Citat:
Ursprungligen postat av
scaloppina
Jens och Alexandra kändes helt fel. Tror inte att A förståd ens själv varför hon ville vara med i programmet, hon verkar inte vara redo för en långvarig vuxen relation. Hon har för mkt egna problem att lösa innan hon kan börja en relation.
Jens blev betuttad av hennes "vackra ögon", kanske blev hon smittad av hans känslor och trodde sig känna som han. Hon ville ge tillbaks lika mkt, även fast det inte var äkta. Sedan packar hon när hon börjar känna "egna känslor" och förstår vad hon har ställt till. Hon är för omogen och kan inte göra skillnad mellan sina egna och andras känslor. Synd att den mognare Sabina hade inte lika vackra ögon att drunkna i. De andra tjejerna hade inte en chans, Alexandra tog hela Jens.
Sabina har mycket vackra ögon att drunkna i och är en klippa. Den man som får henne kan skratta sig lycklig. Jens tänkte nog mest med kuken känns det som och föll för Alexandras tårar och sårbarhet. Vart fan nu det kom ifrån? Äkta var det inte, vet inte vad det är för fel på henne ärligt talat.
Jag hoppas verkligen sabina har träffat en bra karl vid det här laget som kan ge henne det hon behöver. (Fast jag kommer bli lite svartsjuk)

Jo visst jag har fru men ibland så dyker det upp någon som man inte kan sluta titta på och Sabina är den personen för mig. Jag fattar att alla känner olika men det är ofattbart att Jens inte ens gav henne en ärlig chans.