2023-12-14, 12:34
Avslutad
Jag älskar när Patrik ställer frågan: Har du en tvillingbror? till någon som förnekar att det är han på bilden.

Själv tror jag har lyckats identifiera fem gäddtyper:
1. De som springer iväg/kör iväg så fort de får syn på Sara och Patrik. https://dumpen.se/2023/12/09/tittutgaddan-napp-324-dalby/
2. De som bryter ihop så fort de blir ertappade. https://dumpen.se/2022/03/15/nu-gar-det-at-helvete-napp-igen/
3. De som blir aggressiva och går till handgemäng genom att t e x försöka slå bort telefonen. https://dumpen.se/2023/04/04/valdsam-expolis-vill-se-om-han-klickar-napp-209-stockholm/
4. De som blir dryga och kaxiga och kör lite med “de har inte du med att göra-attityden”. https://dumpen.se/2023/03/26/daddygaddan-napp-205-malmo/
5. De som står helt likgiltiga och knappt säger ett ord. https://dumpen.se/2022/03/31/candymankent-bjuder-pa-karamell-napp-igen/

Sen har vi inofficiellt en sjätte också.
Citera
2023-12-14, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av starkZenap
Ja det är ju intressant på vilket sätt de är hjärnskadade.
De till och med chattar om att de är rädda för Dumpen och ÄNDÅ åker de och ska träffas, och de VET att äktenskap, jobb, vänner och BEKANTA går åt helvete om de träffar på Dumpen.
Det är fascinerande!
Jag har följt Dumpen sen dag ett och läst och tittat på alla konfrontationer flera gånger för att förstå hur dessa gäddor tänker. Har även läst flera studier på pedofiler men har inte förstått det minsta hur dessa gäddor tänker. Det är fortfarande en stor gåta hur dessa gäddor fungerar och som du skriver ”Det är fascinerande!”.
Citera
2023-12-14, 12:38
Medlem
Citat:
Återigen, hur fan kan de riskera ALLT!?
Jag fattar inte!

Inte jag heller det går lååångt över mitt förstånd.
Hur svårt är det att hitta ngn som man kan sätta på i sin egna ålder liksom.... Lika svårt som att äter ett äpple.

Men det är väl barnet de vill åt eller så är de inte så kunniga inom sex så de måste försöka med barn istället.
Citera
2023-12-14, 12:40
Medlem
Citat:
Ja det är ju intressant på vilket sätt de är hjärnskadade.
De till och med chattar om att de är rädda för Dumpen och ÄNDÅ åker de och ska träffas, och de VET att äktenskap, jobb, vänner och BEKANTA går åt helvete om de träffar på Dumpen.
Det är fascinerande!

Sannerligen fascinerande! Nästan så man tror de VILL åka fast och bli uthängda.
Citera
2023-12-14, 12:46
Medlem
GruppboendetFiskens avatar
Det gör mig glad och lycklig att det går åt helvete för dessa människor. Det enda tråkiga är de uppenbart efterblivna människorna som redan är på samhällets botten, de har ingen fallhöjd, så att bli uthängd får knappt någon effekt. Eller överger även a-lagarna dem?

Nu ska jag värma mig lite julglögg och mysa åt deras misär.
Citera
2023-12-14, 12:51
Medlem
Någon som vet hur det gick för "Det går åt helvete med frugan"
Citera
2023-12-14, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apanluktardiesel
Jag vill gärna veta mer om Krillekravall. Hur gammal är sambon ungefär, har han döttrar? Hur gamla är de isåfall? Här har vi en verkstadschef med ordnade förhållanden som VERKLIGEN sabbat julen! Här finns faktiskt goda utsikter för ett självavverkande, kanske dingla i garaget lagom till Kalle anka…. Vilken helvetesjul han skapat för sin familj.

