2023-12-16, 01:23
  #3997
Medlem
Hon kan inte tänka med sin hjärnhalva men har fast blick och är mycket intelligent. Hur ska hon ha det egentligen?
https://m.youtube.com/watch?v=H9G9tt-Zt3A

13.00 och framåt var väldigt underhållande 😂 INGEN KAN DRA IN BIDRAGET FÖR DET ÄR MIN SKYLDIGHET ATT HA DET!

Hon pratar också om jobben hon nu sökt, och säger att hon fått bidraget tillbaka (ca 19.00) - varför söker hon då jobb?
2023-12-16, 08:40
  #3998
Medlem
T2Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Hon kan inte tänka med sin hjärnhalva men har fast blick och är mycket intelligent. Hur ska hon ha det egentligen?
https://m.youtube.com/watch?v=H9G9tt-Zt3A

13.00 och framåt var väldigt underhållande 😂 INGEN KAN DRA IN BIDRAGET FÖR DET ÄR MIN SKYLDIGHET ATT HA DET!

Hon pratar också om jobben hon nu sökt, och säger att hon fått bidraget tillbaka (ca 19.00) - varför söker hon då jobb?

Det är ett mycket förvirrat tillstånd.

Söka jobb,
Läkarna säger att jag inte kan jobba för dom är oroliga för min hälsa,
Min förmyndare säger att ni alla är lågintelligenta,
Alla blir blockerade för dom är korkade,

Men det är givetvis en skyldighet att få bidrag även om man inte sköter sig...
2023-12-16, 09:28
  #3999
Avstängd
vichy6s avatar
FK verkar vara en distans att nöta ner?

Självklart finns det något hon kan göra som liknar arbetsliv och rutiner.

Det provocerar mig mycket, allt hennes snack.
2023-12-16, 09:37
  #4000
Medlem
Haalands avatar
Igår visade Flumbi upp sin narkotikafria godispåse.

https://streamable.com/pzhpoa
2023-12-16, 09:37
  #4001
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lafven
Jag håller med om att hon behandlar dom som skit. Men samtidigt så är hon förståndshandikappad och saknar en normal uppfostran. Inte lätt att fungera normalt i sociala sammanhang. Det är därför hon borde bo på LSS-boende så att hon kan umgås med människor av samma skrot och korn. Dessutom slipper hon vara ensam.

Tack, äntligen en kommentar med lite medkänsla. Bumbi verkar inte ha en lätt tillvaro, man ser hur hon själv inte förstår varför alla reagerar med sånt agg gentemot henne. Måste vara fruktansvärt för en ensam person som desperat på alla sätt och vis söker en samhörighet någonstans, men möts bara utav mobbning. Människor förväntar sig att hon ska förstår saker som de flesta i hennes ålder gör. Och när hon inte gör det så är det okej att attackera? I grupp?

Mitt hjärta går sönder över vart vårat samhälle är på väg.
2023-12-16, 09:48
  #4002
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Haaland
Igår visade Flumbi upp sin narkotikafria godispåse.

https://streamable.com/pzhpoa

Är det det här folk menar är ett ”bevis” för att hon pundar?

Hade hon haft ett pillermissbruk hade hon Inte haft kvar orörda morfintabletter.
Hade hon tagit två ut ena kartan? Det är helt normalt när man har ont i ryggen.
2023-12-16, 10:10
  #4003
Medlem
Haalands avatar
Störningsjouren plingade på dörren då blev Emelie ordentligt förbannad på sin översexuella fittgranne J och ville gå banka på hennes dörr.

https://streamable.com/k5gjfs
2023-12-16, 10:12
  #4004
Medlem
Haalands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Är det det här folk menar är ett ”bevis” för att hon pundar?

Hade hon haft ett pillermissbruk hade hon Inte haft kvar orörda morfintabletter.
Hade hon tagit två ut ena kartan? Det är helt normalt när man har ont i ryggen.

Vad säger Bumbi vita riddare om denna då?

https://streamable.com/6i6psn
2023-12-16, 10:44
  #4005
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Är det det här folk menar är ett ”bevis” för att hon pundar?

