2023-12-13, 16:08
Medlem
Stor-steffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF3
Jamen det VAR härligt. Och förutom svettningarna ett par veckor in med Tren så mådde jag jättebra. Ingen ångest, inga galna mardrömmar, ingen ökad aggrissivitet osv.

Ja, Tren ÄR insane. Eller som HeavyAssLoaded liknade det vid (igen): Som att bli våldtagen av ett rytande lejon.

Nej, vet ingen som bara kört Tren. Det finns ju en sanning att man alltid ska ha Testo som bas. Den finns säkert av en anledning. Å andra sidan är de flesta oljor bara olika versioner av Testosteron så jag kan spontant tycka att det borde fungera. Men vad vet väl jag? Även om jag kört många kurer och legat ON länge så är jag rätt begränsad i min erfarenhet. Så jag kör "säkert" och för mig räcker 100 mg Tren e3d gott och väl. Okey, nu ljög jag: Jag är sugen på att under senvåren/tidig sommar köra 200 mg e3d. Ja, det är jag

Satt o lyssna på några av proffsen som satt och diskuterade vilken Tren dos dom ansåg va den optimala. Flera va överens om att 700mg i veckan va deras optimala dos. Mer än så gav inte så mycket extra och mindre gav för lite.

En del proffs säger tex oxå att allt du behöver för att bli proffs är Testo, Tren och Gh. Har du tillgång t detta o då gärna jättedoser gh året runt förstås så är du nära proffs livet. De säger en del om hur bra Tren är.

Om du fick välja ett enda preparat att använda resten av livet o du fick inte välja testo. Va skulle du välja då?

Mvh
Citera
2023-12-13, 16:57
Medlem
Stor-steffes avatar
Det sjukaste experimentet nånsin

Jag tror jag har en av världens mest absurda idéer någonsin.. en idé som är så spännande och intressant att den borde ingå i ett stort experiment på högsta nivå.

Ta dom mest androgena och aggressivitets-framkallande preparaten samtidigt i stora doser och minska östrogenet och se hur sjuk i huvudet en människa kan bli. Hur aggressiv är det möjligt att bli? Kan man förvandlas till ett omänskligt djur på riktigt eller är det omöjligt att bli förändrad på det viset? För att späda på effekten ytterligare kunde man ge motsatsen till antidepressiva medel, dvs depressiva läkemedel som utlöser depression och hat, sorg skuld och skam. Så det blir riktigt sjukt.

O sedan utsätta sig för situationer som utlöser roid rage och se vad som händer.
Tänk dig mängder Tren, anadrol och halotestin som är ännu värre än Tren. Fatta vilket coolt experiment 😁😁😁
Att skapa ett monster. Ett äkta monster. Den mest aggressiva varelsen på jorden någonsin som bara vill förgöra världen bokstavligen talat. Ett odjur som kommer upp från underjorden i sagan om ringen style. Ren ondska i sin renaste form som får Charles Manson att framstå som en liten söt nallebjörn..

Snacka om intressant.
Men det är ju uppenbart att detta måste ske med materiella ting.. så alla roid rage attacker man får helt besinningslöst sker bara mot materiella ting. Du vet ju hur sjuk i huvudet man blir när nåt krånglar, typ bilen går sönder o man inte kan laga den, är stressad och hungrig. Fatta den!!! Gå total bärsärkagång på bilfan 😁
Om du upplever dig kallad till detta Ivan så ska jag dra i några trådar och se vad vi kan göra. Allt för vetenskapen 🤗🤗
Skojar bara så klart. Ingen människa kan bli så dum att den skulle vilja göra nåt sånt.

Mvh snäll-steffe 😁
Senast redigerad av Stor-steffe 2023-12-13 kl. 17:24.
Citera
2023-12-13, 18:34
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-steffe
Det sjukaste experimentet nånsin

Jag tror jag har en av världens mest absurda idéer någonsin.. en idé som är så spännande och intressant att den borde ingå i ett stort experiment på högsta nivå.

Ta dom mest androgena och aggressivitets-framkallande preparaten samtidigt i stora doser och minska östrogenet och se hur sjuk i huvudet en människa kan bli. Hur aggressiv är det möjligt att bli? Kan man förvandlas till ett omänskligt djur på riktigt eller är det omöjligt att bli förändrad på det viset? För att späda på effekten ytterligare kunde man ge motsatsen till antidepressiva medel, dvs depressiva läkemedel som utlöser depression och hat, sorg skuld och skam. Så det blir riktigt sjukt.

