2023-12-13, 22:56
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
Är allergisk mot den typen av lösning 99 ggr av 100.

Är egentligen i fel forum här men för mig är det likställt med att Gnaget skulle plockat in Tjernström eller NEJ när det krisade i somras istället för norrmännen.

Utan att specifikt kritisera någon av de två nämnda som potentiella tränare så gissar jag att de hade varit två av de sämsta alternativen möjligt för AIK där och då och detsamma gäller min tanke kring Keane.

Hade jag köpt ut Glazer hade jag letat efter en ledare med naturlig (prestigelös) pondus, dokumenterad erfarenhet av rollen (gärna från PL) med förmåga att samla en grupp individer och bygga ett lag. En Claudio Ranieri-typ med andra ord.

Raka motsatsen mot Ferguson som person i mångt och mycket istället för att hitta en än mer auktoritär ledare med ”klubb-DNA” i en struktur som tidigare fungerat men nu tydligen imploderat.

Förmodligen relativt billig att byta ut om första försöket skiter sig dessutom.

Haha 😄 Din aggression mot casanovor är inte hälsosam för dig.

Ja du kanske har rätt frågan är vad fan ska dom göra?

Känns som dom prövat allt sen Ferguson slutade och ingenting fungerar!

Många är kritiska mot Glazers men vad är alternativet ytterligare någon oljearab?
Citera
2023-12-13, 23:16
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Stämde inte det heller 🤔 vem i hela fotbollsvärlden kan man lita på?
Fabrizio Romano!
Citera
2023-12-13, 23:52
Medlem
Free12s avatar
Goitom är sådan jäkla amatör! Hur kan han se City som favorit i CL? Kollar han inte på Arsenals matcher eller?!
Citera
2023-12-14, 01:05
Medlem
Generalanderssons avatar
Bara en (2) aldrig så liten fråga innan jag kryper ner i sängen.

Ødegaard vs de Bruyne?

Saka vs Foden?

Hmm..
Citera
2023-12-14, 01:17
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson

Ødegaard vs de Bruyne?

Saka vs Foden?

Hmm..
Antar att vi får utgå från dom i storform och inte skadade?

KDB och Saka.

Men skulle hellre haft Foden i mitt lag, något med honom jag gillar mycket mer.
Citera
2023-12-14, 05:47
Medlem
Citat:

Ødegaard vs de Bruyne?

Saka vs Foden?

Hmm..
När alla dessa spelare är skadefria och i form är KDB milslånga steg före alla dessa.

Ödegaard har allt för bli lika stor/bra som KDB,men både han och Saka är likt Foden, lite för ojämna
Citera
2023-12-14, 14:10
Medlem
Nu börjar det närma sig slutet för Ten Hag. Ratcliffe vill ha Graham Potter sägs det, och Dortmund kan bli Ten Hags nästa adress enligt uppgifter i tysk media.

Det brukar gå snabbt när United bestämt sig så jag skulle tippa att han får gå efter Liverpool-matchen.
Citera
2023-12-14, 14:56
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Antar att vi får utgå från dom i storform och inte skadade?

KDB och Saka.

Men skulle hellre haft Foden i mitt lag, något med honom jag gillar mycket mer.
Ja, självklart så syftar jag på när de är som bäst och skadefria. Jag menar, det borde ju alla kunna fatta.

Du underskattar helt klart både Ødegaard och Saka.
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
När alla dessa spelare är skadefria och i form är KDB milslånga steg före alla dessa.

Ödegaard har allt för bli lika stor/bra som KDB,men både han och Saka är likt Foden, lite för ojämna
Primeutgåvan av de Bruyne är oslagbar, men han har ju även blickat 30. KdB är förtiden, medans Ødegaard är framtiden. Dock så är Martin mer av en Mesut Özil/David Silva typ av spelare.

Tycker inte att Saka är ngt mer ojämn än vad Foden är.
Citera
2023-12-14, 15:03
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenshult
Nu börjar det närma sig slutet för Ten Hag. Ratcliffe vill ha Graham Potter sägs det, och Dortmund kan bli Ten Hags nästa adress enligt uppgifter i tysk media.

Det brukar gå snabbt när United bestämt sig så jag skulle tippa att han får gå efter Liverpool-matchen.
Varför så skulle BvB vara intresserade i ten Hag?

Annars så menar jag att Egghead borde signa en livstidskontrakt med Man Utd, han är ju nästan lika bra för de som det Smeagol var.
Citera
2023-12-14, 15:05
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ja, självklart så syftar jag på när de är som bäst och skadefria. Jag menar, det borde ju alla kunna fatta.

Du underskattar helt klart både Ødegaard och Saka.

Primeutgåvan av de Bruyne är oslagbar, men han har ju även blickat 30. KdB är förtiden, medans Ødegaard är framtiden. Dock så är Martin mer av en Mesut Özil/David Silva typ av spelare.

Tycker inte att Saka är ngt mer ojämn än vad Foden är.
Man vet ju aldrig vad du menar, du kanske skriver en sak och menar en helt annan, så lika bra att dubbelkolla!
Gör jag? Sa ju Saka före Foden...
Citera
2023-12-14, 15:21
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenshult

Jag vill fan ha front row seats för att få uppleva detta debakel om han lyckats få jobbet som tränare i Man United. Här finns det goda skäl för att göra en General och satsa pengarna på att Chelsea med 130% säkerhet kommer sluta före United om Potter blir deras tränare.

Jag trodde ändå någonstans att det var De Zerbi som United var ute efter och han har ju goda chanser med att lyckas implantera en offensiv och fartfylld fotboll i United men nej här ska det vara cirkus som vanligt på den röda sidan av Manchester.
Citera
2023-12-14, 15:46
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Man vet ju aldrig vad du menar, du kanske skriver en sak och menar en helt annan, så lika bra att dubbelkolla!
Gör jag? Sa ju Saka före Foden...
När ska du lära dig? Allt med den klubben är så bra och alla som är inom bubblan hyllas gladeligen. Men så börjar vi titta på resultat och det som betyder något 🏆 då får vi titta på andra lag och hylla dom istället för de har fog för att hävda sig.

19/5 är datumet som säger vem som är herre på täppan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in