2023-12-13, 19:39
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lisebergskanin
Jag kan inte tycka synd om Jens alls. Däremot sista fina tjejen som ville stanna kvar TROTS att Jens sa att han haft Alexandra som favorit 🥶
Jag såg aldrig att det skulle bli Alexandra och Jens, de kändes oerhört omaka

Ja hon var fin. Han såg inte vad han missade, en lojal tjej, klok och pålitlig. Med samma känslighet som han. Alexandra kanske också var en fin tjej men det är svårt att inte tvivla på hennes ärlighet - fördomar kanske. Hon såg för bra ut och då är det lätt att tro att nån är lycksökare fast det kanske inte stämmer.
2023-12-13, 19:55
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Attans klockan e redan 20, hade velat se allt innan er andra.

Tror kvällens avsnitt kommer bli kanoners!!!
2023-12-13, 20:06
Medlem
Kanastras avatar
Jens skulle inte bestämt sig för Alexandra så tidigt, men har man känslor så har man.
Sabina hade varit ett mycket bra val, men när han kom tillbaka till henne där hon vänligt satt och väntade och inför henne bölade ur sig hur ledsen han var över att Alexandra lämnat så gick skeppet. Sabina var snäll och hade en härlig positiv framtoning och hade varit bra för honom, hade varit bra om han hade sett det tidigare.

Jag förstod nog inte riktigt varför Alexandra lämnade heller, lär det inte lite som att hon skull hem och 'fundera på saken'?
2023-12-13, 20:12
Medlem
Crapmagics avatar
Vill ni ha det totala kriget?
Mycket skojigt att Jens först måste få vara själv med sin kära bil, sedan fas 2! av
där han måste flytta djuren? från gården för att kunna vara med dom enskilt, han försöker vinna tid
tills Alex bestämt sig, och fram tills dess tänker han inte befatta sig med backup trasdockan Sabina, varför kan han inte vara ärlig med att skicka bort Sabina från gården, vi ringer dig sen!

Hon är så glad för det lilla! att Jens t.o.m söka tröst hos henne när Jens vill ha en annan kvinna än henne, en stabil grund!
2023-12-13, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Hoppas det inte är slutval ikväll, jag vill att dom ska dra ut på skiten så länge som möjligt

Inte i jämförelse med Glitterfian, maskara har jag redan glömt bort var det ska sitta i ansiktet!

Tack där fick jag äntligen svaret jag ville ha, hon har säkert borstat upp venusbergs håret på liknande sätt, men ja hela hon är förjävlig men jag låter inte det påverka min bild av hennes look

Man ser inget kladdigt av gele'spårs avtryck på brynen iaf, det är alltså vanlig hårgele skulle du säga?
Kan jag som omodern kille göra på liknande vis? för att förstärka mina veka ögonbryn, du vet
väl? att tjejerna sprutar rakt ut i brallan när dom får se markerade ögonbryn på snubbar

Neä, mitt f#tthår är obefintligt, så det behöver du inte lägga nå mycket tankeverksamhet på! Vill du hitta något annat, för du verkar vara en fascinerande sorglig människa i att vara elak, kan du ju ta att jag är skelögd och tunnhårig, inte sett några kommentarer om det, så det vore uppfriskande att få sämre självkänsla för det!
Skelögdheten syns nästan i varje avsnitt, men tunnhårig syns bäst avsnittet jag lämnar o ger Jens en kram!
För att fortsätta om min (fruktansvärda!) övervikt och ögonbryn känns uttjatat ändå!

Men, feel free o komma med egna idéer förstås, låt inte mig störa! 🧡
Senast redigerad av Quetion 2023-12-13 kl. 20:15.
2023-12-13, 20:15
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quetion
Neä, mitt f#tthår är obefintligt, så det behöver du inte lägga nå mycket tankeverksamhet på! Så vill du hitta något annat, för du verkar vara en fascinerande sorglig människa i att vara elak, kan du ju ta att jag är skelögd och tunnhårig, inte sett några kommentarer om det, så det vore uppfriskande att få sämre självkänsla för det!
Skelögdheten syns nästan i varje avsnitt, men tunnhårig syns bäst avsnittet jag lämnar o ger Jens en kram!
För att fortsätta om min (fruktansvärda!) övervikt och ögonbryn känns uttjatat ändå!

Men, feel free o komma med egna idéer förstås, låt inte mig störa! 🧡
Jag har varit mild & snäll i jämförelse med dom andra i tråden, vill du prata om sverigedemokraterna nu med dom andra flashbackarna?

Själv tycker jag att "du" (säger vi ) var ganska snygg vilket jag påtalat i tråden b.l.a i den tråd som du citerar, ett tips! förutfattade meningar skadar läsförståelsen=trist det där med att busken är
icke-existerande
Senast redigerad av Crapmagic 2023-12-13 kl. 20:29.
2023-12-13, 20:30
Medlem
Till nästa säsong borde nog produktionen ha en åldersgräns för deltagande i programmet…
2023-12-13, 20:33
Medlem
picapicans avatar
Samma jävla visa varje år. "Det gick för fort fram, jag var inte redo, jag har dåliga erfarenheter".

Varför söker de ens till programmet, om de inte vågar satsa? Är det rätt, så vågar man.
2023-12-13, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Jag har varit mild & snäll i jämförelse med dom andra i tråden, vill du prata om sverigedemokraterna nu med dom andra flashbackarna?

Själv tycker jag att "du" (säger vi ) var ganska snygg vilket jag påtalat i tråden b.l.a i den tråd som du citerar, trist det där med att busken är icke-existerande

Vad är det o veta om det politiska, det är det enda av dom anledningarna jag hade att lämna som produktionen tog med, som passar hemma i era tv-soffor.
Främsta anledningar var dricksglasen med vodka varje kväll och hur han hetsade tjejerna till att dricka, hur han hånade tjejerna som han "skickat ut" för att dom visat känslor och sen hans familjesituation, men den hör inte hemma på Flashback för dom ska inte behöva drabbas av hans beteende.

Sen att han fortsatt hålla kontakt med hot om att ta sitt liv, det hör heller inte hemma på flashback då han är en, som tidigare nämnd, fruktansvärt omogen och känslomässigt handikapp människa.
2023-12-13, 20:38
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Samma jävla visa varje år. "Det gick för fort fram, jag var inte redo, jag har dåliga erfarenheter".

Varför söker de ens till programmet, om de inte vågar satsa? Är det rätt, så vågar man.
Så nu sitter det kanske en sorgsen vetlandatös helt ensam och söker tröst Som smålänning kanske man borde passa på...om jag bara hade stått ut med dialekten..
2023-12-13, 20:40
Medlem
Heja Mimmi

2023-12-13, 20:46
Avslutad
Seriens vettigaste person, Sabina- lämnade med flaggan i topp.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in