O sedan utsätta sig för situationer som utlöser roid rage och se vad som händer.
Tänk dig mängder Tren, anadrol och halotestin som är ännu värre än Tren. Fatta vilket coolt experiment 😁😁😁
Att skapa ett monster. Ett äkta monster. Den mest aggressiva varelsen på jorden någonsin som bara vill förgöra världen bokstavligen talat. Ett odjur som kommer upp från underjorden i sagan om ringen style. Ren ondska i sin renaste form som får Charles Manson att framstå som en liten söt nallebjörn..

Snacka om intressant.
Men det är ju uppenbart att detta måste ske med materiella ting.. så alla roid rage attacker man får helt besinningslöst sker bara mot materiella ting. Du vet ju hur sjuk i huvudet man blir när nåt krånglar, typ bilen går sönder o man inte kan laga den, är stressad och hungrig. Fatta den!!! Gå total bärsärkagång på bilfan 😁
Om du upplever dig kallad till detta Ivan så ska jag dra i några trådar och se vad vi kan göra. Allt för vetenskapen 🤗🤗
Skojar bara så klart. Ingen människa kan bli så dum att den skulle vilja göra nåt sånt.

Mvh snäll-steffe 😁

Haha snäll-Steffe

Bara du kommer ens på tanken på något som detta, bara du

Du skulle iofs göra alla medier och alla läkare och alla experter nöjda. För ett sådant där monster, blir alla som knaprar en tablett eller tar 250 mg testo. Direkt blir de så här. Det sker i regel på en sekund eller två.

"Om du upplever dig kallad till detta Ivan så ska jag dra i några trådar och se vad vi kan göra. Allt för vetenskapen".

Du är inte bara stor, du är också generös och omtänksam!
Citera
2023-12-13, 18:36
Medlem
IvanDF3s avatar
"F*CK YOU POST-COVID!

Nu har jag bestämt mig. I morgon är jag frisk. Nu ska jag upp på banan. Med både kost och träning. Minutiöst. No more tycka synd om mig själv och känna efter hur förkyld jag.

Nu är det fan krig.

Kom precis hem efter att ha handlat broccoli, ägg, tonfisk mm. I morgon bitti ringer alarmet tidigt och jag ger mig ut i gryningsmörkret för att köra ett pass på gymet.

Kriga på för det ska jag göra! // Ivan
Citera
2023-12-13, 23:54
Medlem
Stor-steffes avatar
Citat:
"F*CK YOU POST-COVID!

Nu har jag bestämt mig. I morgon är jag frisk. Nu ska jag upp på banan. Med både kost och träning. Minutiöst. No more tycka synd om mig själv och känna efter hur förkyld jag.

Nu är det fan krig.

Kom precis hem efter att ha handlat broccoli, ägg, tonfisk mm. I morgon bitti ringer alarmet tidigt och jag ger mig ut i gryningsmörkret för att köra ett pass på gymet.

Kriga på för det ska jag göra! // Ivan

Fy Fan va bra sagt!!!
Du gör helt rätt.
Jag hade post covid oxå när jag fick det. Hände nåt med hjärnan verkar det som. Blev totalt avslagen och könde mig svag och helt konstig och tränade inte på as länge. ( nån månad) trots att infektionen på papper va borta.
En dag blev jag så arg att jag bara sa; nu jävlar räcker det för fan. Nu skiter jag i hur jag mår!!! Redan efter 2-3 pass va jag piggare o orkade mer och sen släppte det helt på mindre än en vecka.

Covid är ett experiment det med kanske. Äckligt virus.

Ös på Ivan!

Mvh
Citera
2023-12-14, 09:24
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Fy Fan va bra sagt!!!
Du gör helt rätt.
Jag hade post covid oxå när jag fick det. Hände nåt med hjärnan verkar det som. Blev totalt avslagen och könde mig svag och helt konstig och tränade inte på as länge. ( nån månad) trots att infektionen på papper va borta.
En dag blev jag så arg att jag bara sa; nu jävlar räcker det för fan. Nu skiter jag i hur jag mår!!! Redan efter 2-3 pass va jag piggare o orkade mer och sen släppte det helt på mindre än en vecka.

Ös på Ivan!

Mvh

Citat:
Fy Fan va bra sagt!!!
Du gör helt rätt.

Ös på Ivan!

Mvh

Ja, det är exakt så det är. Som att hjärnan gått och blivit nedslängd. Satt på paus. Och då blir ens vanliga mojo och jävlarnamma det också. Skitskumt, aldrig varit med om det tidigare.

Nu sprack gryningspasset men inte pga detta utan för att jag inte lyckades somna förrän vid halvsju, sju i morse. Jag vaknade för tre dagar sedan med att det strålade och stramade ut från vänster höft och sedan ner i benet, ända ner till knät. Det är som att ha fått hål i en tand och det slutar inte ila, vad man än gör. I morse vad 04.00 gick jag ut och lade mig i soffan. För den är mjukare än min säng och jag tänkte att den kanske skulle vara snällare mot benet. Men det hjälpte inte. Vid 06.00 tog jag en Alvedon och den hjälpte så pass att jag somnade.

