2023-12-15, 12:38
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Ingen redovisning som räknas menar du, lilltösen.

Du däremot sprudlar av vetenskapliga studier.

Det är klart det inte räknas när du inte klarar av att redovisa något när jag frågar dig.
Citera
2023-12-15, 12:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Det är klart det inte räknas när du inte klarar av att redovisa något när jag frågar dig.
Jag har som sagt redovisat en massa i tråden. Du behöver inte söka, lilltösen.
Citera
2023-12-15, 12:41
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:

Nu har du påstått detta flera gånger på kort tid men någon redovisning har du inte klarat av att komma med.
Citera
2023-12-15, 12:47
Avslutad
Citat:
Nu har du påstått detta flera gånger på kort tid men någon redovisning har du inte klarat av att komma med.
Nä precis så lilltösen. Och inte behöver du söka heller.
Citera
2023-12-15, 12:48
Medlem
sealstrypers avatar
Citat:
Tråden har 912 sidor .
Du har skrivit 456 inlägg hittills i denna tråd varav alla jag scrollat igenom har bestått av personpåhopp , påståenden utan faktahänvisning eller rena tyckanden .

Bifoga gärna länk till dina redovisade fakta eller så kommer ingen att tro på dig
Citera
2023-12-15, 12:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sealstryper
Tråden har 912 sidor .
Du har skrivit 456 inlägg hittills i denna tråd varav alla jag scrollat igenom har bestått av personpåhopp , påståenden utan faktahänvisning eller rena tyckanden .

Bifoga gärna länk till dina redovisade fakta eller så kommer ingen att tro på dig
Jag har länkat till massor av studier som inte räknas. Hur många har du länkat till?
Citera
2023-12-15, 12:53
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Jag har länkat till massor av studier som inte räknas. Hur många har du länkat till?

Det skulle varit mycket enklare för dig att länka till inlägget där du har belagt något än att om och om igen påstå att du gjort det.
Citera
2023-12-15, 13:02
Avslutad
Citat:
Det skulle varit mycket enklare för dig att länka till inlägget där du har belagt något än att om och om igen påstå att du gjort det.
Nej, det var det faktiskt inte, men här kommer en bråkdel av mina inlägg med länkar i den här tråden. Notera, det finns betydligt fler som du inte heller behöver söka efter lilltösen.

(FB) Är kvinnor bättre än män på något?
Citera
2023-12-15, 13:04
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Nej, det var det faktiskt inte, men här kommer en bråkdel av mina inlägg med länkar i den här tråden. Notera, det finns betydligt fler som du inte heller behöver söka efter lilltösen.

Du klarade alltså inte av det nu heller.

Berätta vad det är du försöker styrka och redovisa datat som styrker detta!
Citera
2023-12-15, 13:13
Avslutad
Citat:
Du klarade alltså inte av det nu heller.

Berätta vad det är du försöker styrka och redovisa datat som styrker detta!
Jisses. Trådämnet är alltså Är kvinnor bättre än män på något och det är det mina länkar visar.

Du däremot hänvisar till sportresultat för att slå fast att män är bättre än kvinnor på allt, även det som vetenskapliga studier visar att kvinnor är bättre på.

Så, nu kan du fortsätta tjafsa om det i evighet att jag inte redovisat några studier till skillnad från dig som naturligtvis dräller av vetenskapliga studier som visar att män är bäst på allt.
Citera
2023-12-15, 13:16
Avslutad
Kvinnor är mycket bättre mammor än män, men jag saknar källa på det.
Citera
2023-12-15, 13:21
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Jisses. Trådämnet är alltså Är kvinnor bättre än män på något och det är det mina länkar visar.

Nej detta visade inte dina länkar alls, du presterade inget data som visar att kvinnor är bättre än män på något.

Du kom t.ex. med ett påståendet: "manliga och kvinnliga kirurger i Japan får likvärdiga resultat". Men nu handlar tråden inte om japaner eller någon annan utvald grupp utan om män respektive kvinnor generellt. Likvärdiga innebär förstås också att kvinnor inte är bättre på något som efterfrågas i topic.

Inte heller presterade du något data som styrkte påståendet som du kom med. Det duger inte med att bara påstå något och skicka med en länk, du behöver redovisa data som styrker påståendet du ger.
Senast redigerad av Svenne-i-Banan 2023-12-15 kl. 13:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in