lite mer än andra, eftersom hon är mentalt skör.
Dock är det ju ingen omöjlighet att hon, i sin iver att ”hjälpa”, kan hamna djupare ner i kaninhålet om möjligheten att härbärgera eller ekonomiskt stötta (med andras pengar då såklart) någon ”palestinsk flykting/frihetskämpe” skulle uppenbara sig, via nåt aktivistnätverk. Då kanske Ladyn skulle dyka upp på nån lista över intressanta personer hos SÄPO.

Det tror jag tyvärr inte. Dels för att hon är extremt lat och en hycklare. Hon bor i villa och på Söder och klagar på integrationen tex. Klassisk rödvinskommunist.

Dels för att Oskar är den med pengarna och mer vett. Jag misstänker och hoppas att han skulle säga ifrån å det kraftigaste om hon skulle börja härbärgera ett par terrorister i hans hus och runt hans barn.
Citera
2023-12-16, 10:56
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg
Det tror jag tyvärr inte. Dels för att hon är extremt lat och en hycklare. Hon bor i villa och på Söder och klagar på integrationen tex. Klassisk rödvinskommunist.

Påminner mig om denna klassiker:

https://www.expressen.se/premium/nyheter/kvinnorna-styr-fran-feministiska-bullerbyn/

Tyvärr på premium numera men TL;DR är att detta var innan Natasha och Oskar skulle skiljas och hon var med sina lokala kompisar och var "feminister". Det är tur att Natasha har blivit terrorist för jag tror inte hennes två kompisar skulle känna igen henne annars.
Citera
2023-12-16, 19:18
Medlem
Nu har hon återigen börjat benämna Israel som NaziTyskland och Netanyahu som Hitler. Varför denna besatthet med Hitler om det inte är för att man hatar judar så mycket? Hon kan bara inte kan låta bli, så mycket hatar hon dem. Tycker det är obehagligt att en offentlig person hyllar terrorister och samtidigt visar sånt öppet hat för judar. Undrar vad det är hon vill uppnå? En terrorattack på någon synagoga? Eller vad är det?? För någon fredsprocess är det inte hon håller på med.
Citera
2023-12-17, 02:27
Medlem
Europes avatar
Citat:
Natashja är bara en flerbarnsmamma som reagerar på slakten av palestinska barn, hon har själv påbrå från Medelhavsregionen och kan såklart sympatisera med barn som liknar henne själv till utseendet eller syskon/kusinbarn från släkten i Grekland. Det är ju helt naturligt. Förstår att judar och svenska barnlösa incelgoys inte fattar grejen och tror att hon är psykotisk. Normala kvinnor reagerar kraftigt på att någon är elak mot barn. Det ingår liksom i kvinnans biologiska väsen, att värna och försvara barn och annat skyddslöst och hjälplöst.

Hon har inga problem med att barn från Medelhavsområdet blir stympade och brända till döds, så länge de är judar. Enda anledningen till att du försvarar henne är för att du själv är judehatare. Det är så uppenbart att jag inte ens tänker gå in och kolla din posthistorik för att få det bekräftat.
Citera
2023-12-17, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strandsnickan
Nu har hon återigen börjat benämna Israel som NaziTyskland och Netanyahu som Hitler. Varför denna besatthet med Hitler om det inte är för att man hatar judar så mycket? Hon kan bara inte kan låta bli, så mycket hatar hon dem. Tycker det är obehagligt att en offentlig person hyllar terrorister och samtidigt visar sånt öppet hat för judar. Undrar vad det är hon vill uppnå? En terrorattack på någon synagoga? Eller vad är det?? För någon fredsprocess är det inte hon håller på med.

Nej precis hon bryr sig inte om israeler eller judar alls.. Undrar vad hon tänker om de palestinska israeler. Om de också fick skylla sig själva som blev mördade och våldtagna av Hamas eftersom de är på "stulet land"... Eller så är det bara judarnas fel.
Allt snack om Hitler gör ju knappast att judar vill vara med hennes så kallade kamp.!
Citera
2023-12-17, 09:59
Medlem
Skuggvarelses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Hon har inga problem med att barn från Medelhavsområdet blir stympade och brända till döds, så länge de är judar. Enda anledningen till att du försvarar henne är för att du själv är judehatare. Det är så uppenbart att jag inte ens tänker gå in och kolla din posthistorik för att få det bekräftat.