Är det någon som vet vad detta kan vara? En nerv i kläm?
Det är ingen skada. Eftersom jag inte har tränat på evigheter.

Sjukt irriterade och det ilar och strålar även nu när jag sitter och skriver detta.
Citera
2023-12-14, 09:51
Medlem
IvanDF3s avatar
Ok, Google hittade anledningen snabbt:

”Diskbråck och ont i höften kan uppstå samtidigt om disken trycker på någon nerv som går ner i benet. Då brukar smärtan även stråla ner i hela benet. Ärftlighet har en viss betydelse vid diskbråck, men det kan också uppkomma utan någon klar anledning”

Jag har inte diskbråck. Jag har diskbråcks stora, stygga storebror. Även om jag lärt mig att hantera smärtan utan daglig maxdosen Alvedon och Voltaren så finns skadan där. Känns rätt logiskt att den kan trycka på en nerv och jag kanske har haft ”tur” att det dröjde 15 år.

//Alexander Lukas
Citera
2023-12-14, 22:37
Medlem
Stor-steffes avatar
Citat:
Ja, det är exakt så det är. Som att hjärnan gått och blivit nedslängd. Satt på paus. Och då blir ens vanliga mojo och jävlarnamma det också. Skitskumt, aldrig varit med om det tidigare.

Nu sprack gryningspasset men inte pga detta utan för att jag inte lyckades somna förrän vid halvsju, sju i morse. Jag vaknade för tre dagar sedan med att det strålade och stramade ut från vänster höft och sedan ner i benet, ända ner till knät. Det är som att ha fått hål i en tand och det slutar inte ila, vad man än gör. I morse vad 04.00 gick jag ut och lade mig i soffan. För den är mjukare än min säng och jag tänkte att den kanske skulle vara snällare mot benet. Men det hjälpte inte. Vid 06.00 tog jag en Alvedon och den hjälpte så pass att jag somnade.

Är det någon som vet vad detta kan vara? En nerv i kläm?
Det är ingen skada. Eftersom jag inte har tränat på evigheter.

Sjukt irriterade och det ilar och strålar även nu när jag sitter och skriver detta.

Jag fick knepiga nerv rubbningar i en nerv på covid.. eller ja efter som post covid då kom det. Men ja fick i ansiktet. Mycket kraftig spänning som gjorde ont. Detta försvann även det när jag började träna o fick upp ångan. Men ditt kanske suttit i länge?
En snubbe på mitt gym 20 år gammal och en av dom mest vältränade fick post covid o ena lungan funkar sämre o det har pågått länge nu. Vet en annan som fick synnerv påverkan och sämre syn.. så det viruset är inte att leka med. Jag va kraftig motståndare t vaccin men efter min covid gick jag direkt o tog det och gjort sen dess. 😎

Stretcha ordentligt ✌️

Mvh
Citera
2023-12-15, 21:39
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Jag fick knepiga nerv rubbningar i en nerv på covid.. eller ja efter som post covid då kom det. Men ja fick i ansiktet. Mycket kraftig spänning som gjorde ont. Detta försvann även det när jag började träna o fick upp ångan. Men ditt kanske suttit i länge?
En snubbe på mitt gym 20 år gammal och en av dom mest vältränade fick post covid o ena lungan funkar sämre o det har pågått länge nu. Vet en annan som fick synnerv påverkan och sämre syn.. så det viruset är inte att leka med. Jag va kraftig motståndare t vaccin men efter min covid gick jag direkt o tog det och gjort sen dess. 😎

Stretcha ordentligt ✌️

Mvh

Helt galet. Jag kommer ta det rätt lugnt med att återfå styrka. Ger det 2-3 veckor.
Citera
2023-12-15, 21:52
Medlem
IvanDF3s avatar
ÄNTLIGEN ETT PASS OCH KOSTEN ÄR PÅ PLATS...IGEN.

Nu på kvällskvisten var jag och körde ett bröstpass. Tog det lugnt. Bara fyra övningar och högreps med 15-25 repetitioner. Inga märkvärdigheter. Snedbänk i Smithen, Pec-deck, Cable Cross och så avslutade med med maskinpressar med fria vikter. 16 set på 32 minuter så hyggligt bra tempo och effektivitet.

Nu blir det högt på protein, medelhögt på fett och relativt låg på kolisar. I morgon väntar ett ryggpass. Känner mig rastlös efter alla de veckor som försvann när jag för risig för att kunna träna så det kanske blir ett eftermiddagspass. Vi får se.

