2023-12-13, 13:18
Medlem
100% Att Alexandra Salonen bara var med för TV-tid.
2023-12-13, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glitterfian
Verkligen imponerande!!
Hon har borstat upp brynen med en ögonbryns gelé. Ser förjävligt ut enligt mig!😂 Hela hon är förjävlig🤡

Tack gulledu! 🧡
Eftersom du vet att jag är förjävlig verkar vi känna varandra, så välkommen att ringa upp mig på facetime och visa hur dina ögonbryn ser ut så ska jag få uttala mig om vad jag tycker om ditt utseende och person, så jag kan recensera dig här sen!
Men om det mot all förmodan är så att du inte känner mig, skriv ett privat meddelande med ditt nummer så ringer jag upp!

..för alla engagerade så är det ingen gel utan ett browlift!
Senast redigerad av Quetion 2023-12-13 kl. 13:28.
2023-12-13, 13:34
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enkelpessimist
Jag tror att Mimmi kommer välja Jimmy men tror inte det kommer hålla. Läst tidigare i inlägget att Jimmy fortfarande jobbar kvar i Halmstad så känns ganska orimligt att dom är ett par idag på distans. Sen tror jag chanserna till att Erik och Mimmi blir ett par i slutändan efter programmet är inte omöjliga, men jag hoppas att de alla får hitta kärlek om de inte redan har gjort det, för det känns som att alla är där för rätt anledningar. Så jag hoppas kärlekslivet går bra för dom i dagsläget

När det kommer till Jens tror jag att han kommer välja Alexandra vilket känns ganska solklart baserat på vad man sett. Om Alexandra nu inte väljer att lämna

När det kommer till Micke hoppas jag verkligen på Mariette, känns som dom har något som han och Jenny inte har men vad vet jag inte, kanske är det att dom kommer från samma bakgrund jag vet inte!

När det kommer till kärlek åt alla tror jag att Joel kommer välja Marcus eller Linus då dom får väldigt mycket tid oh känns som att de är killarna han fokuserar mest på.

I Toms fall hoppas jag verkligen inte att någon tjej väljer honom när han gör sitt slutvarvet, såg en av Toms brevskrivare som åkte ut i början skriva en kommentar i gruppen ”vi som älskar bonde söker fru” på Facebook i inlägget där Toms beteende diskuteras. Hon skriver att Felicia inte varit den enda tjejen av hans brevskrivare som Tom varit i kontakt med och baserat på vad hon skriver verkar det som att Tom är den som hört av sig till tjejerna i första hand

Sist till Daniel så tror jag han kommer välja Marina, även om han verkar vara mycket intresserad av de andra två tjejerna. Alla verkar ju helt fantastiska så tror oavsett vem han väljer kommer det bli ett bra val!

Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg

Citat:
Ursprungligen postat av LasseK0ngo

Citat:
Ursprungligen postat av Nattedogg
Mimmi ville ju ta det långsamt framåt och jag kan tänka mig att det är rätt hårt reglerat i kontrakten när det gäller att avslöja något innan sista avsnittet. Det brukar ju vara så. Samma med han som valde fel för någon säsong sedan och sedan kom hon han skulle valt från början med en skottkärra i händerna. Hon bodde inte heller på gården då innan sista avsnittet. Sen verkade den kille rätt kass och sumpade henne efter en liten tid ändå.

Att Jimmy säger något i reklamen inför sista avsnittet som får alla att spekulera är också ganska vanligt. Det kan lika gärna handla om att handdukarna på hotellet är smutsiga som att Mimmi är kär i någon annan.

Angående hur det har gått för Mimmi:

2023-12-13, 14:52
Medlem
Peace2023s avatar
2023-12-13, 17:44
Medlem
Crapmagics avatar
Hoppas det inte är slutval ikväll, jag vill att dom ska dra ut på skiten så länge som möjligt

Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
För att utge sig vara man så imponerar du med detaljkunskaper om bryn, måsvingar, maskara, tjocka eller långa sträck m.m
Inte i jämförelse med Glitterfian, maskara har jag redan glömt bort var det ska sitta i ansiktet!