Sambon är i 40-årsåldern och han har en dotter på 15år.
Senast redigerad av BJURLOCK 2023-12-14 kl. 13:01.
Citera
2023-12-14, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av badasskickers
Inte jag heller det går lååångt över mitt förstånd.
Hur svårt är det att hitta ngn som man kan sätta på i sin egna ålder liksom.... Lika svårt som att äter ett äpple.

Men det är väl barnet de vill åt eller så är de inte så kunniga inom sex så de måste försöka med barn istället.

Hälften av gäddorna (gissar) är ju gifta och många har barn, så minst en person i sin egen ålder får de "doppa i" och de har lyckats (?) dölja sin perversa skuggsida så pass att flertalet fått barn med frugan, så att de måste söka sig till barn för att öht få sex, stämmer långt ifrån alltid. Däremot kanske de tröttnat på partnern och misslyckats på Tinder, men gäddorna svarar ju ALDRIG på frågan om varför de raggar ungar, så den intressanta frågan förblir obesvarad.

Tänk om gäddorna inte var så störda att de inte bara svamlade vid konfrontationen, då hade man kanske kunnat begripa sig på några stycken iaf.
Citera
2023-12-14, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish

Ungefär som en av mina favoriter #204, som efter ett snällt och förstående samtal vänder sig mot ett par förbipasserade ordningsvakter och som den vessla han är ber om hjälp för att ”Dumpen håller på och drivar med mig”. Varpå en av vakterna perfekt nog svarar ”Dumpen är jättebra, jag stöttar Dumpen”.

Ja han är en av mina favoriter också. Mycket tack vare det fantastiska försvarstalet som Rommin lade upp efter konfrontationen

Han var även föremål för debatt hos Publicistklubben. Tydligen får man inte hänga ut gäddor med funktionsnedsättningar och prideflaggor. Barnen känner ju ingen skillnad var Patriks kommentar på den kritiken - störtskönt svar. -"Kan du inte bara hålla truten!". Känsligt som fan.
Citera
2023-12-14, 13:40
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ultramarine
N*nad är tågvärd på Öresundtåg. Vad är det nu i raden av pedofiler som jobbat där? Fjärde?

En annan tågvärd i Helsingborg, som för övrigt bytte namn och fick tillbaka jobbet, och han HR-chefen? Fler?

Saftigt litet gäng ändå.

Ja! Han HR-gäddan var väl han som kallade sig kranbalk pga "det han har i byxan"? Han som i konfrontationen har på sig en ljusblå skjorta med vita små blommor (eller liknande).

Kollar man tillbaka så tror jag att det finns ett större saftigt gäng kollektivtrafikgäddor? Det finns troligen personal nog för att dra runt ett kommunalt bussbolag i nån av våra mindre kommuner. HR, ekonomi, VD, IT, chaufförer med olika behörigheter, mekaniker/processoperatörer, personal på däckverkstad, fritidspolitiker, driver eget "inom städ", fastighetsförvaltare osv. Alla har kanske inte erfarenheten av just kollektivtrafik, men det går nog att rodda.

Var det inte nån fet spårvagnsförare (bög) i Göteborg som åkte dit? Eller var han kanske bara en "spexande och tokrolig" konduktör som la upp "kul" klipp på TikTok? Nån som vet vem jag menar?
Senast redigerad av PROLIFIC 2023-12-14 kl. 13:55.
Citera
2023-12-14, 14:24
Medlem
Metainaboxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ultramarine
N*nad är tågvärd på Öresundtåg. Vad är det nu i raden av pedofiler som jobbat där? Fjärde?

En annan tågvärd i Helsingborg, som för övrigt bytte namn och fick tillbaka jobbet, och han HR-chefen? Fler?

Saftigt litet gäng ändå.

Han har förvisso inte fastnat hos dumpen, men dom har ju en lokförare som blev dömd för våldtäkt mot barn, han är nån ledare inom kampsport i Helsingborg
Citera
2023-12-14, 14:25
Medlem
swenne1s avatar
Fortfarande kvar på LinkedIn gädda 327 men nu har sopan lagt in Opentowork i sin profilbild och skrivit nått tyck synd om mig inlägg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in