Citat:
Ursprungligen postat av
Undrande1967
Det värsta är att hon har kommentarerna av. Hur i helvete orkar hon sitta prata högt med sig i en live, de som inte fattat tidigare hur sjuk i huvudet hon är, de borde fatta nu
Hon är ensam helt enkelt. Så hon sitter där och lajvar och läser i tråden om henne på flashback samtidigt. Ett försök att mata egot när ingen annan är där och gör det åt henne.
Fruktansvärt tragiskt sätt att spendera en fredag kväll på (ska jag säga som ska sitta hemma och plugga

)
Hur illa jag än tycker om henne så tycker jag synd om henne varje gång jag ser hennes timslånga lajvs utan innehåll, eftersom det visar så tydligt hur ensam hon är. Ingen mår bra av att vara så ensam.