Hade hon haft ett pillermissbruk hade hon Inte haft kvar orörda morfintabletter.
Hade hon tagit två ut ena kartan? Det är helt normalt när man har ont i ryggen.

Återigen jag ber till gudarna ingen i din närhet behöver dig om dom hamnar i ett missbruk.
Herregud vad folk är naiva, det kan inte vara så att han har ett gäng kartor hemma?
Eller helt enkelt plockat ut majoriteten innan videon, för det var ju jätte passande att påsen var precis där helt fullpackad nära till hands. 🤔

Kom igen nu tror du seriöst själv på att det var hennes enda karta från 2018, som även ambulansen skulle ha gett henne? Ambulansen ger dig inte kartor med oxy.

Bara för att man pundar betyder inte det att man behöver trycka i sig skiten direkt?
Det roliga är att hon hade 100 stycken av dom oxy tabletterna från början, vad har resten tagit vägen? 👍
Hon sa att hon inte äter citodonen, men hon tryckte ändå i sig en burk panocod innan hon bytte upp sig till sina oxy för att citodonen/panocoden var dåliga för dom var svaga.

När hon var på ”festen” hos Jausse eller vad hon heter var det adhd mediciner som var på menyn, och efter hon blev rädd för Jausse på kvällen när hon blev på lyset så stack hon och lämnade sina saker efter sig.
(Då bland annat ”sina” adhd mediciner m.m)

Jag må som sagt skriva spydiga och rent av svinga kommentarer, men jag ljuger inte och jag hittar inte på saker i tråden!
(Det blir lite av ett slag under bältet även för mig.)
Det behövs verkligen inte sprida lögner eller starta rykten om henne, man behöver bara lägga fram bevisen som finns där.

Hon har själv valt att vara offentlig och visa upp sina galenskaper, då får hon vara beredd på att folk kommer vädra sina åsikter och tankar både vidriga och genuint omtänksamma.
Hon får även vara beredd på att folk kommer snea när hon sitter och ljuger nonstop om var och varannan sak.
Hon häver ur sig vidriga saker till folk som bara kan råka skriva: ”godmorgon allt bra idag”.

Att hon missköter sin sjukdomsbild med att hon väljer att trycka i sig piller och lallar på sina lives dag in och dag ut, spelar upp hundratusentals kronor av pengar hon lurat till sig eller från våra skattepengar i form av bidrag idioten inte är berättigad då hon bevisligen månad efter månad är fullt arbetsför. Det tror jag stör folk, det stör iallafall mig.

Dagen då Emelie förstår att internet är inte en lekplats hon bör vara på samt börjar vara ärlig mot sig själv och tar tag i sina problem på riktigt och tar emot hjälpen hon verkligen behöver i form av gruppboende och drogtester samt terapi för sitt grova spelmissbruk.

Då ska hon nog se att hennes riktiga vänner och följare (om dom nu finns) kommer stå kvar vid hennes sida och supports henne till 100%.
Tragiskt nog så tror jag själv inte den dagen kommer, hon kommer få härja fritt till hon får ett riktigt psykbryt och gör något riktigt galet.
__________________
Senast redigerad av Von.pigpelt 2023-12-16 kl. 10:46.
2023-12-16, 10:47
  #4006
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Haaland
Vad säger Bumbi vita riddare om denna då?

https://streamable.com/6i6psn

Jag har lite svårt att titta just nu, men det är väl vid tillfället hon är helt väck av morfintabletten? Eller var det citodonen?
Hur ofta är hon påverkad såhär? Om det är ofta håller jag med om att det tyder på missbruk, men jag har inte sett det mer än just vid detta tillfället.
Hade hon tagit narkotikaklassade läkemedel regelbundet hade hon inte blivit såhär påverkad.

