Citat:
Ursprungligen postat av
Stor-steffe
Fy Fan va bra sagt!!!
Du gör helt rätt.
Jag hade post covid oxå när jag fick det. Hände nåt med hjärnan verkar det som. Blev totalt avslagen och könde mig svag och helt konstig och tränade inte på as länge. ( nån månad) trots att infektionen på papper va borta.
En dag blev jag så arg att jag bara sa; nu jävlar räcker det för fan. Nu skiter jag i hur jag mår!!! Redan efter 2-3 pass va jag piggare o orkade mer och sen släppte det helt på mindre än en vecka.
Covid är ett experiment det med kanske. Äckligt virus.
Ös på Ivan!
Mvh
Citat:
Ursprungligen postat av
Stor-steffe
Fy Fan va bra sagt!!!
Du gör helt rätt.
Jag hade post covid oxå när jag fick det. Hände nåt med hjärnan verkar det som. Blev totalt avslagen och könde mig svag och helt konstig och tränade inte på as länge. ( nån månad) trots att infektionen på papper va borta.
En dag blev jag så arg att jag bara sa; nu jävlar räcker det för fan. Nu skiter jag i hur jag mår!!! Redan efter 2-3 pass va jag piggare o orkade mer och sen släppte det helt på mindre än en vecka.
Covid är ett experiment det med kanske. Äckligt virus.
Ös på Ivan!
Mvh
Ja, det är exakt så det är. Som att hjärnan gått och blivit nedslängd. Satt på paus. Och då blir ens vanliga mojo och jävlarnamma det också. Skitskumt, aldrig varit med om det tidigare.
Nu sprack gryningspasset men inte pga detta utan för att jag inte lyckades somna förrän vid halvsju, sju i morse. Jag vaknade för tre dagar sedan med att det strålade och stramade ut från vänster höft och sedan ner i benet, ända ner till knät. Det är som att ha fått hål i en tand och det slutar inte ila, vad man än gör. I morse vad 04.00 gick jag ut och lade mig i soffan. För den är mjukare än min säng och jag tänkte att den kanske skulle vara snällare mot benet. Men det hjälpte inte. Vid 06.00 tog jag en Alvedon och den hjälpte så pass att jag somnade.
Är det någon som vet vad detta kan vara? En nerv i kläm?
Det är ingen skada. Eftersom jag inte har tränat på evigheter.
Sjukt irriterade och det ilar och strålar även nu när jag sitter och skriver detta.