2023-12-13, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stickan888
#327 Det finns en på fejan med detta namn, det är inte den "rätta" gäddan då alltså?

Tror inte det är rätt person så honom lämnar vi utanför.
Finns ingen anledning att ens ta upp det om man inte är 110% säker på sin sak.

Citat:
Ursprungligen postat av realJohnMcCain
Jag hittar i alla fall en till med samma namn i riket
Finns bara TVÅ i Sverige som stavar det med K
Citera
2023-12-13, 10:37
Medlem
Jodasaatt70s avatar
#327 hans Linkedin ligger frtf uppe. Plus ngn artikel om att han har bytat jobb.
Citera
2023-12-13, 10:45
Medlem
122OrtKrigarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Curren
Tror inte det är rätt person så honom lämnar vi utanför.
Finns ingen anledning att ens ta upp det om man inte är 110% säker på sin sak.

Gäddan har tagit bort facebook och instagram strax innan konfrontation. Jag har lämnat bevis för detta längre bak i tråden. Sara verkar instruera gäddorna att göra det om dom är medgörliga.

Även frugan har gått ganska inkognito där hon tagit bort sig från ratsit bland annat. Jag undrar om hon tänker stanna med sin pedofila make?
Citera
2023-12-13, 10:48
Medlem
Vargunge1s avatar
Krillekravall har jag jobbat ihop med i Kiruna. Blev smått chockad av att se honom på dumpen. Från Vinab i Kiruna till verkstadschef på Sotoma i Luleå nyligen. Nyköpt hus ovanför Byske med sambon. Snacka om platt fall pangkaka för honom🥺
Citera
2023-12-13, 11:04
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 122OrtKrigaren
Det blir nog en minnesvärd jul för Krille.

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2023/12/Screenshot_20231212-211609_Drive.jpg

🤡 🤡 🤡

Citat:
Ursprungligen postat av 139
Citerade den där också förut då den stack ut en del i mina ögon.

"Slutet på allt..." - dvs jobb, vänner, fru och döttrar, släkt, fritidsintressen, socialt liv, alla i den lilla byn kommer få veta vad du gjort, djup depression, få ALLT förstört för RESTEN av ditt liv

"...eller början på nåt underbart" - trycka in ballen i en fjortis på nåt random hotellrum

Risk/reward-analysen är det lite sisådär med för gäddisarna.
Ännu ett citat som seglar upp som kandidat till att bli nominerat. Ödesmättnaden i de orden går verkligen att ta på. "Slutet på allt".

Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Än så länge, ja. Skulle inte förvåna mig om det i detta nu finns ett hem som kommer till vår kännedom ett par dagar före julafton och som kommer få en precis lika söndertrasad julhelg som den här familjen. Eller ja, det är ju kvinnan och barnet som får sin julhelg förstörd. Pedofilen själv borde aldrig mer få fira jul.
Som sagt. Det kommer fler hem som seglar upp som kandidater till sämsta möjliga julstämning.
Citera
2023-12-13, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vargunge1
Krillekravall har jag jobbat ihop med i Kiruna. Blev smått chockad av att se honom på dumpen. Från Vinab i Kiruna till verkstadschef på Sotoma i Luleå nyligen. Nyköpt hus ovanför Byske med sambon. Snacka om platt fall pangkaka för honom🥺

Du menar Protoma?

Han kommer falla hårt, hårdare än vissa andra.
Citera
2023-12-13, 11:25
Medlem
Vargunge1s avatar
Skrev fel. Protoma är det
Citera
2023-12-13, 11:26
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Krille kan
https://imgur.com/a/kH9zPDu
Citera
2023-12-13, 11:39
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
Krille kan
https://imgur.com/a/kH9zPDu

Ännu en gädda som är kort i rocken, va? #327
Citera
2023-12-13, 12:00
Medlem
intedinkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Han skulle ha sprungit direkt. Inte heja och ta 10 sekunder på sig att kika in i kameran i närbild, och sen få ett ryck. Men ja, sämsta gäddtaktiken för de själva är väl alltid att stanna längre än nödvändigt i bild förvisso.

Jag tror inte han kopplade när Patrik sa hej men när han såg Sara sprang han direkt 😂
Citera
2023-12-13, 12:09
Medlem
Sommargays avatar
HOFF

VILKEN JÄVLA FULLPOTTSGÄDDA

Efter den så otroligt tråkiga karlskronarevisorn #326 där både chattlogg och konfrontation var riktiga sömnpiller så levererar störtsköne Krille ordentligt. Redan rubriken "kuk eller basket" sätter ribban högt.

Chattloggen är FÖRÖDANDE. Inga kuk eller pussmunnsbilder överhuvudtaget. Ingen lång exponerande konfrontation. Däremot en chatt där Krille lägger ut sina djupaste och allra mörkaste hemligheter. Detta modus är i princip en karbonkopia av Vetlandagäddan(Lärare, tränare och gädda är inte en bra kombo, onumrerad) som skrev en sexnovell om hur han skulle förgripa sig på en elev som fick enskilt extra stöd efter skoltid. Dessutom, båda hade allt och bodde på liten ort.

"Barly legal, jag har fantiserat om en sån här relation i många år men aldrig vågat prata med någon äldre än 18 år tidigare"

"Nellie.. Det fanns en tid när jag inte dejtade tjejer under 21. Det var för jag, ville ha bra sex direkt. Men det här är något annat. Jag tänder sjukt mycket på åldersskillnaden."

"Vi börjar med att fixa till oskulden på torsdag så får vi se sen. Jag längtar så jag dör snart".

Jag bara GOTTAR mig. Det här blir ett fall att följa.
Och grymt jobbat med detektivarbetet HassanVonEssen 💪

🙈😂🤣😂 (till prolific)

HOFF
Citera
2023-12-13, 12:10
Medlem
Fortfarande lika fascinerad, hur tänker folk? 327an här med vad det verkar ett ordnat liv, sambo, hus, chefsjobb. Raggar 14åringar på fritiden, av chattloggarna att döma verkar han vilja ha ett förhållande med en 14 åring som han ska hålla hemligt tills denna fyllt 18? Hur tänker han? Inte alls förmodlingen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in