Jag antar du skojar? Räcker med att titta på första delen av chatten för att se hans besatthet av clown-emojin.
Kollade på fel gädda. Så många att de morfa ihop dem i mitt huvud. Men oavsett vilket så är det egalt. Vad nån är intresserad av eller fantiserar om osv är fullständigt ointressant för min del, så länge man inte agerar på fantasierna. Clown-intresse bedömer jag vara av det oskyldiga slaget. Sen får vi tycka olika, men jag vill inte bidra till moralism. För min del är det bara människor som skadar andra (fysiskt eller psykiskt) eller avser att göra det, som ska exponeras.
Jag undrar vad allas vår BajsHank gör till jul.. lär vara en rätt deppig sådan.. ni som kan området där i Uppsala, någon bar som är öppen sent på julen?
Dessutom saknas vår grisuppfödare oss. Den jävulen verkar djupt trög innuti sitt huvud som blir avstängd pga ohörsamhet. Han bör lyssna på vad växten säger åt honom.
Du menar Frasses husse? Ja, jag saknar också denna konung till Flashbackare.. troligtvis reser han sig dom fågel fenix alldeles snart, kanske innan jul..
Angpende Hank, #292.. tror det blir en alkoholiserad jul, ensam på toaletten..
Hur har de gått för de inledande gäddorna som fångades in? Hur är deras liv ut idag? Har de "kommit ut på andra sidan" fått nya jobb, partners och kan leva ett "normalt" liv? Det är väl ett par år sedan det hände nu med de första fångsterna så det har ju "hunnit gå lite tid" sedan konfrontationen om man säger så.
Tänker på en sådan som "David ses" eller han i Gävle som trampade iväg på cykeln som gick sönder och som sprang iväg längs ett järnvägsspår.
Tänk om man hade haft sinnesnärvaro nog att notera alla namn och adresser på gäddorna som fångats som man hade kunnat hållit koll.
Den cyklande Gävle-pedofilen (som han kallades vid publicering) flyttade en gång inom staden (Gävle) men har nyligen flyttat in till en kvinnlig konstnärssjäl (läs: ett crackluder) i samma ålder i Sandviken. Med reservation för att ludret ovetandes om pedofilens förehavanden bara har hyrt ut sin lägenhet till honom i andra hand, vilket i så fall eliminerar epitetet luder.
Den cyklande Gävle-pedofilen (som han kallades vid publicering) flyttade en gång inom staden (Gävle) men har nyligen flyttat in till en kvinnlig konstnärssjäl (läs: ett crackluder) i samma ålder i Sandviken. Med reservation för att ludret ovetandes om pedofilens förehavanden bara har hyrt ut sin lägenhet till honom i andra hand, vilket i så fall eliminerar epitetet luder.
Hur har de gått för de inledande gäddorna som fångades in? Hur är deras liv ut idag? Har de "kommit ut på andra sidan" fått nya jobb, partners och kan leva ett "normalt" liv? Det är väl ett par år sedan det hände nu med de första fångsterna så det har ju "hunnit gå lite tid" sedan konfrontationen om man säger så.
Tänker på en sådan som "David ses" eller han i Gävle som trampade iväg på cykeln som gick sönder och som sprang iväg längs ett järnvägsspår.
Tänk om man hade haft sinnesnärvaro nog att notera alla namn och adresser på gäddorna som fångats som man hade kunnat hållit koll.
Jag har noterat namn så gott jag kan men tyvärr byter gäddorna namn hela tiden så listan är aldrig 100% aktuell.
Trots namn och personnummer på "David Ses" så dyker han inte upp i något register, utom Lexbase, så den uppkäftige pedofiljäveln har väl fått skyddad identitet.
Namn: Står på Dumpens sida
Ska på senare tid bytt ett vanligt efternamn, Zara och Henke heter likadant.
Rebus på personnumret:
År: Samma som True Lies, Pulp Fiction och Natural Born Killers kom ut.
Månad = 30/3
Datum = 7*3
Sista siffror 1-2 = James Bond **7
Sista siffror 3-4 = Vid denna ålder är man myndig
Vad fan är det någon ny grej att vara en "buse"? Aldrig hört det innan dumpen kallat pedofilerna för just det i chattarna.. nu ett gäng gäddor som använder uttrycket.. kanske jag som är för gammal och inte hänger med...
Jag vill gärna veta mer om Krillekravall. Hur gammal är sambon ungefär, har han döttrar? Hur gamla är de isåfall? Här har vi en verkstadschef med ordnade förhållanden som VERKLIGEN sabbat julen! Här finns faktiskt goda utsikter för ett självavverkande, kanske dingla i garaget lagom till Kalle anka…. Vilken helvetesjul han skapat för sin familj.