2023-12-13, 02:45
Medlem
122OrtKrigarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Jag tycker de kan få åka ensamma en timme före eliten så att hela landet kan få veta vilka de är.

Den här är bara tragisk. Två döttrar vad det verkar i samma ålder (?) som flickan han skulle göra kvinna av. En förstörd familj.
Det blir nog en minnesvärd jul för Krille.

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2023/12/Screenshot_20231212-211609_Drive.jpg

Citat:
slutet på allt

🤡 🤡 🤡
Citera
2023-12-13, 03:06
Medlem
139s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 122OrtKrigaren
Det blir nog en minnesvärd jul för Krille.

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2023/12/Screenshot_20231212-211609_Drive.jpg

🤡 🤡 🤡

Citerade den där också förut då den stack ut en del i mina ögon.

"Slutet på allt..." - dvs jobb, vänner, fru och döttrar, släkt, fritidsintressen, socialt liv, alla i den lilla byn kommer få veta vad du gjort, djup depression, få ALLT förstört för RESTEN av ditt liv

"...eller början på nåt underbart" - trycka in ballen i en fjortis på nåt random hotellrum

Risk/reward-analysen är det lite sisådär med för gäddisarna.
Citera
2023-12-13, 05:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reservkonto1234
Det är din tolkning, men jag ser ingenting i hans chatt som visar det. Är det på videon?
Jag antar du skojar? Räcker med att titta på första delen av chatten för att se hans besatthet av clown-emojin.
Citera
2023-12-13, 06:26
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Hans ständiga "Vi är så lika!" och "vill du veta en sak? 🙈" retar mig något enormt. Visst finns det många mer explicita och äckliga chattar, men något med hans sätt att göra till sig när han skriver med de här småflickorna är så otroligt äckligt. Tycker det känns så tydligt att han har groomat läääääääänge och övat in dessa uttryck över tid. Precis som med hans "felskrivningar" av "vaken".

Håller med! Och hans pinsamma sätt att peppra på med emojis på ett sätt som han tror ska tilltala barn. Kombon "🙈😂🤣😂" är extra störande.

I det här fallet skriver ju gäddan löjligare än fiskaren. "Aaa Såklart jag gillar kläder". "Och "🙈 eeee jooo 😂" som svar på frågan om han inte ska jobba dagen efter. Jävla fjant. Jag tror också att han har groomat länge.

Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Har märkt att många gäddor använder sina degklumpar till kroppar på bild, som "utpressning " för att det ska bli "barnets tur" att i gengäld skicka nudes. Har för mig att även denna revisor höll på så. Väldigt fult "knep".

Barnet berättar att hon har köpt underkläder, han vill se och erbjuder sig att skicka bild på sina "favvokallingar"

Och så skickar han två kukbilder och skriver att han ångrar det. Barnet svarar bl a att han är jättefin. Gäddans svar: "Känner mig dum 🙈 trodde jag skulle få tillbaka ♥️". Han ber barnet att radera bilderna; "Känns jobbigt att jag skickar o inte du 😞". Utstuderad jävla känslomässig utpressning. Fy fan!

Även #326 tar en grotesk grodperspektivbild. Var det inte han som var så intresserad av och bra på att fotografera?
Citera
2023-12-13, 06:44
Medlem
Kan någon berätta vad den så kallade nr 326 heter och var han är revisor? Låter ju helt sjukt att kalla sig för Dick Lång......
Citera
2023-12-13, 07:00
Medlem
N0IItoleranss avatar
Ska vi gissa att detta blir till salu snart igen?
https://norran.se/bli-prenumerant/artikel/jpgyy86j/nv-bd-0kr-dp_week
Citera
2023-12-13, 07:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Håller med! Och hans pinsamma sätt att peppra på med emojis på ett sätt som han tror ska tilltala barn. Kombon "🙈😂🤣😂" är extra störande.

I det här fallet skriver ju gäddan löjligare än fiskaren. "Aaa Såklart jag gillar kläder". "Och "🙈 eeee jooo 😂" som svar på frågan om han inte ska jobba dagen efter. Jävla fjant. Jag tror också att han har groomat länge.

Barnet berättar att hon har köpt underkläder, han vill se och erbjuder sig att skicka bild på sina "favvokallingar"

Och så skickar han två kukbilder och skriver att han ångrar det. Barnet svarar bl a att han är jättefin. Gäddans svar: "Känner mig dum 🙈 trodde jag skulle få tillbaka ♥️". Han ber barnet att radera bilderna; "Känns jobbigt att jag skickar o inte du 😞". Utstuderad jävla känslomässig utpressning. Fy fan!

Även #326 tar en grotesk grodperspektivbild. Var det inte han som var så intresserad av och bra på att fotografera?

#326 har nog chattat med många fiskare, då han adapterat hur barnen skriver: vgd? Kmr osv.

Han är manipulativ på flera obehagliga sätt.
Citera
2023-12-13, 07:25
Medlem
Andy Frains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nosstock
Undrar hur många gäddor som sitter själva på julafton i år 😁

Dom borde slå sig ihopa på julafton!

”Glöggmys hos Hank (obs, ta med egen matolja!)”

Osv osv
Citera
2023-12-13, 09:38
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#326 har nog chattat med många fiskare, då han adapterat hur barnen skriver: vgd? Kmr osv.

Han är manipulativ på flera obehagliga sätt.

Men verkligen! Han har helt anammat "högstadieelev på glid-jagongen". Sjukt pinsamt och, som du säger, förmodligen väl inövat efter många års trålande efter barn.

Och den där jävla bilden med kalsongerna på golvet... Jag har sagt det förut - varför är så många gäddor besatta av att fota sina gäddben?! Gubbars ben och fötter är inte intressanta för nån. Jag tror inte ens att böggubbar är intresserade av det. Sjukt fult och avtändande ju. Och visst fattar jag att det är ett "subtilt" sätt att få med skrevet på bild men i det här fallet så var det ju inte fråga om det. Här var det nakna gäddben, gubbfötter och kalsonger droppade vid duschen. Den här gäddan framställer sig dessutom som en mästerfotograf.

Senast redigerad av PROLIFIC 2023-12-13 kl. 09:41.
Citera
2023-12-13, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av modellbild
Kan någon berätta vad den så kallade nr 326 heter och var han är revisor? Låter ju helt sjukt att kalla sig för Dick Lång......

Ta och läs igenom tråden och gå några sidor tillbaka. Finns både rebus och krypterad info som låses upp enligt instruktioner.
Citera
2023-12-13, 10:06
Medlem
stickan888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Stämmer. Men andra än gäddorna brukar inte vara lika snabba att dölja sin utdelningsadress. Den här gäddan var inget undantag. Plus insta och fejjan bort. Mönstret upprepar sig. Saras råd till gäddorna att ta bort sociala medier före publicering ger oss en möjlighet att hitta indikatorer på att vi hittat rätt idiot.

Det finns en på fejan med detta namn, det är inte den "rätta" gäddan då alltså?
Citera
2023-12-13, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stickan888
Det finns en på fejan med detta namn, det är inte den "rätta" gäddan då alltså?

Jag hittar i alla fall en till med samma namn i riket
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in