Jag är inte hennes vita riddare, jag ser oxå hur hon beter sig illa ibland, men jag tror inte hon förstår bättre oftast.
Hade jag fått allt hat hon får hade jag inte tagit det lika bra.
2023-12-16, 10:57
  #4007
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Återigen jag ber till gudarna ingen i din närhet behöver dig om dom hamnar i ett missbruk.
Herregud vad folk är naiva, det kan inte vara så att han har ett gäng kartor hemma?
Eller helt enkelt plockat ut majoriteten innan videon, för det var ju jätte passande att påsen var precis där helt fullpackad nära till hands. 🤔

Kom igen nu tror du seriöst själv på att det var hennes enda karta från 2018, som även ambulansen skulle ha gett henne? Ambulansen ger dig inte kartor med oxy.

Bara för att man pundar betyder inte det att man behöver trycka i sig skiten direkt?
Det roliga är att hon hade 100 stycken av dom oxy tabletterna från början, vad har resten tagit vägen? 👍
Hon sa att hon inte äter citodonen, men hon tryckte ändå i sig en burk panocod innan hon bytte upp sig till sina oxy för att citodonen/panocoden var dåliga för dom var svaga.

När hon var på ”festen” hos Jausse eller vad hon heter var det adhd mediciner som var på menyn, och efter hon blev rädd för Jausse på kvällen när hon blev på lyset så stack hon och lämnade sina saker efter sig.
(Då bland annat ”sina” adhd mediciner m.m)

Jag må som sagt skriva spydiga och rent av svinga kommentarer, men jag ljuger inte och jag hittar inte på saker i tråden!
(Det blir lite av ett slag under bältet även för mig.)
Det behövs verkligen inte sprida lögner eller starta rykten om henne, man behöver bara lägga fram bevisen som finns där.

Hon har själv valt att vara offentlig och visa upp sina galenskaper, då får hon vara beredd på att folk kommer vädra sina åsikter och tankar både vidriga och genuint omtänksamma.
Hon får även vara beredd på att folk kommer snea när hon sitter och ljuger nonstop om var och varannan sak.
Hon häver ur sig vidriga saker till folk som bara kan råka skriva: ”godmorgon allt bra idag”.

Att hon missköter sin sjukdomsbild med att hon väljer att trycka i sig piller och lallar på sina lives dag in och dag ut, spelar upp hundratusentals kronor av pengar hon lurat till sig eller från våra skattepengar i form av bidrag idioten inte är berättigad då hon bevisligen månad efter månad är fullt arbetsför. Det tror jag stör folk, det stör iallafall mig.

Dagen då Emelie förstår att internet är inte en lekplats hon bör vara på samt börjar vara ärlig mot sig själv och tar tag i sina problem på riktigt och tar emot hjälpen hon verkligen behöver i form av gruppboende och drogtester samt terapi för sitt grova spelmissbruk.

Då ska hon nog se att hennes riktiga vänner och följare (om dom nu finns) kommer stå kvar vid hennes sida och supports henne till 100%.
Tragiskt nog så tror jag själv inte den dagen kommer, hon kommer få härja fritt till hon får ett riktigt psykbryt och gör något riktigt galet.

Jag hoppas vid gud att du inte har någon i din närhet som är i behov utav en större empatisk förmåga.

Du resonerar utifrån att hon är på din mentala kapacitet. Hade du bemött en 11 åring på samma sätt som du gör mot Bumbi?

Jag lämnar det där, vi har helt enkelt olika uppfattning om hur en missbrukare oftast beter sig. Dessutom en missbrukare med förståndshandikapp. Det brukar se betydligt värre ut än såhär.

Någon som har ett beroende som du menar på att hon har brukar inte saker lilla orörda nej. Det brukar brukas så fort tillfälle ges.
2023-12-16, 11:02
  #4008
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Jag hoppas vid gud att du inte har någon i din närhet som är i behov utav en större empatisk förmåga.

Du resonerar utifrån att hon är på din mentala kapacitet. Hade du bemött en 11 åring på samma sätt som du gör mot Bumbi?

Jag lämnar det där, vi har helt enkelt olika uppfattning om hur en missbrukare oftast beter sig. Dessutom en missbrukare med förståndshandikapp. Det brukar se betydligt värre ut än såhär.

Någon som har ett beroende som du menar på att hon har brukar inte saker lilla orörda nej. Det brukar brukas så fort tillfälle ges.

Agree to disagree 🌹

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in