Jag kommer öka upp dosen en smula nu. Sätta 300 mg Testo C e3d och 200 mg Mast e6d. Sen from januari blir det nog 300 mg Testo C och 300 Mg Deca e3d. Det blir 1,5 gram i veckan. Så kör jag så januari, februari, mars och april.

Maj, juni, juli och augusti blir det antingen cut stack med Testo P, Mast P och Tren A eller Susta, Mast P och Tren A. Ett tredje budgetspår är att skippa den dyrare Mast:en och istället köra Susta, EQ och Tren A. Vi får se när det väl börjar dra ihop sig. Jag har inte bestämt doseringen än. Cut Stack ligger på 150 mg/ml. Det är en smula lite. En lösning är att köpa Mast P, Susta och Tren A på vial var för sig. Då kan jag dosera som jag vill. Men som sagt; det där ligger 4 1/2 månad in i framtiden.

Jag har också bestämt mig för att jacka upp träningen ett par snäpp eller tre. Jag kör strikt, fokuserat och effektivt i vanliga fall. Men nu ska jag de närmsta 8 månaderna ge allt, precis ALLT som jag har...

...och lite (läs: mycket) mer.

För nu jävlar, nu kör vi hårt, inte sant? // Ivan
Citera
2023-12-16, 14:32
Medlem
IvanDF3s avatar
ETT HELT OK RYGGPASS MED ETT JÄVLA PB - FRÅN INGENSTANS!!

Tjenare alla monsterdiggare!

Jag har inte tränat på 7 veckor. Hade så klart (eftersom det är det allra mest kloka och visa) hålla igen också under dagens pass. Men så hände...något. Jag valde att köra T-bar som första övningen. Hade på en 20 kilos-kaka för att värma upp och bana in rörelsen. Kändes ovanligt bra. Då kan andra invända att "Lägg av? Det kan du väl knappast avgöra efter bara ett par lätta uppvärmningsrepetitioner på låg vikt?". Jo det kan både jag och de allra flesta här inne på F161. Man instinktivt både känner och VET att något storslaget kommer att hända. Ni vet exakt hur jag menar, inte sant?

Så hänger jag på en skiva till. 40 kilo nu. Enkelt men så klart lite tyngre. Fortsatt hänger samma känsla kvar både mentalt och i kroppen. Utan att vila hämtar jag ännu en 20 kilos-skiva. 60 kilo nu. Tungt men hyggligt lätt och under kontroll. Mitt gamla rekord var 70 kilo i 4-6 strikta reps. Iofs längre in i passet och med t-bar som andra eller tredje övning.

Min egen regel för PB är minst fyra, strikta repetioner men helst sex. Uteslutande något av en policy för att undvika skador genom att lassa på för mycket genom att sikta på en, enda repetition

Alltså, jag är stark i vissa övningar (pulldowns i maskin med fria vikter liksom axelpressar i maskin med fria vikter) men rätt svag i många andra. Fast det skiter jag i. Så länge jag grisar sönder och mosar mina muskelfiber. Om det sedan sker genom en vikt på X kilo eller Y repetitioner det struntar jag som sagt i.

Allas vår Torran har sett bilder på mig och jag tror han kan intyga att jag i alla fall SER hyggligt stark ut.

Okey, tillbaka till där och då tidigare i dag. Jag har inte kunnat träna på nästan två månader. Mitt förra rekord var 70 kg i 4-6 strikta reps. Men nu kändes det så bra, att jag direkt gick från 60 till 80 kilo och tamefan: Jag gjorde sex fläckfria repetitioner(!).

Så jävla sweet och ett - för mig - galet bra styrkebesked men också löfte inför 2024! Nu siktar jag på att reppa på 100 kilo i T-bar nästa år. Någon gång under 2024. Men den gången kommer att bli min. Det vet jag. 100 kilo och gärna mer, kommer att bli mina.

I övrigt ett bra pass även om jag efter inledande T-bar valde att ta det lite lugnare. Det blev latsdrag med smalt grepp/V-handtag, sittande rodd med medelbrett grepp och jag avslutande med pulldowns i maskin med fria vikter.

Jag brukar - och kommer att göra - addera till 1-2 övningar utöver dessa. En favorit är pull overs med tuuuung hantel men jag ville inte fresta på min inflammerade muskel i höger axel. Speciellt inte nu när jag varit frånvarande från vikter och maskiner.

I morgon, om jag inte är bakis som satan (ska på ett potentiellt sjöröverslag till middag i kväll) så blir det ben och röv.

Kör hårt nu, för det har jag börjat göra igen! // Ivan
Citera
2023-12-16, 14:45
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:

Stretcha ordentligt ✌️

Mvh

Hur det för dig då, min stora kompis?

Kör du bara på eller är du inne i en strukturerad fas? Vilka prepp och vilka doser tjoffar du i dag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in