HOFF

VILKEN JÄVLA FULLPOTTSGÄDDA
Efter den så otroligt tråkiga karlskronarevisorn #326 där både chattlogg och konfrontation var riktiga sömnpiller så levererar störtsköne Krille ordentligt. Redan rubriken "kuk eller basket" sätter ribban högt.
Chattloggen är FÖRÖDANDE. Inga kuk eller pussmunnsbilder överhuvudtaget. Ingen lång exponerande konfrontation. Däremot en chatt där Krille lägger ut sina djupaste och allra mörkaste hemligheter. Detta modus är i princip en karbonkopia av Vetlandagäddan(Lärare, tränare och gädda är inte en bra kombo, onumrerad) som skrev en sexnovell om hur han skulle förgripa sig på en elev som fick enskilt extra stöd efter skoltid. Dessutom, båda hade allt och bodde på liten ort.
"Barly legal, jag har fantiserat om en sån här relation i många år men aldrig vågat prata med någon äldre än 18 år tidigare"
"Nellie.. Det fanns en tid när jag inte dejtade tjejer under 21. Det var för jag, ville ha bra sex direkt. Men det här är något annat. Jag tänder sjukt mycket på åldersskillnaden."
"Vi börjar med att fixa till oskulden på torsdag så får vi se sen. Jag längtar så jag dör snart".
Jag bara GOTTAR mig. Det här blir ett fall att följa.
Och grymt jobbat med detektivarbetet HassanVonEssen 💪
🙈😂🤣😂 (till prolific)
HOFF