Citat:
Ursprungligen postat av Glitterfian
Verkligen imponerande!!
Hon har borstat upp brynen med en ögonbryns gelé. Ser för jävligt ut enligt mig!😂 Hela hon är förjävlig🤡
Tack där fick jag äntligen svaret jag ville ha, hon har säkert borstat upp venusbergs håret på liknande sätt, men ja hela hon är förjävlig men jag låter inte det påverka min bild av hennes look

Man ser inget kladdigt av gele'spårs avtryck på brynen iaf, det är alltså vanlig hårgele skulle du säga?
Kan jag som omodern kille göra på liknande vis? för att förstärka mina veka ögonbryn, du vet
väl? att tjejerna sprutar rakt ut i brallan när dom får se markerade ögonbryn på snubbar
Senast redigerad av Crapmagic 2023-12-13 kl. 18:00.
2023-12-13, 17:51
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mickiisen
Men man får väl inte ändra adress innan man vet hur allt blir?

Samma diskussion återkommer varje år. Man måste enligt folkbokföringslagen skriva sig där man faktiskt bor. Att man är med på tv, skiter skattmasen i.
2023-12-13, 17:57
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AkerstromM
100% Att Alexandra Salonen bara var med för TV-tid.
Tack för efternamnet, man ser ju att hon är finne nu, finska läppar

Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Sköta det snyggt? Han kunde inte skött det sämre utan framstod som enfaldig, feg och patetisk.

Det är klart att det är floskler att tala om vikten av god kommunikation, ärlighet och tillit när man inte alls kan leva upp till det i praktiken utan istället agerar precis tvärtom.
Sen är det ju inte bara Tom som ska välja och vraka heller utan tjejerna ska även välja honom. Gör han bort sig alltför mycket och utmålar sig själv som opålitlig så är det fullt förståeligt om tjejerna väljer att lämna, vilket de borde ha gjort enligt min åsikt.
Han tog tjejerna isär genom att erkäna sin fadäs ("för att jag var så jävla dum i huvet" ) och uppvisade ånger enskilt med dom, vill du att han ska krypa? varför ska du vara tjurigare än tjejerna som kunde komma över det

Sedan ska vi tippa sannolikheten, varför behövde Beatrice eller vad hon hette? prompt ventilera för sina 2 konkurrenter deras hemlighet, var det för att det var så jobbigt att bära en hemlighet efter att man blivit lite ytligt kompis med tjejerna? eller var det för att cyniskt göra få dom att åka hem, hans anklagelse om varför hon har större ansvar till situationen än honom lät därför trovärdigare, enbart en man klarar att bryta mot programreglerna!, kom inte dragande med hur mycket mer detta vägde av principskäl
Senast redigerad av Crapmagic 2023-12-13 kl. 18:00.
2023-12-13, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quetion
Tack gulledu! 🧡
Eftersom du vet att jag är förjävlig verkar vi känna varandra, så välkommen att ringa upp mig på facetime och visa hur dina ögonbryn ser ut så ska jag få uttala mig om vad jag tycker om ditt utseende och person, så jag kan recensera dig här sen!
Men om det mot all förmodan är så att du inte känner mig, skriv ett privat meddelande med ditt nummer så ringer jag upp!

..för alla engagerade så är det ingen gel utan ett browlift!

Spännande att läsa dina övriga inlägg om Jens🤔🤔
2023-12-13, 18:55
Medlem
ABB87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sofiasjostedt

Ja outar sig själv?
2023-12-13, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Samma diskussion återkommer varje år. Man måste enligt folkbokföringslagen skriva sig där man faktiskt bor. Att man är med på tv, skiter skattmasen i.

Okej, de va något nytt. Men kanske inte är sambos då 😂
2023-12-13, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ABB87
Ja outar sig själv?

Ja, tänka sig någon på flashback som står för vad den säger!
Kors i taket!
2023-12-13, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofiasjostedt

Rätt informationsfattiga ändå va? Eller om du klassar det som spännande önskar jag dig ett mer händelserikt liv! 😄

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in