2023-12-15, 14:34
Medlem
Bumbi är live just nu på Tiktk, på Bumbiana
2023-12-15, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Hon hade sålt både sina systrar och deras barn utan att tveka en sekund om det väl gällde.
Ja, det är jag helt övertygad om. Hon säljer ju ut alla som råkar misshaga henne - eller inte lyder hennes minsta vink.
2023-12-15, 15:00
Medlem
Det skrev, i Bumbis värld någon negatiiv kommentar, och hon stängde av kommentarerna.
Så nu har hon suttit och svarat rakt ut i luften i snart 15 minuter
2023-12-15, 15:04
Medlem
Ytterligare en orosanmälan inskickad till Ängelholms kommun! Denna gången med bildlänk till det Von.pig la upp om pillerna.
2023-12-15, 15:05
Medlem
Haalands avatar
Äntligen har Flumbi förstått att det inte är "fans" som tittar på hennes sändningar.

Uppfriskande att höra henne tigga likes istället för swish.
2023-12-15, 16:10
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haaland
Är ingen expert men ser hon inte lite stenad ut? 👇

https://streamable.com/6i6psn
ja så blir det när man är pillerpundare, jag hoppas orosanmälan skickas in igen!
bedrövligt att se skiten, mår illa!
2023-12-15, 16:35
Medlem
godofasgaards avatar
Åbäket sitter och äter i liven lite sorgligt att det ena sällskapet hon har är liven. I
2023-12-15, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godofasgaard
Åbäket sitter och äter i liven lite sorgligt att det ena sällskapet hon har är liven. I

Det värsta är att hon har kommentarerna av. Hur i helvete orkar hon sitta prata högt med sig i en live, de som inte fattat tidigare hur sjuk i huvudet hon är, de borde fatta nu
2023-12-15, 17:41
Medlem
godofasgaards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Det värsta är att hon har kommentarerna av. Hur i helvete orkar hon sitta prata högt med sig i en live, de som inte fattat tidigare hur sjuk i huvudet hon är, de borde fatta nu

Ja hon borde låsas in och kasta bort nyckeln.
2023-12-15, 17:47
Medlem
Citat:

Hon är ensam helt enkelt. Så hon sitter där och lajvar och läser i tråden om henne på flashback samtidigt. Ett försök att mata egot när ingen annan är där och gör det åt henne.
Fruktansvärt tragiskt sätt att spendera en fredag kväll på (ska jag säga som ska sitta hemma och plugga )

Hur illa jag än tycker om henne så tycker jag synd om henne varje gång jag ser hennes timslånga lajvs utan innehåll, eftersom det visar så tydligt hur ensam hon är. Ingen mår bra av att vara så ensam.
2023-12-15, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lafven
Hon är ensam helt enkelt. Så hon sitter där och lajvar och läser i tråden om henne på flashback samtidigt. Ett försök att mata egot när ingen annan är där och gör det åt henne.
Fruktansvärt tragiskt sätt att spendera en fredag kväll på (ska jag säga som ska sitta hemma och plugga )

Hur illa jag än tycker om henne så tycker jag synd om henne varje gång jag ser hennes timslånga lajvs utan innehåll, eftersom det visar så tydligt hur ensam hon är. Ingen mår bra av att vara så ensam.

Hon har förstör för sig själv, hon har haft vänner men behandlat vännerna som skit. Titta bara på hur hon behandlar Chrille och den där tjejen som tyckte så synd om Bumbi att hon startade supportbumbi på Tiktok
2023-12-15, 18:54
Medlem
Citat:
Hon har förstör för sig själv, hon har haft vänner men behandlat vännerna som skit. Titta bara på hur hon behandlar Chrille och den där tjejen som tyckte så synd om Bumbi att hon startade supportbumbi på Tiktok

Jag håller med om att hon behandlar dom som skit. Men samtidigt så är hon förståndshandikappad och saknar en normal uppfostran. Inte lätt att fungera normalt i sociala sammanhang. Det är därför hon borde bo på LSS-boende så att hon kan umgås med människor av samma skrot och korn. Dessutom slipper hon vara ensam.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in