2023-12-14, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
När ska du lära dig? Allt med den klubben är så bra och alla som är inom bubblan hyllas gladeligen. Men så börjar vi titta på resultat och det som betyder något 🏆 då får vi titta på andra lag och hylla dom istället för de har fog för att hävda sig.

19/5 är datumet som säger vem som är herre på täppan.
Redan i slutet av mars är Arsenal ute ur bilden vinna nåt i Europa.
Citera
2023-12-14, 16:44
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Redan i slutet av mars är Arsenal ute ur bilden vinna nåt i Europa.
Nu framställer du mig som ond
Citera
2023-12-14, 16:55
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
När ska du lära dig? Allt med den klubben är så bra och alla som är inom bubblan hyllas gladeligen. Men så börjar vi titta på resultat och det som betyder något 🏆 då får vi titta på andra lag och hylla dom istället för de har fog för att hävda sig.

19/5 är datumet som säger vem som är herre på täppan.

Poänget är att Arsenal just nu är England och Europas bästa lag.
Citera
2023-12-14, 16:59
Medlem
Citat:
Nu framställer du mig som ond
Ond och realistiskt, va skillnad idag...
Citera
2023-12-14, 17:01
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Poänget är att Arsenal just nu är England och Europas bästa lag.
Logiskt tänkande är inte Arsenal’s starka sida.

Tabelläge 231214

1. Liverpool….16 11 4 1 36-15 37
2. Arsenal….…16 11 3 2 33-15 36
3. Aston Villa…16 11 2 3 35-20 35
4. Man City….. 16 10 3 3 38-18 33

City tog 6 raka segrar in sin CL grupp host host som Nr 2 i England, vem var först 🤔 låt mig fundera på vilka som står i historieböckerna..
Senast redigerad av Drickback 2023-12-14 kl. 17:05.
Citera
2023-12-14, 17:10
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Logiskt tänkande är inte Arsenal’s starka sida.

Tabelläge 231214

1. Liverpool….16 11 4 1 36-15 37
2. Arsenal….…16 11 3 2 33-15 36
3. Aston Villa…16 11 2 3 35-20 35
4. Man City….. 16 10 3 3 38-18 33

City tog 6 raka segrar in sin CL grupp host host som Nr 2 i England, vem var först 🤔 låt mig fundera på vilka som står i historieböckerna..

Man får väl ingen titel för att gå rent i gruppspelet? Hade Arsenal gjort det hade det låtit typ nåt sånt här: ”Typiskt Arsenal att vara bäst när det inte gäller.”
Citera
2023-12-14, 17:18
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Man får väl ingen titel för att gå rent i gruppspelet? Hade Arsenal gjort det hade det låtit typ nåt sånt här: ”Typiskt Arsenal att vara bäst när det inte gäller.”
Man får ingen titel för att komma 2:a heller
Jo bottle buckla med foten i ändan….

Typiskt Arsenal vända på saker som ska passa in i deras agenda! Någon påstår de är bäst och vips kunde vi plocka fram 2 bevis på att så är inte fallet just idag… fler frågor på det från Arsenal’s håll?

Om inte så prestera först snacka sen är rätt rimligt att ta till sig så här i juletider…

Och poänget är att jag egentligen inte menar något annat… här görs inget Arsenal dravel
Senast redigerad av Drickback 2023-12-14 kl. 17:28.
Citera
2023-12-14, 17:25
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Man får ingen titel för att komma 2:a heller
Jo bottle buckla med foten i ändan….

Typiskt Arsenal vända på saker som ska passa in i deras agenda! Någon påstår de är bäst och vips kunde vi plocka fram 2 bevis på att så är inte fallet just idag… fler frågor på det från Arsenal’s håll?

Om inte så prestera först snacka sen är rätt rimligt att ta till sig så här i juletider…

Inte vi som vänder på saker och ting. Ni gör ju allt för att få det till att allt Arsenal gör är dåligt. Går man inte rent är man dåliga. Går man rent är det skitsamma för det är ju inte i gruppspelet det gäller ändå. Man kan liksom inte göra rätt hur man än gör.

För övrigt är det väl typ bara Bayern som vunnit CL efter att ha gått rent i gruppspelet så uppenbarligen är det inte jätteviktigt.

Ja, det är väl ett par månader kvar att slipa på att prestera när det gäller…
Citera
2023-12-14, 17:36
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Inte vi som vänder på saker och ting. Ni gör ju allt för att få det till att allt Arsenal gör är dåligt. Går man inte rent är man dåliga. Går man rent är det skitsamma för det är ju inte i gruppspelet det gäller ändå. Man kan liksom inte göra rätt hur man än gör.

För övrigt är det väl typ bara Bayern som vunnit CL efter att ha gått rent i gruppspelet så uppenbarligen är det inte jätteviktigt.

Ja, det är väl ett par månader kvar att slipa på att prestera när det gäller…
Släpp sargen… dags att lista ut varför det hetsas och passa pucken dit.

Säg mig var det ett Arsenal fans som hävdade ni var bäst? Fakta talade emot den lögnen..

Självklart får ni hävda det men då med glimten i ögat.. Vi som leder och har hyfsat färska bucklor hade kunna skriva spaltmeter men vi vet hur fort saker vänder..
Citera
2023-12-14, 17:39
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:

Säg mig var det ett Arsenal fans som hävdade ni var bäst? Fakta talade emot den lögnen..

Självklart får ni hävda det men då med glimten i ögat.. Vi som leder och har hyfsat färska bucklor hade kunna skriva spaltmeter men vi vet hur fort saker vänder..

Jag vill bara säga att det var inte ett arsenalfan, det var ett uppenbart troll och det är sjukt hur många av er som gått på det och fortfarande luras av hans trollande. 😅

Men man kan väl inte förvänta sig mer av folk som inte inser Arsenals storhet.
Citera
2023-12-14, 17:43
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:

Det vet jag väl såklart, men om vi för en gångs skull ska ignorera det denne häver ur sig så är det trots allt inte fullt rättvist att Arsenal bedöms på det sättet. Om vi nu rent hypotetiskt säger att Arsenal vinner ligan och CL till våren. Är det då rättvist att folk skriver inlägg i stil med: ”Jamen Generalen sa ju att ni är bäst och favoriter till dom titlarna så att ni vann är väl bara som förväntat.” Eller förtjänar laget faktiskt lite hyllningar i det fallet?
Citera
2023-12-14, 17:48
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Det vet jag väl såklart, men om vi för en gångs skull ska ignorera det denne häver ur sig så är det trots allt inte fullt rättvist att Arsenal bedöms på det sättet. Om vi nu rent hypotetiskt säger att Arsenal vinner ligan och CL till våren. Är det då rättvist att folk skriver inlägg i stil med: ”Jamen Generalen sa ju att ni är bäst och favoriter till dom titlarna så att ni vann är väl bara som förväntat.” Eller förtjänar laget faktiskt lite hyllningar i det fallet?
det är dumt att från början säga att man är bäst i världen och inte fruktar något motstånd för att dom suger, har inte samma succe osv.. Man kan inte komma ut som vinnare då. Jag kommer iaf gratulera dom riktiga Arsenalfansen om det blir "bara" en av dom titlarna, men han har ju redan tagit ut trippeln i förskott så han lär bli besviken om det bara är en.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in