Eftersom jag är den jag är skulle jag såklart också sympatisera med och kritisera en slakt på judiska barn. Det är dock inte judiska barn som slaktas i världen utan så gott som alla andra barn. Därav mitt narrativ. Jag vill inte ha utomeuropeisk invandring i Europa men tycker såklart att det är riktigt jävla äckligt att utomeuropeiska barn drunknar i Medelhavet. Jag har f.ö alltid kommit bra överens med både blattar och judar, trots min mer eller mindre uttalade rasism. Det ena utesluter inte det andra. Global judendom dominerar västvärlden, slaktar barn och bär skulden för anti-vitt våld som drabbar vita (våra barn). Europe, du brukar hålla med mig och det gör du fortfarande.
Citera
2023-12-17, 10:02
Medlem
Skuggvarelses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moneyberry
Judar och araber ser ju i princip likadana ut. Ingendera av dem liknar sydeuropéer. Inte ett dugg.

Judar och araber är såklart väldigt lika men det finns många inte minst barn med fenotyp som liknar ex.v sydeuropeer och även östeuropeer. Som rasist och allmänt insatt ser jag direkt var någon har för ursprung. Ser direkt om någon är ashkenazi jude eller polack, direkt om någon är assyrier eller sefardisk jude. Jag ser men få svenskar gör det för här lär man ju sig att raser inte finns. Blattar och judar ser såklart skillnad och många européer kan se skillnad men svenskar kan inte. Natasja är inte svensk och ser säkert skillnad men ser också barn som liknar hennes och hennes släkt.
Citera
2023-12-17, 11:21
Medlem
Citat:
Eftersom jag är den jag är skulle jag såklart också sympatisera med och kritisera en slakt på judiska barn. Det är dock inte judiska barn som slaktas i världen utan så gott som alla andra barn. Därav mitt narrativ. Jag vill inte ha utomeuropeisk invandring i Europa men tycker såklart att det är riktigt jävla äckligt att utomeuropeiska barn drunknar i Medelhavet. Jag har f.ö alltid kommit bra överens med både blattar och judar, trots min mer eller mindre uttalade rasism. Det ena utesluter inte det andra. Global judendom dominerar västvärlden, slaktar barn och bär skulden för anti-vitt våld som drabbar vita (våra barn). Europe, du brukar hålla med mig och det gör du fortfarande.

Jag tror jag förstår dig fel men tycker du att judarna bär skulden för slakten på de miljoner människor i Sudan, Kongo, Yemen och Libyen med mera?
Citera
2023-12-17, 21:26
Medlem
Idag fyller LD år. Det verkar som någon kompis kom förbi, vilket men ser på en reel. Allt verkar oerhört sunkigt. Jag förstår att man har rätt att vara avslappad på sin födelsedag med vänner. Men man kanske kan slänga tomma kartonger och sätta på sig byxor?

Sen fortsätter hon med sitt vanliga malande. Bland annat postar hon om hur USA är ”den store satan”. Hmm, undra var den retoriken kommer från.
Citera
2023-12-17, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg
Idag fyller LD år. Det verkar som någon kompis kom förbi, vilket men ser på en reel. Allt verkar oerhört sunkigt. Jag förstår att man har rätt att vara avslappad på sin födelsedag med vänner. Men man kanske kan slänga tomma kartonger och sätta på sig byxor?

Sen fortsätter hon med sitt vanliga malande. Bland annat postar hon om hur USA är ”den store satan”. Hmm, undra var den retoriken kommer från.
Bevingade ord raka vägen från den islamiska republikens parlament. Tycker man det är häpnadsväckande att hon kreddar Andrew Tate för hans retoriska förmåga, vad säger man då när hon lånar den iranska regimens favorituttryck?
Det här är därtill något Lady Dårfink skryter om att hon lär vidare till sina barn. Jag tycker att man ska vara väldigt försiktig med att insinuera att folk man inte håller med har brister i sin föräldraförmåga (för det är ett jävligt fult sätt att diskutera) men sätter man det i sammanhanget att människan spammar sociala medier med knäppa åsikter ett par gånger i timmen varje dag i veckan så låter det inte särskilt bra. (Nej, det är ingen uppmaning till att någon ska trakassera henne med orosanmälningar till soc)
Senast redigerad av Raukberg 2023-12-17 kl. 22:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in