2023-12-14, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dead-arson
Rätt anmärkningsvärt ändå att en efterbliven snubbe i permobil lyckas trumfa nästan alla andra gäddor och faktiskt få till riktiga träffar med minderåriga. Vette fan hur det gått till.

Här är ett ex på ett fullständigt efterblivet inlägg. Människan har inte ens orkat tänka lite men checkar in som nytänkande. Människan sökte upp napp 103 och skulle gå all in. Gädda: 103 "Varför har ingen ifrågasatt honom". Här serveras lösningen av nyregadade apan liksom.

Helt otroligt men gäddan har diskuterats tidigare.
Citera
2023-12-14, 02:23
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
Den borttagne Krillekravall ser ut såhär: https://imgur.com/a/Om3Z9HW

Det är onekligen mycket likt gäddan.

Det är precis så han beskrev sin forsteh(?) ! Brunt huvud och prickig kropp.
Citera
2023-12-14, 02:56
Medlem
SmegmaFris avatar
Citat:
Rebus Nencho #328
Förnamn: Tysk sångerska känd för låten "99 Luftballons" + d
Efternamn: Ta + ordet "sjuk" på engelska - k

Födelseår: Året innan 1985

Edit: Devglan
https://www.devglan.com/online-tools/text-encryption-decryption

Krypterad text:

Tackar!
Citera
2023-12-14, 06:57
Medlem
Avengerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avengersson
Fy fan vilket monster, så medveten om vad man gör eller har gjort och skyller ändå på att barnen vill. Dessutom blev inte #103 dömd från början utan friad och kunde fortsätta sin "karriär", hur fan tänker rättsväsendet egentligen. Varför blurrar man videon öht?

Citat:
Ursprungligen postat av Sanctus
Han ansågs väl vara begåvningshandikappad.
Ja som sagt, #103 är gammal och sitter i permobil talar utmärkt svenska och är hur klar i huvet som helst och verkligen medveten när han pratar med Sara. Ett under att någon öht luras av att denne Gädda är begåvshandikappad. Att S och P valt att blurra förklarar ju S på hemsidan, "Vi har valt att dra gränsen vid att inte publicera videos på individer med nedsatt konsekvenstänk." Bah, nog fan tänker gubben #103 klart både med huvudet och det mellan benen. Rent trams.
Helt galet!
Citera
2023-12-14, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reservkonto1234
Kollade på fel gädda. Så många att de morfa ihop dem i mitt huvud. Men oavsett vilket så är det egalt. Vad nån är intresserad av eller fantiserar om osv är fullständigt ointressant för min del, så länge man inte agerar på fantasierna. Clown-intresse bedömer jag vara av det oskyldiga slaget. Sen får vi tycka olika, men jag vill inte bidra till moralism. För min del är det bara människor som skadar andra (fysiskt eller psykiskt) eller avser att göra det, som ska exponeras.
Jaha men du frågade var man kunde se det.
Citera
2023-12-14, 08:33
Medlem
Nosstocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Nu är Hank #292 äntligen singel på pappret igen. Fullt fokus på runkbubbla och findus jultallrik i nya läggan 🥳 Kan tänka mig att det blir att fira in det nya friare livet utan tyglar ordentligt imorgon. Funderar nästan på att skicka ett julkort.

Haha, Findus jultallrik. En klassiker!

Med all rätt, det är frukten av hans konsekvenser.
Citera
2023-12-14, 09:26
Medlem
Citat:
Rebus Nencho #328
Förnamn: Tysk sångerska känd för låten "99 Luftballons" + d
Efternamn: Ta + ordet "sjuk" på engelska - k

Födelseår: Året innan 1985

Edit: Devglan
https://www.devglan.com/online-tools/text-encryption-decryption

Krypterad text:

Fan vad bra det är att man kan få allt serverat genom krypteringen. Mycket bra gjort och tackar och bockar för den ide'n
Citera
2023-12-14, 11:14
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Det är nog hans fysiskt skröplighet som får Sara att tro att han även är lågbegåvad, vanligt fenomen. Sitter man i rullstol eller permobil, så tror många att man även är hjärnskadad.
Ja, så måste det förstås vara, men samtidigt måste man komma ihåg att Sara är skarpare än gemene man. Hon kan minsann läsa av folk. Den mannen måste vara synnerligen duktig på att manipulera och kanske till och med få sin omgivning att gå i god för honom.

Tidigare i livet jobbade jag med människor med mentala funktionsvariationer, och vissa av dem hade verkligen noll koll på var olika gränser gick. Tillrättavisningar saknade helt effekt då de stod oförstående inför koncepten rätt och fel. Det märks tydligt att de som publiceras på Dumpen vet att de gör fel och bara använder eventuella diagnoser för att slingra sig.

Ungefär som en av mina favoriter #204, som efter ett snällt och förstående samtal vänder sig mot ett par förbipasserade ordningsvakter och som den vessla han är ber om hjälp för att ”Dumpen håller på och drivar med mig”. Varpå en av vakterna perfekt nog svarar ”Dumpen är jättebra, jag stöttar Dumpen”.
Citera
2023-12-14, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Det glädjer mig att höra. Njut!

Ja, jävlar vilken radioaktiv snubbe han blir nu. Strålningen av den skam han måste känna sprider sig ända ner hit till huvudstan kan jag lova.

"Detta är din sista vecka som barn. På torsdag eller fredag gör jag dig till kvinna."

"Vi ska börja med oskulden så får vi se sen."

"Har länge fantiserat om en barely legal men inte vågat prata med någon under 18 förrän nu."

"Det är nära nu men ändå stiger spänningen för varje dag."

"Skola/arbete är nr 1 punkt, sen får våra kroppsliga begär komma i andra hand.

"Jag åker dit och rekar. Känns det inte bra för vi ta plan B."

"Vi kommer få några naturliga break efter att du fyllt 15. Sen kommer vi få återfall mellan dina killar."

Gäddornas gemensamma dagbok, kapitel 327: "Ytterligare en pedofils bekännelser"

Återigen, hur fan kan de riskera ALLT!?
Jag fattar inte!
Citera
2023-12-14, 11:55
Medlem
PROLIFICs avatar
En gädda som snabbt kommer att falla i glömska antar jag. #328 är ganska generisk men han drar till med ett fantastiskt säg åtminstone:

"Skolka för kuk"

Citera
2023-12-14, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av starkZenap
Återigen, hur fan kan de riskera ALLT!?
Jag fattar inte!
Dom här gäddorna är en fullständig gåta. Samma fenomen ser man på Facebook. Är det en story på en ung tjej kring 5 års åldern som dansar i kjol och hon råkar visa lite av sina underbyxor. Då är det en massa gubbar som skickar bilder på rosor och bananer som ser ut som kukar och skriver att dom älskar henne. Så man förstår att forskarna är nyfikna på den här typen av män.
Citera
2023-12-14, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Dom här gäddorna är en fullständig gåta. Samma fenomen ser man på Facebook. Är det en story på en ung tjej kring 5 års åldern som dansar i kjol och hon råkar visa lite av sina underbyxor. Då är det en massa gubbar som skickar bilder på rosor och bananer som ser ut som kukar och skriver att dom älskar henne. Så man förstår att forskarna är nyfikna på den här typen av män.

Ja det är ju intressant på vilket sätt de är hjärnskadade.
De till och med chattar om att de är rädda för Dumpen och ÄNDÅ åker de och ska träffas, och de VET att äktenskap, jobb, vänner och BEKANTA går åt helvete om de träffar på Dumpen.
Det är fascinerande!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in