Citat:
Ursprungligen postat av
Punkliv
Hans ständiga "Vi är så lika!" och "vill du veta en sak? 🙈" retar mig något enormt. Visst finns det många mer explicita och äckliga chattar, men något med hans sätt att göra till sig när han skriver med de här småflickorna är så otroligt äckligt. Tycker det känns så tydligt att han har groomat läääääääänge och övat in dessa uttryck över tid. Precis som med hans "felskrivningar" av "vaken".
Håller med! Och hans pinsamma sätt att peppra på med emojis på ett sätt som han tror ska tilltala barn. Kombon "🙈😂🤣😂" är extra störande.
I det här fallet skriver ju gäddan löjligare än fiskaren. "Aaa Såklart jag gillar kläder". "Och "🙈 eeee jooo 😂" som svar på frågan om han inte ska jobba dagen efter. Jävla fjant. Jag tror också att han har groomat länge.
Citat:
Ursprungligen postat av
Florman
Har märkt att många gäddor använder sina degklumpar till kroppar på bild, som "utpressning " för att det ska bli "barnets tur" att i gengäld skicka nudes. Har för mig att även denna revisor höll på så. Väldigt fult "knep".
Barnet berättar att hon har köpt underkläder, han vill se och erbjuder sig att skicka bild på sina "favvokallingar"
Och så skickar han två kukbilder och skriver att han ångrar det. Barnet svarar bl a att han är jättefin. Gäddans svar: "Känner mig dum 🙈 trodde jag skulle få tillbaka ♥️". Han ber barnet att radera bilderna; "Känns jobbigt att jag skickar o inte du 😞". Utstuderad jävla känslomässig utpressning. Fy fan!
Även #326 tar en grotesk grodperspektivbild. Var det inte han som var så intresserad av och bra på att fotografera?